Извинявам се ако темата не е за тука.Имам една Алфичка 33 Перманет 4,колата е 4Х4 и когато я купих беше със свалени кардани за задното,аз си го възтанових,но възникнаха проблеми.При завиване с навит волан до край карданите вибрират и има тропане.Всичко по карданите е перфекно сменил съм карета и висиящите лагери и не мога да разбера от къде идва проблема.Единствено предния тампон(2) на първата картинка съм го заменил с висиящ лагер като задния (9),защото не се продава и го няма дори в Италия.Ето схема на 4Х4-то:
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Permanet 4
Свий
X
-
Re: Permanet 4
Ако си сигурен,че карданите са на "6"(а аз мисля,че имат няк'ви луфтове),най-вероятно точно смяната на тампон "2" с висящ лагер може да е причината.Мисли логично,висящия лагер дава по-голяма свобода и не удържа паразитните вибрации при натоварване.От там и биенето при навит волан.
А как е при висока скорост(80-100-120км/ч).И на високи обороти с ниска предавка.Дай повече инфо до го мислиме...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
-
Re: Permanet 4
За мен е 99% от неизправна вискомуфта. Така че сменай муфтата и ще видиш че ще изчезне.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Permanet 4
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеЗа мен е 99% от неизправна вискомуфта. Така че сменай муфтата и ще видиш че ще изчезне.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Re: Permanet 4
Я виж дали са еднакви гумите. Като я пуснеш по инерция нормално ли се държи? На времето карах едно Рено18 4x4, с различни гуми беше нещо подобно и нямашеникаква инерция.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Re: Permanet 4
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеЯ виж дали са еднакви гумите. Като я пуснеш по инерция нормално ли се държи? На времето карах едно Рено18 4x4, с различни гуми беше нещо подобно и нямашеникаква инерция.
Абе питайте хора които имат виско в трансмисията бре, за тях това със завоя е стандартен тест.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Permanet 4
Това "перманент" от името на модела какво значи, да не би да е постоянно 4х4 с междинен диференциал, защото преди 10-ина години имах една Алфа 33 4х4, но тя беше парттайм с постоянно задвижване на предния мост, а задния се включваше механично. На нормален сух път в завой се държеше като всяка кола 4х4 парттайм, т. е. същите симптоми, които описваш!!!Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
Re: Permanet 4
Алфа 33 е FULL-TIME с виско муфа вместо междуосев диф.Както Голф-Синхро или Фрийлендър ако щеш.
Единствената кола с предно и мехнично включване на дзадния мост за която се сещам в момента е Субару 1800.Ама това е модел...Балканската...
Сигурно има и някоя друга,но това не е подходяща система за кола и затова се използва Виско-то.Или система с 3 диф-а.Като АУДИ Куатро например.
В по-новите модели вече се използва друга система за автоматично включване на задния мост посредстум електро-хидро съединител или муфа в скоростите която се задейства автоматично при приплъзване на някое от предните колела...Всичкото това се прави само и единствено за икономия.За да могат колите да се движат с двигатели за сешоари(както казва Йори).Защото трите диф-а тежат...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Re: Permanet 4
Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеАлфа 33 е FULL-TIME с виско муфа вместо междуосев диф.Както Голф-Синхро или Фрийлендър ако щеш.
Единствената кола с предно и мехнично включване на дзадния мост за която се сещам в момента е Субару 1800.Ама това е модел...Балканската...
Сигурно има и някоя друга,но това не е подходяща система за кола и затова се използва Виско-то.Или система с 3 диф-а.Като АУДИ Куатро например.
В по-новите модели вече се използва друга система за автоматично включване на задния мост посредстум електро-хидро съединител или муфа в скоростите която се задейства автоматично при приплъзване на някое от предните колела...Всичкото това се прави само и единствено за икономия.За да могат колите да се движат с двигатели за сешоари(както казва Йори).Защото трите диф-а тежат...Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
Re: Permanet 4
Колата е доста рядък модел Перманент 4,има много 4х4 ама не са с виско и задното може да се пуска само на хлъзгаво.Колата ми е с 4 еднакви гуми вие за некъв аматиор ме взехте май.Аз си мисля , че е от вискосъединителя,защтото всичко друго е изправно и при високи скорости и оборти няма вибрации.Задното се зацепва от ел.магнит които се управлява от Еку.
Коментар
-
Re: Permanet 4
Аз съм страшен фен на 75. Ама вече ги няма в нормално състояние.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Permanet 4
Трябва да се въртят валовете от двете страни "що годе свободно"...Обаче при всички е различно това свободно. Едни се въртят без проблем и с минимално усилие с ръка, други изискват вече да се увиснеш на ключ с дълго рамо... Най-добре да се разбереш да пробваш и който ти хареса да го оставиш. Теста вече ти е ясен какъв е - навъртян докрай волан на твърда настилка - трябва да се движи плавно без вибрации и запъване. Ако се запъва - сменяш.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар