колеги,имам страшен проблем-не ми качва масло по магистралата.какво ли не правих,и вала смених с нови лагер,и пак....след това свалих масления вилтър,щуцера след него и видях вътре едно цилиндрично нещо,може би е било клапан незнам ,но нямаше пружинка.кажете клапан ли е това или какво и как трябва да бъде.махнах го но мн малко масло ми качва и то едвам до датчика,двг е разглобен без глава......пробвам го само на стартер.има и снимки.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
МАЗИЛНА СИСТЕМА
Свий
X
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Първоначално публикуван от wladio Преглед на мнениеколеги,имам страшен проблем-не ми качва масло по магистралата.какво ли не правих,и вала смених с нови лагер,и пак....след това свалих масления вилтър,щуцера след него и видях вътре едно цилиндрично нещо,може би е било клапан незнам ,но нямаше пружинка.кажете клапан ли е това или какво и как трябва да бъде.махнах го но мн малко масло ми качва и то едвам до датчика,двг е разглобен без глава......пробвам го само на стартер.има и снимки.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеПривода на делкото закачен ли е?
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Първоначално публикуван от kara7 Преглед на мнениеКолега, това цилиндричното да не е клапана за свръх налягане /бушона на помпата/, че без него никога няма да качи масло.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Първоначално публикуван от wladio Преглед на мнениеда .закачен е.но вапроса ми е какво е онова нещо цилиндричното,може ли без него и как трябва да е?благодаря ви
А сигурен ли си,че е влезнал в помпата?Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Този цилиндър след филтъра е клапан, който забавя стичнето на маслото обратно, след като се изгаси мотора и трябва да го върнеш в положението, в което е бил. Ако си свалял маслената помпа и си източил маслото от нея, трудно ще ти подкачи след това. През отвора на датчика за налягане, налей 50 - 100 милилитра масло за да я омаслиш. Най-бързо става като го влееш под налягане - с шприц да речем. Виж и дали изобщо се върти вала на помпата, като погледнеш през отвора за делкото.0886 854 174
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнениеБес клапана за свръх налягане да е на место ,здрав,работещ и със пружина ,ще качи ама друг път.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеЕдна година карах УАЗка 452 без клапан за налягането. В по студено време пукаше масления филтър-жигулов и изхвърлаше всичкото масло.
На ГАЗ 24д който ремонтирах наскоро на клапана в помпата му бе изпаднала шайбата и пружинката не оказвше никакъв натиск на буталцето, а двигателя си е въртял незнм колко така, понеже не я намерих шайбата и в картера, а износване нямаше нито на вала нито забележимо на ризите. На всичко отгоре маслената помпа бе хлабава, неприлягаше изобщо до блока и тръбичката за смазване на ангренажните колела бе изпаднала.
А и във масления филтър нали си има два клапана, единия да задържа маслото да не се връща и да не е стартира двигателя на празна магистрала, и втори да отвори и да пропуска при задръстен филтър."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Тази УАЗка беше 1969 год. и клапана не беше в маслената помпа, а в блока. Масления й филтър беше с маркучи като на ГАЗ 21 и ГАЗ 69. След време й сложих маслена помпа с клапан.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
колеги ,аз така си мисля че това е клапан,но няма пружина с него няма и сечма-как трябва да се сложи с отвора на вътре или с дупката към филтъра???и как се слага пружинката???ако има някой снимки илил каталог с снимки нека да даде,че ми се запали главата вече.а и да ви кажа помпата е клапан смених старатакато въртя на старер само -без главата даже-излиза по много малко масло на дупката за датчика и то само ако затисна дучицата за масло дето отива кам главата.двг е 21 от стария модел.
Коментар
-
До: МАЗИЛНА СИСТЕМА
Какъв съвет да ти дадеме, аз неразбирам от тоя по горния пост каво се опитваш да обясниш
Тази конзола дето единия край е от към центъра на блока към под генератора и се навива елемента, няма клапан, там се навиват датчиците и входа към масления радятор.
На стартер без нищо да запушваш само като има масло в картера трябва да качи с доста голям дебит помпата.
На помпата имаш клапан за високо налягане.
Филтера този сменяемия (ладовия) си има /би трябвало да има/ клапан в него за да не се връща вече чистото масло обратно.Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар