От: Част от житието на един боец-ГАЗ69
Ето един модел за покрив,но ми се вижда много несъразмерен

!

Към тръбите си се продава и немско качествено лепилце.

След като слепих трите парчета веднага изпробвах като напълних с вода,за моя радост течове никакви!Лепилото слепва много бързо,буквално за 2-3 секунди и съответно отвореното време за корекций е малко,та трябва да се има на в предвид!

Предварително пробвах на едно друго парче тръба, дали ще държи боя.Оказа се ,че боята държи и без основа,стига да е надран детайла с фина шкурка и обезмаслен.В гората ще си покаже дали се е получило сносно оцветяването.Цената на цялото "нещо" излезе нещо към 50-60лв. като включвам и новия филтриращ елемент.Хубавото на цялата сглобка е,че е доста лека и при счупване на тръбите търча в магазина за улуци и подменям с нови!

Вече "накипрен" с новата екстра!

Единствения "кусур" е,че шнорхелчето е много чисто,но скоро ще добие подобаващ вид.

И в коша са пооправени нещата.Друго "ново" под капака е бензиновата ел.помпа от Субаро или Хонда?!Старата Заз-кова няма дебит при зверска газ,а тази "новата" смогва .При две от разходките без проблеми си карах целият ден.

В моргата единствено тази филтърна кутия намерих да е с гумено уплътнение между двете половини.Смяната на филтъра и неговото ревизиране става лесно.Достъпа до карба и до други части от мотора е силно улеснен.


И с нови гуменки...драпкат добре,а на асвалта жужат здраво,бая повече от Кайманите.
Ето един модел за покрив,но ми се вижда много несъразмерен



Към тръбите си се продава и немско качествено лепилце.
След като слепих трите парчета веднага изпробвах като напълних с вода,за моя радост течове никакви!Лепилото слепва много бързо,буквално за 2-3 секунди и съответно отвореното време за корекций е малко,та трябва да се има на в предвид!
Предварително пробвах на едно друго парче тръба, дали ще държи боя.Оказа се ,че боята държи и без основа,стига да е надран детайла с фина шкурка и обезмаслен.В гората ще си покаже дали се е получило сносно оцветяването.Цената на цялото "нещо" излезе нещо към 50-60лв. като включвам и новия филтриращ елемент.Хубавото на цялата сглобка е,че е доста лека и при счупване на тръбите търча в магазина за улуци и подменям с нови!
Вече "накипрен" с новата екстра!
Единствения "кусур" е,че шнорхелчето е много чисто,но скоро ще добие подобаващ вид.
И в коша са пооправени нещата.Друго "ново" под капака е бензиновата ел.помпа от Субаро или Хонда?!Старата Заз-кова няма дебит при зверска газ,а тази "новата" смогва .При две от разходките без проблеми си карах целият ден.
В моргата единствено тази филтърна кутия намерих да е с гумено уплътнение между двете половини.Смяната на филтъра и неговото ревизиране става лесно.Достъпа до карба и до други части от мотора е силно улеснен.
И с нови гуменки...драпкат добре,а на асвалта жужат здраво,бая повече от Кайманите.
Коментар