Започнах обсъждането на проблема тук : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104869 , но за да не бъркаме отговорите пускам тази тема.
Накратко - включва на втора когато си поиска , дава грешки
P0562 - напрежение акумулатор много ниско
P0888 - реле скор. кутия изкл.
P0750 - беше нещо за задния ход , не я запомних на български защото досега на съм забелязвал такъв проблем ,
а вчера я карах в Балканстар , там установиха и че датчика за температурата на АСК не работи коректно - показва ту 50 ,ту -20 градуса. Соред тях това МОЖЕ да вкара кутията в авариен режим , и за да го елиминират като причина искат да го сменят ( естествено). Аз обаче искам да съм сигурен , че причината не са корозирали кабели , лоша маса , или подобно , както каза Влади333 в другата тема. Освен това имам още един такъв Крайслер , та ако трябва мога да разменя двата датчика за тест , стига да не е вътре в кутията.
Та въпросът ми е : къде е този датчик и мога ли лесно да проверя връзките му , евентуално да ги разменя.
Освен това не му работи показанието за външна температура , със сигурност не е от датчика ( размених двата , на другата кола работят и двата , на тази и двата - не) , може ли проблемите да са свързани ?
И накрая , ако се наемам да търся окислени кабели , то въпреки че знам за какво се ползва осцилоскопа , не знам КАКВО КЪДЕ трябва да показва , така че може да дадете и съвет за свестен човек ( във Варна) , който да помогне да решим проблема , че ми писна - децата ми реват '' Тате, искаме пак джип''
, пък така не мога да го продам и да '' им'' купя джип.
ПС. Купих си и книгите на HAYNES за модела и за OBD-2 , ама ми е трудно , не са като за Дискавърито
.
Накратко - включва на втора когато си поиска , дава грешки
P0562 - напрежение акумулатор много ниско
P0888 - реле скор. кутия изкл.
P0750 - беше нещо за задния ход , не я запомних на български защото досега на съм забелязвал такъв проблем ,
а вчера я карах в Балканстар , там установиха и че датчика за температурата на АСК не работи коректно - показва ту 50 ,ту -20 градуса. Соред тях това МОЖЕ да вкара кутията в авариен режим , и за да го елиминират като причина искат да го сменят ( естествено). Аз обаче искам да съм сигурен , че причината не са корозирали кабели , лоша маса , или подобно , както каза Влади333 в другата тема. Освен това имам още един такъв Крайслер , та ако трябва мога да разменя двата датчика за тест , стига да не е вътре в кутията.
Та въпросът ми е : къде е този датчик и мога ли лесно да проверя връзките му , евентуално да ги разменя.
Освен това не му работи показанието за външна температура , със сигурност не е от датчика ( размених двата , на другата кола работят и двата , на тази и двата - не) , може ли проблемите да са свързани ?
И накрая , ако се наемам да търся окислени кабели , то въпреки че знам за какво се ползва осцилоскопа , не знам КАКВО КЪДЕ трябва да показва , така че може да дадете и съвет за свестен човек ( във Варна) , който да помогне да решим проблема , че ми писна - децата ми реват '' Тате, искаме пак джип''

ПС. Купих си и книгите на HAYNES за модела и за OBD-2 , ама ми е трудно , не са като за Дискавърито
