Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

    Здравейте колеги,имам намерение да сложа на двигател газ-24-10 зилови ризи и бутала 100мм.Прочетох в азбуката че го правят в Русия.Но когато купих зиловите ризи ,изникнаха много проблеми,ризите са много големи на диаметър,ще трябва да се стържат и блока също.Въпроса ми е някой има ли напредстава как става тази операция и има ли смисъл да се занимавам или да си купя някакъв западен мотор,с повече конски сили че руснаците още много години трябва да правят двигатели докато ги стигнат.Ако беше танк или самолет са царе,но телевизор и кола!

  • #2
    До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

    С кой вариант на двигателя си?ЗМЗ-402.10 или ЗМЗ 4021.10?И какво не ти харесва в щатните им 100 и съответно 90 к.с.?
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #3
      До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

      Двигателя е 402.10,подведох се по-по голяма мощност и по-голям въртящ момент.Зиловите ризи спрямо уазковите са направо огромни,и гумените уплътнения са по друг начин.Трябва според мен здраво разстъргване на блока и ако има мнения как?.

      Коментар


      • #4
        До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

        Разликата е 8 мм,не са чак толкова огромни.402.10 е добре балансиран,"квадратен" двигател (защото хода на буталото е равен на диаметъра на същото).Не знам какъв ще бъде ефекта от изнасилването му с ЗиЛ-ови ризи и бутала.В УАЗбуката няма ли го подробно описано това?
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #5
          До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

          Виждал съм москвичов двигател правен с уазкови ризи и мощността не беше увеличена значително, но пък разхода беше драстичен.

          Коментар


          • #6
            До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

            Руснаците имат разработен 100 мм двигател и го слагат на Газела но нямам никакво инфо за него.

            Коментар


            • #7
              До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

              Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
              Разликата е 8 мм,не са чак толкова огромни.402.10 е добре балансиран,"квадратен" двигател (защото хода на буталото е равен на диаметъра на същото).Не знам какъв ще бъде ефекта от изнасилването му с ЗиЛ-ови ризи и бутала.В УАЗбуката няма ли го подробно описано това?
              Разликата,от 8мм,отвътре не е много но ако видиш ризите от зил до тези от уаз ще ми повярваш.Полата на уазовите ризи е 98мм.отвън .Практически двигателя трябва да стане2.9 с мощност 112к.с.,но в уазбуката не е написано подробно,как става или аз съм пропуснал да го прочета.За разхода сигурно е прав колегата,ще е по-голям.

              Коментар


              • #8
                До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

                Не е добра идея, не го правете... Основният проблем се корени в това че при тези ризи вече не може да са "мокри" защото започват да мърдат... Това нещо е направено в заводски условия и е добре известният 2.89 литров двигател който обаче е със "сухи" ризи и те са залети в блока... друг начин няма... В ГАЗ правиха подобни експерименти и се отказаха... щом в заводски условия не са успели предполагам че вие със сигурност няма да се справите по-добре...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                  Не е добра идея, не го правете... Основният проблем се корени в това че при тези ризи вече не може да са "мокри" защото започват да мърдат... Това нещо е направено в заводски условия и е добре известният 2.89 литров двигател който обаче е със "сухи" ризи и те са залети в блока... друг начин няма... В ГАЗ правиха подобни експерименти и се отказаха... щом в заводски условия не са успели предполагам че вие със сигурност няма да се справите по-добре...
                  И аз мисля така.За 12 к.с. изобщо не си струва да си съсипеш блока,а и целия двигател...100-те му к.с. и 182-та н.м. въртящ момент са напълно достатъчни,поне според мен.
                  С "Фармахим" - непобедим
                  Дизел - само дънки!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

                    На Маркан един приятел е направил такъв мотор,ако не ме е излъгал и чух много добри отзиви.12к.с.са много -който е карал добър волгов мотор,спрямо уасков знае каква е разликата.Не знам защо трябва да мърдат ризите,нали и на 2.4 мотора са по този начин?А пък и вече ме амбицирах те,ще съсипя мотора но ще опитам,ако има някакви идеи да стане по-добре ,с радост ще ги приема.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?

                      На Маркан един приятел е направил такъв мотор,ако не ме е излъгал и чух много добри отзиви.12к.с.са много -който е карал добър волгов мотор,спрямо уазков знае каква е разликата.Не знам защо трябва да мърдат ризите,нали и на 2.4 мотора са по този начин?А пък и вече ме амбицирах те,ще съсипя мотора но ще опитам,ако има някакви идеи да стане по-добре ,с радост ще ги приема.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X