Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два въпроса за Деу Дамас 1.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Два въпроса за Деу Дамас 1.0

    Въпрос първи и по-важен: някой да има идея от къде може да се намери най-необходимата сервизна информация за тоя дребосък? Не знам защо, но специално за 3 цилиндровия еднолитров мотор не можах да намеря абсолютно нищо. Интересуват ме луфта на клапаните и вида на свещите, ако не друго.

    Втори въпрос, до делкото на конкретната бройка, с която се забавлявахме, има останки (буквално) от някакъв корпус, подозрително напомнящ гнездо за термостат и един затапен маркуч. Предишния собственик (или по-предишния, кой знае), просто е затапил яко всичко. Интересува ме нещо важно ли е и струва ли си възстановяването?
    Имам някакви подозрения, че оригинално от там е тръгвала водата за задното парно, но това е само предположение...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  • #2
    От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

    Моторчето е същото на Деу Матиз а за тях има инфо
    Щтракни една снимка на маркуча ако не те бърка .Забравил съм вече кое как беше защото съм се занимавал с тия въшки преди доста време
    Uaz 469 2.4 D MB
    KTM 600 ROTAX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
    Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

    Коментар


    • #3
      От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

      Мина ми през ум за Матиза, но като погледнах в Аутодатата (3.18 ... май), 1.0 мотора го даваха 4 цилиндров и не потърсих нататък.... което може и да се окаже грешка
      А реално ми е първа среща с тоя тип дребосъци, изобщо не ги познавам.
      Тъпото е, че като дойде машинката, нямаше 2 еднакви. Смукателните бяха оставени между 0.05 (което определено не го вярвам да е истина,) и 0.25, изпускателните - между 0.2 и 0.35.
      Отделно имам едно подозрение, че тоя мотор доста скоро ще се сваля и ще му се случва основен ремонт, ама да видим.

      Снимките са кьопави, но нещо ми крашва браузъра и не успявам да кача други Мисля, че все пак до делкото и над стартера се виждат затапения маркуч и странната алуминиева капачка. Последната е рязана, предполагам, че е имала щуцер.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140208_114636_0.jpg
Прегледи:1
Размер:67.6 КБ
ID:5562550

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140208_114653_0.jpg
Прегледи:1
Размер:119.8 КБ
ID:5562551
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Отделно имам едно подозрение, че тоя мотор доста скоро ще се сваля и ще му се случва основен ремонт, ама да видим...
        Не бяха ли това точно "неремонтируеми" двигатели?

        Коментар


        • #5
          От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

          На пътническите такива зад шофйорската седалка има една кутия с радиатор и вентилатор . Та въпросния маркуч отива там . Ето как трябва да са ти клапаните
          Впуск

          0.025±0.02 (0.0098±0.000

          Выпуск

          0.42±0.02 (0.0165±0.000
          Uaz 469 2.4 D MB
          KTM 600 ROTAX
          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

          Коментар


          • #6
            От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

            Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
            На пътническите такива ...
            Ей, туй старите хора много помнят Не минаха ли 20 години, откакто човъркаше един двор с TICO-та
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • #7
              От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Не бяха ли това точно "неремонтируеми" двигатели?
              Съмнява ме. На първи оглед си е съвсем обикновена моторетка. Просто е адски занемарена. Ако няма много издрано по цилиндрите, не виждам какво толкова неремонтируемо може да има. Не споря де, все пак не съм го виждал отвътре.

              Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
              На пътническите такива зад шофйорската седалка има една кутия с радиатор и вентилатор . Та въпросния маркуч отива там . Ето как трябва да са ти клапаните
              Впуск

              0.025±0.02 (0.0098±0.000

              Выпуск

              0.42±0.02 (0.0165±0.000
              Мммммм .... хм. Сигурен ли си в тия данни? В момента съм оставил изпускателните на 0.27 и се чуват съвсем отчетливо. Не силно, но все пак се чуват.

              За маркуча - и аз предположих, че може да е бил за задното парно. Май трябва да погледна по-внимателно какво са бъзикали по охладителната система, че в момента задното работи, но май антифриза заобикаля термостата отнякъде ...
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

                Грешка !
                Карбураторния мотор е с хлабина всмукателен 0,15/0,25 изпускателен !
                Идентичен с този на Тико . Ето ти едно линкче
                http://macarov.ru/daewoo-tico-%D0%B2...5%D0%BB%D0%B8/
                Uaz 469 2.4 D MB
                KTM 600 ROTAX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                Коментар


                • #9
                  От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  ...
                  Мммммм .... хм. Сигурен ли си в тия данни? В момента съм оставил изпускателните на 0.27 и се чуват съвсем отчетливо. Не силно, но все пак се чуват.
                  Това чудо обикновено прекарва живота си с педала в пода. Несъмнено и газ има някъде в цялата схема. Никакъв шанс няма хлабината да се увеличи сама.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Два въпроса за Деу Дамас 1.0

                    Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                    Грешка !
                    Карбураторния мотор е с хлабина всмукателен 0,15/0,25 изпускателен !
                    Идентичен с този на Тико . Ето ти едно линкче
                    http://macarov.ru/daewoo-tico-%D0%B2...5%D0%BB%D0%B8/
                    Благодаря! Ако е така, не съм бил далеч от истината. Тия дни ще обера леко изпускателните и ще се смълчи нацяло

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Това чудо обикновено прекарва живота си с педала в пода. Несъмнено и газ има някъде в цялата схема. Никакъв шанс няма хлабината да се увеличи сама.
                    Разбира се, че хлабината не се е увеличила от самосебе си. Гарантирано има намесен някой кретен от ония, дето са абсолютно убедени, че книжките са за аматьори. Всичко е центрено на слух, при това гарантирам, че е бил глух с едното ухо. Тъкмо затова имам и споменатите вече подозрения, че без отваряне няма да мине.
                    Изобщо не ми се говори за това, че маслото сигурно не е сменяно от поне 5 години, охладителната система е тъпкана с някаква гняз за спиране на течове, плюс споменатото вече силно некадърно преустройство на охладителната система и още 2-3 дребни болежки, които не са от съществено значение.
                    Предполагам, че някъде е имало теч и са окотили мотора, след което са го ремонтирали адски некадърно, колкото да се продаде и ... са го продали. На приятел. Който първо купува и после пита...
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X