Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Серийно имало ли е турбо на Голф 1 ? Аз съм карал Голф ІІ 1,8 GTI с G60 и бях много вЧЕпЕтлен, някъде 1996 г. беше и ГоУфът вече решително пробиваше да заеме мястото на най-гоУема резачка и бегачка в българското авто-съзнание, откъдето не отстъпва без жертви и до ден днешен.България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеАз съм карал Голф ІІ 1,8 GTI с G60 и бях много вЧЕпЕтлен, някъде 1996 г....България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Тези ръждивите са заводските оригинали ГТИ с турбо и контролното табло е оригинал само дето се слага манометър със стрелка за налягането на турбината ,а не сигнална лампа за критично налягане,лъскавите мотори са гаражно -сервизни тунинги!Мотора е почти същия като заводския оригинал на Пасат Г-60 синхро с механичен турбо компресор,скоро исках да купя един ,но ме отказа синхрото целия деференциал беше в масло.Моторите на Г-60 и ГОЛФ с турбо са идентични и не са голяма серия, но ги има заводски, в монтьорската си дейност съм попадал на такова животно,интересни са ,ама са недомислени за това купе,лети като самолет и не се знае къде ще спре .Интересна колица,добра е за адреналинска гонка на завои!Последно редактирано от faster; 11-06-12, 19:52.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Без да искам темата да се подхлъзва в посоката на другата тема (не че не знам защо е пусната) - заводски оригинален голф 1 гти турбо просто нЕма. Под "заводски" имам предвид да се е продавал официално от Фолксваген, нов, произведен от Фолксваген.
Двата оригинални гти 1 са 1.6 110к.с и в по-късните години - 1.8 112к.с.
Единственото изключение към тази идилия са версиите Gti 16s Oettinger за френския пазар. Водят се официални, понеже са поръчани като специална серия от официалния френски вносител на Фолксваген, и са се продавали в официалната мрежа на Фолксваген, със същите гаранционни условия.
Представляват gti единица с двигател 1.6, със специфична за модела глава с 16 клапана дело на небезизвестната фирма Oettinger. Произведена е в 1250 екземпляра, за френския пазар. Мощността е била 136 к.с. Този модел, с много въображение, можем да приемем за "заводски".
Объркването е лесно, понеже освен тези "заводски" версии за френския пазар, пипнати от Oettinger единици не липсват на другите пазари. Те обаче технически не са "заводски".
G60-ки, Поло G40 и прочее радости са от двойката нататък. При двойката си има съвсем официален, съвсем заводски вариант турбо (не компресор), 4х4 (не съм сигурен дали е synchro или нещо друго), с мощност 270к.с. Пуснат е през втората половина на 80те години, като технологична витрина, и са продадени буквално няколко бройки.
За съжаление името на тази версия беше толкова тривиално (мисля че беше или Golf Sport или Golf Rallye), че търсенето в нета пуска милион резултата и няма как да намеря правилния.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Да не бях карал Камей версията / малко по-друго окачване,малко спойлери,4 големи фара,а не голям и мальк и някои други магарии/ да му повярвам на механика.Ти ми разби фантазиите,аз колко тьрсих най-якото Голфче едно време и тькмо мислех,че сьм се прецакал и ти се намеси.
Обясни сега ако обичаш какво е турбо кит правен за даден модел мотори и каква е разликата сьс заводското,че на теб може и да ти повярва,а и от телефона ще ми се скьсат палците.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеСерийни и тунинговани варианти, какво мислите за различните модификации и тунинги.[ATTACH=CONFIG]461305[/ATTACH]Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Тъкмо започнаха да се ръсят бисери от разбирачите и вие ги секнахте. Може ли така! Защо не ги оставите, че да се посмеем. Смеха е здраве...
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Става въпрос ,че има заводска серия и няма смисъл да се скача,че няма .На въпросната снимка не се вижда,турбото обикновенно е пригенерацията отзад двоино или единично няма значение,с изключение на компресор с постоянно действие ,който при Фолксвагените стои пред алтернатора и се задвижва от ремък постянно!А доколкото за "разбирачите"няма нищо за смех Колега ,когато си поддържаш сам колите независимо какви са без да ходиш по сервизи -Поклон и Уважение!Извинявай ама подобни подмятания не са в добрия тон,не става въпрос за голи приказки ,а за 12,13г. практика със доста автомобили!Просто коментар за един екзотичен автомобил,щото са ми минали не малко!Голфа го задъвкахме от друга тема ,но не това е причина да пусна темата!Интересна колица някой може да е имал да е карал или разработвал-това мисля ,че са интересни неща!Ти си се смей и си ходи по сервизите!!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеСтава въпрос ,че има заводска серия и няма смисъл да се скача,.................не става въпрос за голи приказки ,а за 12,13г. практика със доста автомобили!Просто коментар за един екзотичен автомобил,щото са ми минали не малко!?...............
Язьк,че си механик или поне така казваш.Искаш да се изложиш на цяло и си пуснал темичка,развий си е как искаш,но не ме убеждавай,че Голф има с турбина.Има с 2 мотора и е толкова заводски колко и тоя с турбините,казах ти го,но ти пак си се накова сам.
Дано не заключат и тая тема.По едно време помислих,че си пиша с някое детенце,но като каза,че си механик и ме напуши смях.За оная тема говоря,тая бие с класа всичко в последните 3 дни.
Кажи за Голфа сега,номер на мотор да имаш?Поне коя година е?Не ме интересува в кой гараж си го виждал.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеСтава въпрос ,че има заводска серия и няма смисъл да се скача,че няма...
Не знам какво си виждал и в какво изпълнение, сигурен съм че голф 1 съществува и във вариант с хеликоптерен двигател. Просто не и като официален модел на Фолксваген.
За голф с компресор задвижван от ремък - да, има ги колкото щеш. Двойки. Не единици. G60, появил се първо на Пасат 88ма година, после и на голф двойка.
G40 се появява две години по-рано, през 1986та, на Поло. Не е слаган на Голф, още по-малко на голф единица.
Иначе темата е много полезна за раздел хумор и сатира, спор няма. Както и за раздел "тъжен хумор", ако решим да направим такъв.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Ти да вземеш да ми отвориш сьседната,тькмо Голфа беше захапал Мустанга и ти им тури катанеца.
Заводски скопен Мустанг,да не стават грешки
Бааааси Голфа,мислех,че тая история и децата я знаят вече.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: ГОЛФ1 ГТИ ТУРБО -Впечатления и мнения за автомобила
Какво му се чудиш ? Заводски скопения Мустанг си е V6 версията, която няма никакви спортни претенции, и която предполагам е единствената версия която можеш да наемеш. И най-вероятно ги имат само в кабрио версия.
Но не се отклонявай от темата - иде реч за оригиналния заводски гЛоф единица турбоИздъних се на Тюринг теста
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар