Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛуАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЛуАЗ

    Има и хубави и добри според мен модели на ЛуАЗ.Иначе доколкото знам най разпространеният у нас не е много добър.:

    Легкий плавающий вездеход для армии - транспортер переднего края ЛуАЗ-967М. По данньм до 250 ЛуАЗ-967 были оставлены в Германии после падения берлинской стены

    На Киевском автосалоне SIA'99 Луцкий автозавод представил полноприводный автомобиль повышенной проходимости ЛуАЗ-1901 «Геолог». Машина преодолевает подъемы до 58° и удерживается на боковом уклоне в 40°.

    Автомобиль ЛуАЗ-1901 «Геолог» оснащен 3-цилиндровым дизелем 3ДТН Харьковского завода имени Малышева.

    Автомобиль-амфибия ЛуАЗ-1901 «Геолог».
    • Колесная формула: 6х6
    • Количество мест, включая место водителя: 6
    • Масса перевозимого груза, кг: 550
    • Масса снаряженного автомобиля, кг: 1250
    • Полная масса автомобиля, кг: 1900
    • Габаритные размеры, мм:
      длина: 4522
      ширина: 1922
      высота: 1970
    • Двигатель:3ДTH, дизель (ХКБД)
    • Число и расположение цилиндров: 3, рядное
    • Рабочий объем, л: 1,5
    • Мощность, л. с./при об/мин: 51/4200
    • Крутящий момент, Нм/при об/мин: 115/2600
    • Минимальная постоянная скорость, км/ч: 3
    • Максимальная скорость, км/ч: 60
    • Максимальная скорость на плаву, км/ч 5
    • Контрольный расход топлива, л/100 км: 12
    • Колеса:
      диски: 127J-406 (5J-16)
      шины: 175-16 (6,95-16)
    • Тормоза барабанные
    • Подвеска независимая, торсионная, на продольных рычагах
    Какво мислите за тези модели на ЛуАЗ

  • #2
    До: ЛуАЗ

    Нищо не мисля. И заводът не мисли нищо. Те никога не са произвеждани.
    В ЛуАЗ (Луцкий АвтоЗавод) до някое време сглобяваха някви корейски буклуци, ВАЗ - класика, после станаха някви оранжеви революции и американците докараха и Украйна до просешка тояга. Във всеки случай ЛуАзове отдавна няма, няма и да има. Има демокрация и бушевизми.
    Възрастният човек на снимките е главният конструктор на машинката.
    В Германия май са останали някви здрави плаващи. Ама май струват повече от нов 600.

    Коментар


    • #3
      До: ЛуАЗ

      Общо взето , доколкото аз съм запознат с това чудо на руския автопром , това беше измислено като кола с еднократна употреба ........Значи четирима диверсанти, Луаз , пълен резервуар и две туби по 20 литра по късна доба с парашут в дълбокия тил на противника .....От там до където свърши бензина ......След което се зарязва и се забравя .....

      Имало още и някакви модификации за прибиране на ранените от бойно поле, за разминирване и тъм подобни . Ама нещо при воените не се приживя. Сигурно им изглежда много малък
      Ама нещо точно в тоя момент почнаха да свършват парите в великата държава , та не отива труда и париците на вятъра са ги пуснали на цивилен пазар. Ентузиасти даже са го купували ....Има един и в Плевен
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: ЛуАЗ

        Кратка история на завода:

        Небольшой механический завод в Луцке (ЛуМЗ) после окончания второй мировой войны ремонтировал грузовики, изготовлял рефрижераторные фургоны и монтировал их на автомобильные шасси. Первый освоенный им автомобиль появился в 1967 году. Тогда предприятие переименовали в ЛуАЗ.

        Конструкцию машины разработал Запорожский автозавод (ЗАЗ), который взял за основу экспериментальный джип НАМИ-049А, преобразовав его в ЗАЗ-969 со всеми ведущими колесами. Временно, до 1969 года, пока ЛуАЗ не мог освоить выпуск узлов для привода задних колес, изготовлялась упрощенная модель ЛуАЗ-969В с приводом только на передние колеса.

        В дальнейшем ЗАЗ-969 получил название ЛуАЗ-969М (1979-1994 гг.). Силовые агрегаты поставлял Мелитопольский моторный завод (МеМЗ), входивший в состав объединения ЗАЗ. Говоря о ЛуАЗе, нельзя обойти вниманием оригинальную армейскую плавающую машину на агрегатах ЛуАЗ-969М. Она называлась ЛуАЗ-967. Ее интересной особенностью являлось центральное расположение рулевого колеса. Мощности завода были рассчитаны на выпуск 16 тысяч машин в год.
        Танки грязи не боятся!

        Коментар


        • #5
          До: ЛуАЗ

          Военният е амфибия. Най-лесно се познава по това че шофьорът седи по средата. А може да го кара и легнал.
          Не виждам никакво основание за сарказъм. Американските и немските му аналози не могат повече, а изглеждат по-сакато. Това е транспортьор за предния край и умее всичко което трябва. В СА беше на въоръжение в дивизиите ВДВ. У нас до 85-та официално нямаше десантни части. Както нямаше ВМФ и бомбардировачи. По договорите след войната.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X