Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

    Първоначално публикуван от rodil_reg Преглед на мнение
    Топли благодарности, колеги, за отзивчивостта !!!

    Поканата на колегата r vardarov приемам със сърдечна признателност. Мерак имам голям и ще се възползвам от поканата с удоволствие в удобно за него време и обстоятелства. По поста съдя, че колегата r vardarov няма нищо против да направим координация по телефона, че аз все пак прекарвам повечето си време по Габровско. Хубаво би било да се явя със самата джипка, но тя вече е полуразкостена в едно габровско село.
    (Между впрочем в рамките на шегата - мерак имам далеч по-голям от парите, които мога да вложа в даден момент, но с упорито постоянство и търпение всеки "харч" си дочаква времето.)
    А извън благодарностите (които наистина са искрени) би ми се искало да науча от вас малко повече за параметрите на двигателя. Например работен обем, мощност, въртящ момент и подобни, както и опит от чисто практическото му поведение в експлоатация. А може би и някакви интернетски ресурси за прочитане.
    А истината е, че индиректно се опитвам да попитам, доколко е вярна информацията, която ми дадоха при покупката на двигателя, че е с работен обем - 3 000 куб. см и че е с ризи и бутала от ЗИЛ (дано не са смешни нещата, които питам !).

    С уважение
    Колега,възхищавам се на ентусиазмът ти,тъй като аз преди година бях на твоето дередже и тук е мястото да изкажа още веднъж благодарностите си към всички колеги от форума които ми помогнаха със знанията и професионализма си в отговорите на въпросите ми към тях.Аз от м.май т.г. не мога да спя спокойно и в главата са ми само идеи,проекти и реализации и... най-накрая до броени дни крайния продукт ще види бял свят,но с уговорката,че аз го правя единствено и само за помощник в лова.Та ако имаш път през Плевен - заповядай!!!
    088пет16пет3пет7

    Коментар


    • #17
      До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

      Уважаеми колеги,

      Няма как да не започна и този пост с благодарности ! Специални към колегата Nik !

      Обаче ти, колега Nik направо удари с тежката артилерия ! И аз сега с почти никаквата си компетентност по материята ще трябва вече да събирам екип като ще чета темата. Това, разбира се, в рамките на шегата. Не може само да разлайваш кучетата, а после да се оплакваш, когато уважаемите колеги най-добронамерено започнат да ти отговарят компетентно и професионално ! Друг е въпросът, че е очевидно, че ще трябва повече да чета и по-малко да се обаждам и да се правя на мъж !!!
      Във всеки случай темата май ще добие измерения, далеч надскачащи моите семпли хоризонти. На което се радвам, без да го броя за моя заслуга. При всички положения аз ще следя темата с неотслабващо внимание и ще се радвам тя да получи очертаващите се развитие и задълбоченост, каквито аз съвсем не съм предвиждал, когато разлайвах кучетата.

      Въпреки, че моя скромен замисъл, съдържаше единствено идеята да мога с ваша помощ да сравня този двигател с монтирания в момента в любимата ми джипка двигател 24-10 (за който знам единствено, че е 24-10). С което да преценя дали си струва да сменям единия с другия и то при положение, че сегашния е в перфектно състояние след всестранно рециклиране (по уверенията на техническия ми единомишлеик - аз все пак му вярвам безусловно). Ако пристъпя към тази операция съм наясно, че ще е необходима доста или даже много хирургия, но в това отношение моят приятел-съмишленик се е доказал, а за мен остава "по-облекчената" функция да обезпечавам финансово операцията. Разбира се, при такова развитие ще са ми изключително полезни досегашните ви и бъдещи съвети и опит за техническата реализация, които ще приемам с благодарност. А може би ще бъде удачно да пусна и нова тема по този въпрос.

      Ами ще завърша поста с предварителни благодарности !

      С уважение:

      P.S. Току преди да пусна поста си видях новия пост на колегата w.krumoff. Какво друго да кажа освен по войнишки да отговоря "ще се старая" и отново благодарности, горещи благодарности. (Между впрочем аз не съм ловджия, но съм страстен кучкар. И им се разказва играта на моите кучета като ги изведа на крос да тичат след джипката по баирите, където живея, но пък са истински шампиони по физическа кондиция. На това май му се казва off-topic - извинявам се !).
      [FONT=Arial Black][SIZE=3][COLOR=darkred]Живея и местопребивавам off-road ! ...[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Franklin Gothic Medium][B][COLOR=#000000][SIGPIC][/SIGPIC] [/COLOR][/B]Помагат ми [B]Range Rover[/B],[B] Defender, UMM[/B] и [B]ГАЗ-69[/B][I].[/I][/FONT]
      [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red][I][SIZE=3]... И никуй ни мой ма върна у сиелу !!![/SIZE] :wink:[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]

      Коментар


      • #18
        До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

        Колега,защо не каза че имаш 24-10,не се занимавай с глупости.24-10 е 100кс. а 24-д -93.кс..Твоя мотор е следващото развитие на 24-д.Успех.

        Коментар


        • #19
          До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

          уважаеми колеги,

          След благодарностите, които отново дължа, бих искал да поставя моя въпрос разгърнато и по недвусмислен начин:

          1. Снимките, които съм поместил категорично ли са точно на двигател ЗМЗ 24-Д ? (Ако някой от уважаемите компетентни колеги е на различно мнение, ще бъда изключително признателен да го помести.)

          2. Ако двигателят е ЗМЗ 24-Д, изключено ли е двигателят от снимките да е някакъв вид модификация, която като се има предвид военното му предназначение и специфичното му приложение да е със завишен работен обем, съответно по-голяма мощност и други разлики в техническите и експлоатационните му характеристики ?

          Имам и други детайли и вариации на въпроса, но ще спра дотук, за да не се отклоняваме от същественото.

          С уважение:
          [FONT=Arial Black][SIZE=3][COLOR=darkred]Живея и местопребивавам off-road ! ...[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Franklin Gothic Medium][B][COLOR=#000000][SIGPIC][/SIGPIC] [/COLOR][/B]Помагат ми [B]Range Rover[/B],[B] Defender, UMM[/B] и [B]ГАЗ-69[/B][I].[/I][/FONT]
          [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red][I][SIZE=3]... И никуй ни мой ма върна у сиелу !!![/SIZE] :wink:[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]

          Коментар


          • #20
            До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

            Колега,аз от тези снимки не мога да кажа че е категорично 24-д.На номера трябва изрично да пише 24-Д.Иначе е обикновен двигател змз.В никакъв случай не е с по-голям обем или мощност.Такива има с обем 2.9 ,но те са модел 421-и водната помпа им е да блока а не на главата като при 24-10.Аз съм в процес на смяна на ризите и буталата със 100мм.на един мотор 402 но за сега ще почака до края на месеца че бутала ,сегменти и пистолни болтове излизат 200лв,а имам и други проекти за довършване.

            Коментар


            • #21
              До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

              Първоначално публикуван от rodil_reg Преглед на мнение
              ....
              1. Снимките, които съм поместил категорично ли са точно на двигател ЗМЗ 24-Д ? (Ако някой от уважаемите компетентни колеги е на различно мнение, ще бъда изключително признателен да го помести.)
              НЕ съм сигурен поне по това което виждам имат големи разлики.
              Първоначално публикуван от rodil_reg Преглед на мнение
              2. Ако двигателят е ЗМЗ 24-Д, изключено ли е двигателят от снимките да е някакъв вид модификация, която като се има предвид военното му предназначение и специфичното му приложение да е със завишен работен обем, съответно по-голяма мощност и други разлики в техническите и експлоатационните му характеристики ?....
              Не е изключено а май е точно така.
              Приятел пита руснаците в един форум, те казват че е някаква ранна версия на 402, но щото е стационарен бил и с различна бутална група и обем 2780см3 (което при колянов вал с 92мм ход ще рече че буталата са към 96мм) и над 100коня за А76-82бензин
              Незнам и немога да кажа повече за него.
              Ще е интересно ако решите да му свалите главата за 95 или пропан-бутан и да се види размера на буталата.

              П.С. Бобината кой номер е (букви/цифри)?


              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              Колега,аз от тези снимки не мога да кажа че е категорично 24-д.На номера трябва изрично да пише 24-Д.Иначе е обикновен двигател змз.В никакъв случай не е с по-голям обем или мощност.Такива има с обем 2.9 ,но те са модел 421-и водната помпа им е да блока а не на главата като при 24-10.Аз съм в процес на смяна на ризите и буталата със 100мм.на един мотор 402 но за сега ще почака до края на месеца че бутала ,сегменти и пистолни болтове излизат 200лв,а имам и други проекти за довършване.
              Румен е прав за номера, там където пише 22__55 (май) трябва да пише 24д
              За обема и аз така мисля, но хората като казват друго съм склонен да се съмнявам.
              2.9 Волгов е ЗМЗ 410 (с плаваши ризи) с 402разпределителен вал, 421 е УМЗ (с заляти ризи), с 417разпределителен вал.
              24-10 е модела Волга - модификациите на нейния двигател започват с 24хх и 402хх.

              А тебе ако те видя в Самоков няма да се отървеш с 5 минутно обяснение

              Успех на всички!
              Последно редактирано от Nik; 14-10-09, 20:31. Причина: Допълнение
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #22
                До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

                На нас май вче ни трябва стенд за ДВГ та за малко да видим рахат с тия алуминиеви кютюци дето ве4е гисънувам....

                Коментар


                • #23
                  До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

                  Агрегат... 100 процента на 3000 min-1 сигурно работи най-ефективно.За това е "мутант" никък не му се чуди щом е нов..А работил ли е изобщо някога?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

                    уважаеми колеги,
                    Вие като не сте в състояние да съдите по снимките, които съм поместил, аз да взема да ви поканя на един експертен консулт на място при пациента - т.е. непосредствено при реалния двигател, т.е. при мен в Габровско !
                    Голямо консултиране ще падне, гарантирам ви !!! Чак ще ни заболят главите !

                    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                    П.С. Бобината кой номер е (букви/цифри)?
                    Снимки и данни за бобината ще осигуря след няколко дни.

                    Първоначално публикуван от t72 Преглед на мнение
                    Агрегат... 100 процента на 3000 min-1 сигурно работи най-ефективно.За това е "мутант" никък не му се чуди щом е нов..А работил ли е изобщо някога?
                    По думите на продавачите - няколко десетки моточаса.

                    С уважение:
                    [FONT=Arial Black][SIZE=3][COLOR=darkred]Живея и местопребивавам off-road ! ...[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Franklin Gothic Medium][B][COLOR=#000000][SIGPIC][/SIGPIC] [/COLOR][/B]Помагат ми [B]Range Rover[/B],[B] Defender, UMM[/B] и [B]ГАЗ-69[/B][I].[/I][/FONT]
                    [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red][I][SIZE=3]... И никуй ни мой ма върна у сиелу !!![/SIZE] :wink:[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

                      Голям мелез е тоя двигател.
                      Ники е казал всичко, което може да се каже по тези снимки.
                      За да бъдеш на ясно с това какъв двигател притежаваш, решението е само едно - демонтиране на главата и мерене на диаметъра на буталата. Защото това което Ники цитира от руснаците направо си е Новина за мен, предполагам и за почти всички тук, а именно:
                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Приятел пита руснаците в един форум, те казват че е някаква ранна версия на 402, но щото е стационарен бил и с различна бутална група и обем 2780см3 (което при колянов вал с 92мм ход ще рече че буталата са към 96мм) и над 100коня за А76-82бензин
                      Така или иначе трябва да се фрезова главата, за да се настрои за 95 октанов бензин, по думите на руснаците.

                      Така че, сваляй главата, за да знаеш наистина какво притежаваш.

                      Ако е истински 24 не си заслужава да го сменяш с твоя(който предполагам е или 402 или 4021)
                      Но ако е такъв както са го описали руснаците, наистина ще е по-добър от 402-ките


                      п.п. Ако си 4021 също трябва да фрезоваш главата.

                      Успех,
                      Последно редактирано от Жоро Донечки; 16-10-09, 10:50.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Молба за информация и съвети относно волгов двигател-"мутант" !?

                        Въобще не се занимавай с глупости ,конструкцията на тези мотори позволява при увеличаване на буталата на 100мм. да вдигнеш мощноста с някакви 10к.с. при най-идеални условия.С бутала 96мм.каквото и да правиш стават 105кс.,за 5кс,които са много съмнителни не виждам зашо трябва да влизаш във някакъв филм.Ако държиш толкова на повече коне,сложиси от МБ-3000-186кс или от БМВ -3500 -на 218кс.Ако не вярваш пиши на Цветан ,на лични за мотора от МБ-3000,той сменя наскоро и го взе за 600лв.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X