Здравейте колеги.Реших да започа поредното преобразяване и за целта трябваше да намеря още едно ръждиво желязо.Не след дълго открих един екземпляр,който на снимките изглеждаше подходящ.След кратка и експедитивна подготовка,въпросния екземпляр влезе в моя двор.Не може да си представите каква беше изненадата ми след като го видях.Оказа се,че е произведена през 1970 година,на 66000 километра и е в перфектно състояние.Като казвам в перфектно състояние,единствената забележка е,че боята е изгоряла от слънцето.Двигателят работи като часовник.Всички кабели са екранирани(за първи път виждам такова нещо).Ходовата част е стегната все едно ,че сега излиза от магазинаСкоростния лост и лостовете на раздатката нямат никакъв луфт,като че ли не е карана.Интериора е напълно запазен,седалките са без забележка и всички прибори на таблото работят.Просто ЧУДО.И тук възникна големия въпрос,какво да правим сега.Дружината стоеше с наточени флексове,резаци,ключове,отверки клещи и други подобни,но след едночасово обикаляне,ентусиазма ни за преобразяване се изпари тотално.След още половин час пушене на цигари и чесане по главите взехме единодушно решение.Никакво рязане,само реглаж на спирачки,съединител,смяна на масла,пребоядисване и големи гуми.Всякакви други промени ще са просто грехота спрямо този велик автомобил.Толкова засега от мен. Живот и здраве ще се видим утре.

Коментар