Здравейте колеги,имам намерение да сложа на двигател газ-24-10 зилови ризи и бутала 100мм.Прочетох в азбуката че го правят в Русия.Но когато купих зиловите ризи ,изникнаха много проблеми,ризите са много големи на диаметър,ще трябва да се стържат и блока също.Въпроса ми е някой има ли напредстава как става тази операция и има ли смисъл да се занимавам или да си купя някакъв западен мотор,с повече конски сили че руснаците още много години трябва да правят двигатели докато ги стигнат.Ако беше танк или самолет са царе,но телевизор и кола!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
Свий
X
-
До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
Разликата е 8 мм,не са чак толкова огромни.402.10 е добре балансиран,"квадратен" двигател (защото хода на буталото е равен на диаметъра на същото).Не знам какъв ще бъде ефекта от изнасилването му с ЗиЛ-ови ризи и бутала.В УАЗбуката няма ли го подробно описано това?С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнениеРазликата е 8 мм,не са чак толкова огромни.402.10 е добре балансиран,"квадратен" двигател (защото хода на буталото е равен на диаметъра на същото).Не знам какъв ще бъде ефекта от изнасилването му с ЗиЛ-ови ризи и бутала.В УАЗбуката няма ли го подробно описано това?
Коментар
-
До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
Не е добра идея, не го правете... Основният проблем се корени в това че при тези ризи вече не може да са "мокри" защото започват да мърдат... Това нещо е направено в заводски условия и е добре известният 2.89 литров двигател който обаче е със "сухи" ризи и те са залети в блока... друг начин няма... В ГАЗ правиха подобни експерименти и се отказаха... щом в заводски условия не са успели предполагам че вие със сигурност няма да се справите по-добре...
Коментар
-
До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеНе е добра идея, не го правете... Основният проблем се корени в това че при тези ризи вече не може да са "мокри" защото започват да мърдат... Това нещо е направено в заводски условия и е добре известният 2.89 литров двигател който обаче е със "сухи" ризи и те са залети в блока... друг начин няма... В ГАЗ правиха подобни експерименти и се отказаха... щом в заводски условия не са успели предполагам че вие със сигурност няма да се справите по-добре...С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
На Маркан един приятел е направил такъв мотор,ако не ме е излъгал и чух много добри отзиви.12к.с.са много -който е карал добър волгов мотор,спрямо уасков знае каква е разликата.Не знам защо трябва да мърдат ризите,нали и на 2.4 мотора са по този начин?А пък и вече ме амбицирах те,ще съсипя мотора но ще опитам,ако има някакви идеи да стане по-добре ,с радост ще ги приема.
Коментар
-
До: Някой,правил ли е двигател със зилови ризи?
На Маркан един приятел е направил такъв мотор,ако не ме е излъгал и чух много добри отзиви.12к.с.са много -който е карал добър волгов мотор,спрямо уазков знае каква е разликата.Не знам защо трябва да мърдат ризите,нали и на 2.4 мотора са по този начин?А пък и вече ме амбицирах те,ще съсипя мотора но ще опитам,ако има някакви идеи да стане по-добре ,с радост ще ги приема.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар