Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МАЗИЛНА СИСТЕМА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МАЗИЛНА СИСТЕМА

    колеги,имам страшен проблем-не ми качва масло по магистралата.какво ли не правих,и вала смених с нови лагер,и пак....след това свалих масления вилтър,щуцера след него и видях вътре едно цилиндрично нещо,може би е било клапан незнам ,но нямаше пружинка.кажете клапан ли е това или какво и как трябва да бъде.махнах го но мн малко масло ми качва и то едвам до датчика,двг е разглобен без глава......пробвам го само на стартер.има и снимки.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

    Първоначално публикуван от wladio Преглед на мнение
    колеги,имам страшен проблем-не ми качва масло по магистралата.какво ли не правих,и вала смених с нови лагер,и пак....след това свалих масления вилтър,щуцера след него и видях вътре едно цилиндрично нещо,може би е било клапан незнам ,но нямаше пружинка.кажете клапан ли е това или какво и как трябва да бъде.махнах го но мн малко масло ми качва и то едвам до датчика,двг е разглобен без глава......пробвам го само на стартер.има и снимки.
    Зглоби си двигателя и тогава пробвай какво е налягането на маслото.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

      Привода на делкото закачен ли е?
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
        Привода на делкото закачен ли е?
        да .закачен е.но вапроса ми е какво е онова нещо цилиндричното,може ли без него и как трябва да е?благодаря ви

        Коментар


        • #5
          До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

          Колега, това цилиндричното да не е клапана за свръх налягане /бушона на помпата/, че без него никога няма да качи масло.

          Коментар


          • #6
            До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

            Първоначално публикуван от kara7 Преглед на мнение
            Колега, това цилиндричното да не е клапана за свръх налягане /бушона на помпата/, че без него никога няма да качи масло.
            Ще качи масло, но ще вдига много голямо налягане.
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #7
              До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

              Първоначално публикуван от wladio Преглед на мнение
              да .закачен е.но вапроса ми е какво е онова нещо цилиндричното,може ли без него и как трябва да е?благодаря ви

              А сигурен ли си,че е влезнал в помпата?
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                Този цилиндър след филтъра е клапан, който забавя стичнето на маслото обратно, след като се изгаси мотора и трябва да го върнеш в положението, в което е бил. Ако си свалял маслената помпа и си източил маслото от нея, трудно ще ти подкачи след това. През отвора на датчика за налягане, налей 50 - 100 милилитра масло за да я омаслиш. Най-бързо става като го влееш под налягане - с шприц да речем. Виж и дали изобщо се върти вала на помпата, като погледнеш през отвора за делкото.
                0886 854 174

                Коментар


                • #9
                  До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                  Бес клапана за свръх налягане да е на место ,здрав,работещ и със пружина ,ще качи ама друг път.
                  МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                  Коментар


                  • #10
                    До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                    Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                    Бес клапана за свръх налягане да е на место ,здрав,работещ и със пружина ,ще качи ама друг път.
                    Една година карах УАЗка 452 без клапан за налягането. В по студено време пукаше масления филтър-жигулов и изхвърлаше всичкото масло.
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #11
                      До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                      Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                      Една година карах УАЗка 452 без клапан за налягането. В по студено време пукаше масления филтър-жигулов и изхвърлаше всичкото масло.
                      Драго, нали клапана за свръх налягане е в маслената помпа, ако го няма ще пропуска всичкото масло от там и няма да качва, ти навярно си затиснал този отвор.
                      На ГАЗ 24д който ремонтирах наскоро на клапана в помпата му бе изпаднала шайбата и пружинката не оказвше никакъв натиск на буталцето, а двигателя си е въртял незнм колко така, понеже не я намерих шайбата и в картера, а износване нямаше нито на вала нито забележимо на ризите. На всичко отгоре маслената помпа бе хлабава, неприлягаше изобщо до блока и тръбичката за смазване на ангренажните колела бе изпаднала.








                      А и във масления филтър нали си има два клапана, единия да задържа маслото да не се връща и да не е стартира двигателя на празна магистрала, и втори да отвори и да пропуска при задръстен филтър.
                      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                      Коментар


                      • #12
                        До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                        Тази УАЗка беше 1969 год. и клапана не беше в маслената помпа, а в блока. Масления й филтър беше с маркучи като на ГАЗ 21 и ГАЗ 69. След време й сложих маслена помпа с клапан.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                          колеги ,аз така си мисля че това е клапан,но няма пружина с него няма и сечма-как трябва да се сложи с отвора на вътре или с дупката към филтъра???и как се слага пружинката???ако има някой снимки илил каталог с снимки нека да даде,че ми се запали главата вече.а и да ви кажа помпата е клапан смених старатакато въртя на старер само -без главата даже-излиза по много малко масло на дупката за датчика и то само ако затисна дучицата за масло дето отива кам главата.двг е 21 от стария модел.

                          Коментар


                          • #14
                            До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                            ама никой ли няма понятие????дайте съвет де

                            Коментар


                            • #15
                              До: МАЗИЛНА СИСТЕМА

                              Какъв съвет да ти дадеме, аз неразбирам от тоя по горния пост каво се опитваш да обясниш

                              Тази конзола дето единия край е от към центъра на блока към под генератора и се навива елемента, няма клапан, там се навиват датчиците и входа към масления радятор.

                              На стартер без нищо да запушваш само като има масло в картера трябва да качи с доста голям дебит помпата.

                              На помпата имаш клапан за високо налягане.
                              Филтера този сменяемия (ладовия) си има /би трябвало да има/ клапан в него за да не се връща вече чистото масло обратно.
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X