ЗдравеЙте колеги, с баща ми закупихме ТАТА Сафари преди 2г. Оправда индйската инжинерна мисЪл, останах много удивен когато я ,,поразклатих,, . Малко имат проблем с предавките понеже е с електроника, а не с лост!! Но като цяло са перфектни, щом Миналата зима на -29 запали без проблем е добре!
Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-12-10, 11:10.
Причина: Правопис
ARO 243 D
TATA SAFARI 4x4
VITARA ДБ 16v
Всичкото с лебедки 😂
Хора, предлагат ми Тата пикап 2000г нов внос, 4х4 1.9 тди. с големата кабина.
Понеже гледам, че тук не е писано отдавна, чудя се дали са се променили вижданията за тая марка относно качество и сервиз в България. Умувам кое да взема. Татата 2000г. или Л200 94г.
Помагайте, че дилемата ми е голема.
За съжаление, май няма да имам финансовата възможност, да послушам съвета ти. Ще се наложи да разчитам на ТАТА. Дано не съжалявам много.
Все пак ти благодаря за отзива.
Бих искал да питам, има ли във форума колеги които карат или са карали ТАТА Телколайн и мога да разчитам на тях за съвети.
Според това което изчетох, колата е доста "спартанска", но имам нужда от пикап, не разполагам голям бюджет, а и до сега съм карал УАЗ 78г.
.................. ... .....
Бих искал да питам, има ли във форума колеги които карат или са карали ТАТА Телколайн и мога да разчитам на тях за съвети.
.... ..... .....
Изчел съм всичко писано, включително и този твой пост, но понеже е от отдавна не знаех дали е актуален.
Радвам се, че се отзова на въпроса ми и има човек, който е работил с ТАТА и има преки наблюдения.
Обикновено ме обявяват за луд, когато кажа, че вземам такава кола.
Ще се надявам да разчитам на съветите ти относно поддръжката и експлоатацията на евентуалната ми нова придобивка.
Поздрави
Не си взимай Тата - моля те! Приятел има такова нещо (пикап) от повече от доста години я има и вече няма нищо оригинално от нея + няколко пъти тотален кърпеж.А каква е разликата в цената на такава Тата и 95г Л 200 ?
Не си взимай Тата - моля те! Приятел има такова нещо (пикап) от повече от доста години я има и вече няма нищо оригинално от нея + няколко пъти тотален кърпеж.А каква е разликата в цената на такава Тата и 95г Л 200 ?
Около 2000 лева.. с регистрации обслужвания и т.н. Л-то отива на около 6500. Има някакво блъскане в краката като го караш иначе всичко му работи вкл и LSD
ТАТА не е дошла още и не съм я видял. Л 200 е тука. Имам възможност да избирам от двете.
Колеги, послушах Ви и вече съм собственик на L 200. Регистрирах го в момента се сменят ремъци, филтри и др.
Има какво да се прави по него, ама ако немаше къде е кефа.
Колеги, послушах Ви и вече съм собственик на L 200. Регистрирах го в момента се сменят ремъци, филтри и др.
Има какво да се прави по него, ама ако немаше къде е кефа.
Малко старичка тема, но да се включа.
От три години имам Тата Telkoline-207, 2.2 Diсor.единична кабина. Първо да кажа как и за какво го ползвам. С него тегля една машина с приблизителна маса от около 1000-1200 кг. поместена на двуосно ремарке. Освен това самият пикап е натоварен с разни инструменти и т.н.т. с приблизителна маса м/у 600 до 1000 кг. Празн не ми се е случвало да го карам. С целият този панаир пътувам по асфалтовите пътища до обектите и след това по черно. Като километри не съм му навъртял кой знае колко за 3 години около 25000 км.
Общо впечетление - съм много доволен.
Първо положителните страни:
- Здрав, надежден, проходим, ремонтопригоден, не е капризен към гориво, голяма товароносимост, частите му не са скъпи (съединител комплект 300 лв.) Горивната му система е на Delphi ремонтен комплект на помпата с труда 600 лв. водна помпа 80 лв..
Една случка от преди месец. На един обект до гр. Попово наложи се да се катерим по разорана нива със сериозен наклон. Пикапа със закачена машината, а на него 1 кубик вода и инструменти (лекичко тампоните бяха опрели в задния мост още на асфалта) на 2-ра бавна превзехме баира (а той си бе сериозен) Но по интересното бе на връщане, както си карам и колата загуби мощност и на равното максимална скорост 40 км. или 1500 оборота. Помъчихсе но накрая се прибрахме с пътна помощ. Каква бе причината - загуба на антифриз (ниско ниво на антифриза в радиатора и автоматично влиза в авариен режим дори не чака да загрее мотора) а причината за това бе строшена водна помпа (импелера се бе счупил на две) причината за това е ясна не съм е сменил на време.
Минуси:
Аз съм 1,90 висок - първият минус тясна ми е!
Сега сериозно:
- Най големият минус за мен е в тези безумни диференциали! Как може да сложиш на пикап бързи дифеенциали? На асфалт със 2000 оборота на 4-та предавка се движа със 90 км/ч. Някакъв ад е да тръгнеш натоварен на наклон на бързи, дори и празен на 4H си е мъка. Виж бавните 4L там може, те са без проблемни.
- Друг съществен минус е големият радиус на завиване.
Електрическата инсталация - нямам оплаквания от нея (освен тази лампичка за нивото на антифриза че е изгоряла) друго май няма.. а да от време на време ми изгася осветлението на таблото и оборотомера проработва с почукване по таблото. и да материалите са евтини. Но нека да не забравяме, че това е евтин пикап направен с евтини платсмаси.
Обобщено струваси но зависи за какво го иска човек. За работа ДА за ежедневен НЕ, за Гъзария НЕ, и да иска си подръжка поне елементарна масла ремъци филтри, разните му чаколяци навереме да се сменят аа да не се чака до последно.
Не съм карал такова нещо, но имам наблюдение върху едно, Едни юнаци системно и методично издевателстват върху пикапа .а поддръжка, дори елементарна отсъства. След като години издържа такава експлоатация, явно бива.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар