В изблик на момчешки авантюризъм току що капарирах това:
Expedition Unimog 404 300td
Мисля да го използвам за една дълго отлагана пътна екскурзия до Индия, Непал, Тибет, Бутан и околията.
Говорих надълго и нашироко със собственика - има един куп резервни части към кемпера. По отношение на разход - при 50% черно, 50% асфалт - 17/100 дизел. Максимална скорост - 100-105км/ч, крузерска - 85 км/ч.
Кажете си мнението по отношение на поддръжка, издържливост на различни атмосферни условия и снабдяване с резервни части. Тук попрочетох някои неща, главно свързани с мостовете, но въпроса ми е главно насочен към части за реуларна поддръжка - съединители, притискателни дискове, лагери, накрайници. Двигателя е om617, така че ремъци и филтри са ясни...
Expedition Unimog 404 300td
Мисля да го използвам за една дълго отлагана пътна екскурзия до Индия, Непал, Тибет, Бутан и околията.
Говорих надълго и нашироко със собственика - има един куп резервни части към кемпера. По отношение на разход - при 50% черно, 50% асфалт - 17/100 дизел. Максимална скорост - 100-105км/ч, крузерска - 85 км/ч.
Кажете си мнението по отношение на поддръжка, издържливост на различни атмосферни условия и снабдяване с резервни части. Тук попрочетох някои неща, главно свързани с мостовете, но въпроса ми е главно насочен към части за реуларна поддръжка - съединители, притискателни дискове, лагери, накрайници. Двигателя е om617, така че ремъци и филтри са ясни...
Коментар