Няма да сваляш задния мост а на предния според това което ти казваш са ти излезли сачмите от полуоската и може да не сменяваш целия мост а само полуоската. Ще бъде много по лесно.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
ГАЗ 69 за 750лв. - заслужава ли си???
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И без това ще го правиш. Ако ще отваряш предния мост, направо разполовинвай и задния. Да смениш каквото има и да ти е мирна главата. Обаче имай предвид, че тая работа е ад. Освен всичко друго, после се регулира само с хартиените гарнитури между двете половинки. И да го пренатегнеш, и да го оставиш хлабав - дифа ще умре веднага. Може да използваш ръководството за УАЗ ако нямаш книжка за ГАЗ-69, методиката е същата. Или да намериш тука в архивите. Публикувани са връзки към сайтовете за ГАЗ-69, в тях има ръководства.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Благодаря момчета. Оказаха се наистина сьчмите. Някой ми е икономисал средната сьчма и е сложил 4 вместо 5.Смених полуоската и засега всичко е наред. Вьпреки че сега сякаш волана е по стегнат от преди. Извадихме една от пластините на хебела и дали е от това не знам ?marti6
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да, на всяко колело отгоре и отдолу - по еднакво.
 На УАЗа по книга има три вида пластинки - 0,10, 0,15 и 0,40 мм. Така по идея можеш да събереш колкото ти трябва дебел пакет. На практика в магазина има "тва е брато, кат не щеш - не ги зимай". И 0,80 съм виждал.
 Ще изрежа правилни от неръждавейка, ама ...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Има и лагерните - ОТАД. С коничен лагер. Най-новото и най-доброто.
 Да, с тях се и регулира развала на мостовете Тимкен. Развал е ъгълът между строителната вертикала на моста и вертикалната равнина на колелото. С дебелината на тия пакетчета от горната и долната страна на корпуса на сферичната опора равнината на колелото се накланя.
 Схода се регулира с въртене на накрайниците на дългата кормилна щанга.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Знам че при Уазките и Газките са с втулки, но при почти всички останали джипки са с конусно-ролкови радиално-аксиални лагери, но това дали са лагери или втулки не е от значение.
 Важното е , че с тези пластини не се регулират никакви наклони, а с тях се регулира хлабината на лагера/втулката.
 Това е твърд мост и не подлежи на реглаж - поне не и по този начин.
 Има точно определен брой пластини , с които се обира оптимално хлабината на лагера така че колелото да се върти свободно и същевременно да няма луфт.
 Ако лагерите/втулките са добри и не се сменят се поставят старите пластини.
 Ако яде гумите може да се регулира само сходимоста чрез кормилните щанги.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Добре тогава, след като твърдите, че колкото пластини отдолу толкова и отгоре, и че общата дебелина на двата набора трябва да е еднаква, какво регулирате   . .
 За да има някакъв ефект от това регулиране на предницата, както обяснявате трябва да се слагат например повече отгоре и по малко отдолу (или обратното), но пък тогава какво става с втулките - едната затяга , я другата хлопа.
 Просто се абстрахираите от това, какво сте слушали от разни "майстори" и помислете логично. Ролята на тези втулки или лагерчета е единствено около тях да се върти онова нещо с главината , спирачния диск, гумите и всичко останало. А дали е с втулки , като при УАЗ и ГАЗ, или с лагери, като западните джипки няма никаква разлика. Единствената разлика е, че с лагери е по добре.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



 
							
						
Коментар