В сряда вечерта ходихме да караме и, докато с Голди чакахме колегата Трол качихме моята газка на прословутата рампа за измерване на ходовете на окачването. Резултата потвърди моите отдавнашни подозрения относно ходовете на Газ 69. А той е най-добър за момента
Имайте впредвид, че на тази рампа са се качвали много и различни джипове. Газката се качи поне 5 см повече( преди да отлепи колело), но аз я изпуснах, докато я гасях за снимка( после се оказа, че в тъмното съм изключил хъбовете вместо обратното и съм се качил само на задно).
За мен изводите са два:
1. Когато един джип е проектиран и направен добре, дори елементарен тунинг( трабантови листове на ресьорите отпред(без първи и втори), маслени втулки вместо гумени тампони и по-дълги задни обеци), може да го превърне в отличник. Обикновени амортисьори (Газ 53- 35лв./бр.), поставени по подходящ начин осигуряват голям ход.
2. Това, че джипове с листови ресьори нямат ход не е вярно.
3. Проходимостта на нашите машини се дължи на комплекс от фактори, като: ниско тегло, бавна раздатка, добро разпределение на масата, жилава рама и не на последно място добра артикулация на окачването. Рамата доста се кърши, а и тънките, тесни многолистови ресьори оказват положително въздействие.
Имайте впредвид, че на тази рампа са се качвали много и различни джипове. Газката се качи поне 5 см повече( преди да отлепи колело), но аз я изпуснах, докато я гасях за снимка( после се оказа, че в тъмното съм изключил хъбовете вместо обратното и съм се качил само на задно).
За мен изводите са два:
1. Когато един джип е проектиран и направен добре, дори елементарен тунинг( трабантови листове на ресьорите отпред(без първи и втори), маслени втулки вместо гумени тампони и по-дълги задни обеци), може да го превърне в отличник. Обикновени амортисьори (Газ 53- 35лв./бр.), поставени по подходящ начин осигуряват голям ход.
2. Това, че джипове с листови ресьори нямат ход не е вярно.
3. Проходимостта на нашите машини се дължи на комплекс от фактори, като: ниско тегло, бавна раздатка, добро разпределение на масата, жилава рама и не на последно място добра артикулация на окачването. Рамата доста се кърши, а и тънките, тесни многолистови ресьори оказват положително въздействие.
Коментар