И ако не е пиньон, ще е нещо преди него. Ако не се смени цялата трансмисия с по-мощна, просто нещо няма да издържи. Тя е проектирана за 55/65 к.с. и колкото и запас на якост да има, той е в проценти, а тези двигатели превишават проектната мощност в пъти. А и самата принципа схема на трансмисията, окачването и управлението няма необходимите качества за движение с такива мощности/скорости и става опасно даже. Ако всичко това се направи пък, рамата ще се окаже слаба. Просто този джип, както и всички останали си има своя ниша/клас, група. Не може да се постигнат качествата на Хамър или G-класа с каквито и да са доработки. Както бе написал някъде тук във форума Жоро Василев, целта на доработките тук е да се постигнат приемливи възможности на приемлива цена. В Тетевен един колега монтира мотор от Опел Сенатор. Нека да подскаже, ако чете темата колко пъти ремонтира части от трансмисията, хем го направи на Газ-Аро и той е с малко по-здрави мостове според мен.
Последно редактирано от Иван/Ivan; 12-02-10, 08:22.
Причина: Пояснение
благодаря ви за мненията колеги .по принцип имам един по евтин вариант за двигател от волга м-21 ама нещто е издухал.и маи няма да го слагам .ако някой знае или виждал присаждане на v6 да сподели. поздрави
Коментар