Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за TATA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питане за TATA

    ако има резервни части всеки сервиз ще ти ги смени

    Коментар


    • #17
      От: Питане за TATA

      ЗдравеЙте колеги, с баща ми закупихме ТАТА Сафари преди 2г.
      Оправда индйската инжинерна мисЪл, останах много удивен когато я ,,поразклатих,, .
      Малко имат проблем с предавките понеже е с електроника, а не с лост!!
      Но като цяло са перфектни, щом Миналата зима на -29 запали без проблем е добре!
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-12-10, 11:10. Причина: Правопис
      ARO 243 D
      TATA SAFARI 4x4
      VITARA ДБ 16v
      Всичкото с лебедки 😂

      Коментар


      • #18
        От: Питане за TATA

        Хора, предлагат ми Тата пикап 2000г нов внос, 4х4 1.9 тди. с големата кабина.
        Понеже гледам, че тук не е писано отдавна, чудя се дали са се променили вижданията за тая марка относно качество и сервиз в България. Умувам кое да взема. Татата 2000г. или Л200 94г.
        Помагайте, че дилемата ми е голема.

        Коментар


        • #19
          От: Питане за TATA

          Л-то
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #20
            От: Питане за TATA

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Л-то
            За съжаление, май няма да имам финансовата възможност, да послушам съвета ти. Ще се наложи да разчитам на ТАТА. Дано не съжалявам много.
            Все пак ти благодаря за отзива.
            Бих искал да питам, има ли във форума колеги които карат или са карали ТАТА Телколайн и мога да разчитам на тях за съвети.
            Според това което изчетох, колата е доста "спартанска", но имам нужда от пикап, не разполагам голям бюджет, а и до сега съм карал УАЗ 78г.

            Коментар


            • #21
              От: Питане за TATA

              Първоначално публикуван от Бончев Преглед на мнение
              .................. ... .....
              Бих искал да питам, има ли във форума колеги които карат или са карали ТАТА Телколайн и мога да разчитам на тях за съвети.
              .... ..... .....
              Има!
              Писал съм вече ...
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...6933#post96933

              Трябваше само да се огледаш малко ...
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #22
                От: Питане за TATA

                Изчел съм всичко писано, включително и този твой пост, но понеже е от отдавна не знаех дали е актуален.
                Радвам се, че се отзова на въпроса ми и има човек, който е работил с ТАТА и има преки наблюдения.
                Обикновено ме обявяват за луд, когато кажа, че вземам такава кола.
                Ще се надявам да разчитам на съветите ти относно поддръжката и експлоатацията на евентуалната ми нова придобивка.
                Поздрави

                Коментар


                • #23
                  От: Питане за TATA

                  Не си взимай Тата - моля те! Приятел има такова нещо (пикап) от повече от доста години я има и вече няма нищо оригинално от нея + няколко пъти тотален кърпеж.А каква е разликата в цената на такава Тата и 95г Л 200 ?
                  мисля, да зема а се замисля...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане за TATA

                    Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                    Не си взимай Тата - моля те! Приятел има такова нещо (пикап) от повече от доста години я има и вече няма нищо оригинално от нея + няколко пъти тотален кърпеж.А каква е разликата в цената на такава Тата и 95г Л 200 ?

                    Около 2000 лева.. с регистрации обслужвания и т.н. Л-то отива на около 6500. Има някакво блъскане в краката като го караш иначе всичко му работи вкл и LSD

                    ТАТА не е дошла още и не съм я видял. Л 200 е тука. Имам възможност да избирам от двете.
                    Последно редактирано от Бончев; 23-10-15, 07:42.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питане за TATA

                      Колега недей взима Тата, че после ще викаш Мамата Това си е индийска порнография на автомобил.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питане за TATA

                        Колеги, послушах Ви и вече съм собственик на L 200. Регистрирах го в момента се сменят ремъци, филтри и др.
                        Има какво да се прави по него, ама ако немаше къде е кефа.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питане за TATA

                          Първоначално публикуван от Бончев Преглед на мнение
                          Колеги, послушах Ви и вече съм собственик на L 200. Регистрирах го в момента се сменят ремъци, филтри и др.
                          Има какво да се прави по него, ама ако немаше къде е кефа.
                          Честито колега, със здраве да те вози.

                          Коментар


                          • #28
                            Малко старичка тема, но да се включа.
                            От три години имам Тата Telkoline-207, 2.2 Diсor.единична кабина. Първо да кажа как и за какво го ползвам. С него тегля една машина с приблизителна маса от около 1000-1200 кг. поместена на двуосно ремарке. Освен това самият пикап е натоварен с разни инструменти и т.н.т. с приблизителна маса м/у 600 до 1000 кг. Празн не ми се е случвало да го карам. С целият този панаир пътувам по асфалтовите пътища до обектите и след това по черно. Като километри не съм му навъртял кой знае колко за 3 години около 25000 км.
                            Общо впечетление - съм много доволен.
                            Първо положителните страни:
                            - Здрав, надежден, проходим, ремонтопригоден, не е капризен към гориво, голяма товароносимост, частите му не са скъпи (съединител комплект 300 лв.) Горивната му система е на Delphi ремонтен комплект на помпата с труда 600 лв. водна помпа 80 лв..
                            Една случка от преди месец. На един обект до гр. Попово наложи се да се катерим по разорана нива със сериозен наклон. Пикапа със закачена машината, а на него 1 кубик вода и инструменти (лекичко тампоните бяха опрели в задния мост още на асфалта) на 2-ра бавна превзехме баира (а той си бе сериозен) Но по интересното бе на връщане, както си карам и колата загуби мощност и на равното максимална скорост 40 км. или 1500 оборота. Помъчихсе но накрая се прибрахме с пътна помощ. Каква бе причината - загуба на антифриз (ниско ниво на антифриза в радиатора и автоматично влиза в авариен режим дори не чака да загрее мотора) а причината за това бе строшена водна помпа (импелера се бе счупил на две) причината за това е ясна не съм е сменил на време.
                            Минуси:
                            Аз съм 1,90 висок - първият минус тясна ми е!
                            Сега сериозно:
                            - Най големият минус за мен е в тези безумни диференциали! Как може да сложиш на пикап бързи дифеенциали? На асфалт със 2000 оборота на 4-та предавка се движа със 90 км/ч. Някакъв ад е да тръгнеш натоварен на наклон на бързи, дори и празен на 4H си е мъка. Виж бавните 4L там може, те са без проблемни.
                            - Друг съществен минус е големият радиус на завиване.
                            Електрическата инсталация - нямам оплаквания от нея (освен тази лампичка за нивото на антифриза че е изгоряла) друго май няма.. а да от време на време ми изгася осветлението на таблото и оборотомера проработва с почукване по таблото. и да материалите са евтини. Но нека да не забравяме, че това е евтин пикап направен с евтини платсмаси.
                            Обобщено струваси но зависи за какво го иска човек. За работа ДА за ежедневен НЕ, за Гъзария НЕ, и да иска си подръжка поне елементарна масла ремъци филтри, разните му чаколяци навереме да се сменят аа да не се чака до последно.

                            Коментар


                            • #29
                              Не съм карал такова нещо, но имам наблюдение върху едно, Едни юнаци системно и методично издевателстват върху пикапа .а поддръжка, дори елементарна отсъства. След като години издържа такава експлоатация, явно бива.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X