Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Permanet 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Permanet 4

    Извинявам се ако темата не е за тука.Имам една Алфичка 33 Перманет 4,колата е 4Х4 и когато я купих беше със свалени кардани за задното,аз си го възтанових,но възникнаха проблеми.При завиване с навит волан до край карданите вибрират и има тропане.Всичко по карданите е перфекно сменил съм карета и висиящите лагери и не мога да разбера от къде идва проблема.Единствено предния тампон(2) на първата картинка съм го заменил с висиящ лагер като задния (9),защото не се продава и го няма дори в Италия.Ето схема на 4Х4-то:
    Прикачени файлове

  • #2
    Re: Permanet 4

    Ако си сигурен,че карданите са на "6"(а аз мисля,че имат няк'ви луфтове),най-вероятно точно смяната на тампон "2" с висящ лагер може да е причината.Мисли логично,висящия лагер дава по-голяма свобода и не удържа паразитните вибрации при натоварване.От там и биенето при навит волан.
    А как е при висока скорост(80-100-120км/ч).И на високи обороти с ниска предавка.Дай повече инфо до го мислиме...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      Re: Permanet 4

      За мен е 99% от неизправна вискомуфта. Така че сменай муфтата и ще видиш че ще изчезне.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Re: Permanet 4

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        За мен е 99% от неизправна вискомуфта. Така че сменай муфтата и ще видиш че ще изчезне.
        К'во мислиш,да е опечена и втвърдена?Мдааа
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          Re: Permanet 4

          Я виж дали са еднакви гумите. Като я пуснеш по инерция нормално ли се държи? На времето карах едно Рено18 4x4, с различни гуми беше нещо подобно и нямашеникаква инерция.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            Re: Permanet 4

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Я виж дали са еднакви гумите. Като я пуснеш по инерция нормално ли се държи? На времето карах едно Рено18 4x4, с различни гуми беше нещо подобно и нямашеникаква инерция.
            Това е пак от същото - там имаш виско като блокаж на междуосевия. Логично е като е с различни гуми да се получава разлика в скоростите на двата вала и виското ги блокира. При него се получава същото при завой - тогава предния и задния мост изминават различна дължина и затова.
            Абе питайте хора които имат виско в трансмисията бре, за тях това със завоя е стандартен тест.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Re: Permanet 4

              Това "перманент" от името на модела какво значи, да не би да е постоянно 4х4 с междинен диференциал, защото преди 10-ина години имах една Алфа 33 4х4, но тя беше парттайм с постоянно задвижване на предния мост, а задния се включваше механично. На нормален сух път в завой се държеше като всяка кола 4х4 парттайм, т. е. същите симптоми, които описваш!!!
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #8
                Re: Permanet 4

                Алфа 33 е FULL-TIME с виско муфа вместо междуосев диф.Както Голф-Синхро или Фрийлендър ако щеш.
                Единствената кола с предно и мехнично включване на дзадния мост за която се сещам в момента е Субару 1800.Ама това е модел...Балканската...
                Сигурно има и някоя друга,но това не е подходяща система за кола и затова се използва Виско-то.Или система с 3 диф-а.Като АУДИ Куатро например.
                В по-новите модели вече се използва друга система за автоматично включване на задния мост посредстум електро-хидро съединител или муфа в скоростите която се задейства автоматично при приплъзване на някое от предните колела...Всичкото това се прави само и единствено за икономия.За да могат колите да се движат с двигатели за сешоари(както казва Йори).Защото трите диф-а тежат...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  Re: Permanet 4

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Алфа 33 е FULL-TIME с виско муфа вместо междуосев диф.Както Голф-Синхро или Фрийлендър ако щеш.
                  Единствената кола с предно и мехнично включване на дзадния мост за която се сещам в момента е Субару 1800.Ама това е модел...Балканската...
                  Сигурно има и някоя друга,но това не е подходяща система за кола и затова се използва Виско-то.Или система с 3 диф-а.Като АУДИ Куатро например.
                  В по-новите модели вече се използва друга система за автоматично включване на задния мост посредстум електро-хидро съединител или муфа в скоростите която се задейства автоматично при приплъзване на някое от предните колела...Всичкото това се прави само и единствено за икономия.За да могат колите да се движат с двигатели за сешоари(както казва Йори).Защото трите диф-а тежат...
                  През 1995-99 имах Алфа 33 4х4, произведена 1989год, трансмисията беше парттайм с механично включване на задния мост /лоста беше по-голям от скоростния/ .
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Permanet 4

                    Ааа,89-та,сори.Така е.Ама и това се е що годе балканската...след 90-та вече...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Permanet 4

                      Това ми беше първата собствена кола. Марката и досега ми е слабост. Набавил си бях и още 6 /шест/ броя за резервни части.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Permanet 4

                        Колата е доста рядък модел Перманент 4,има много 4х4 ама не са с виско и задното може да се пуска само на хлъзгаво.Колата ми е с 4 еднакви гуми вие за некъв аматиор ме взехте май.Аз си мисля , че е от вискосъединителя,защтото всичко друго е изправно и при високи скорости и оборти няма вибрации.Задното се зацепва от ел.магнит които се управлява от Еку.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Permanet 4

                          Аз съм страшен фен на 75. Ама вече ги няма в нормално състояние.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Permanet 4

                            Как мога да проверя вискосъединителя?Нов едва ли ще мога да си позволя,първо го няма,второ ако ми намерят е към 2500 лв което е безмислено,тя колата струва толко.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Permanet 4

                              Трябва да се въртят валовете от двете страни "що годе свободно"...Обаче при всички е различно това свободно. Едни се въртят без проблем и с минимално усилие с ръка, други изискват вече да се увиснеш на ключ с дълго рамо... Най-добре да се разбереш да пробваш и който ти хареса да го оставиш. Теста вече ти е ясен какъв е - навъртян докрай волан на твърда настилка - трябва да се движи плавно без вибрации и запъване. Ако се запъва - сменяш.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X