Здравейте,колеги!
Проблема е следния : от около месец Пандичката ( 1.0 ,45 кс, 4х4) започна да загрява много.
Под много , визирам - показание на стрелката - около 120градуса
. И това става САМО, когато се кара на по-висока предавка при по-ниска скорост.
Например, когато я карам в гората при 2ра скорост колата загравя, при преминаване на първа и високи обороти стрелката на температурата веднага спада до нормални стойности ( около 95гр) .
Сменени са : водна помпа преди 2 седмици , термостат, промивка на радиатор + нов качествен антифриз, смесен с дест.вода на -25 гр.
Не надува маркучите и не харчи нито антифриз, нито масло.
Много е странно,дори притеснително , затова сега почти не карам колата.
Най-накрая ще я "загрея" пак така до 120 градуса ПО ПОКАЗАНИЕ , ще замеря със сонда колко е температурата на антифриза и дали въобще датчика на темп. показва коректно.
Все си мисля,че ако тези 120 градуса са реални, то отдавна гарнитурата щеше да е избила и колата нямаше да може да се кара.
Проблема е следния : от около месец Пандичката ( 1.0 ,45 кс, 4х4) започна да загрява много.
Под много , визирам - показание на стрелката - около 120градуса

Например, когато я карам в гората при 2ра скорост колата загравя, при преминаване на първа и високи обороти стрелката на температурата веднага спада до нормални стойности ( около 95гр) .
Сменени са : водна помпа преди 2 седмици , термостат, промивка на радиатор + нов качествен антифриз, смесен с дест.вода на -25 гр.
Не надува маркучите и не харчи нито антифриз, нито масло.
Много е странно,дори притеснително , затова сега почти не карам колата.
Най-накрая ще я "загрея" пак така до 120 градуса ПО ПОКАЗАНИЕ , ще замеря със сонда колко е температурата на антифриза и дали въобще датчика на темп. показва коректно.
Все си мисля,че ако тези 120 градуса са реални, то отдавна гарнитурата щеше да е избила и колата нямаше да може да се кара.
Коментар