Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли ?

    Има ли готово решение на спирачният казус за Газ ? Какво имам предвид, спирачната система е еднокръгова,няма и серво.Има ли нещо ,да кажем от Уаз,което директно да става на Газката.Под нещо естествено разбирам сервоусилвател със двукръгова спирачна помпа.Има ли място,къде се поставя.Не мога да го карам така,опасно е,мисля.

  • #2
    До: Има ли ?

    Колега, честито и добре дошъл сред нас!!
    Много има изписано по въпроса в този и руските форуми, но директен отговор на твойте въпроси не съм срещал. Първо си мисля че тябва да си обслужиш внимателно машината в т.ч. и спирачките задължително. Аз лично смятам, че добре си спират и оргиналните спирачки /въпреки че аз лично съм сменил педали, серво, предни дискове /, но колегите Драго, Иван и др. си карат Газките с оргиналните спирачки и си спират добре.
    Жоро Василев може да ти каже повече за слагане на волгово серво със запазване на оргинална спирачна помпа. Но всичко си е въпрос на твой собствен избор.
    Поздрави!!
    Когато нямаме това, което ни трябва,
    ни трябва това, което имаме!

    Коментар


    • #3
      До: Има ли ?

      Сега ми хрумна да поставя две газкови помпи една до друга /защото разполагам с още една/ и пред тях да сложа серво от опел.Всяка една помпа ще дава на отделен кръг.Забравил съм за кръговете,май различно ги мислят ,има диагонални,или преден и заден. Мисля че ще се справя,само място дали ще има ,и силата дали ще е достатъчна на това серво,но все пак е помощ де,а и двата кръга - това е завишена сигурност.

      Коментар


      • #4
        До: Има ли ?

        Колега ,смени си накладките,и си регулирай спирачките,хващат си много хубаво,не си усложнявай живота.Газката не се кара непрекъснато с 100км.за да се иска да спира в рамките на 40-45м.

        Коментар


        • #5
          До: Има ли ?

          Това с двете паралелни помпи не си го и помисляй. Триста причини, но забрави.
          Двукръговите помпи са също две, но последователни. В един корпус. Задната се задейства от предната (която е зад нея по посоката на движението), и така освен другото осигурява закъснение на сработването на задния кръг спрямо предния. Без тая работа ще се пребиеш след като ометеш всички от шосето.

          Коментар


          • #6
            До: Има ли ?

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Това с двете паралелни помпи не си го и помисляй. Триста причини, но забрави.
            Двукръговите помпи са също две, но последователни. В един корпус. Задната се задейства от предната (която е зад нея по посоката на движението), и така освен другото осигурява закъснение на сработването на задния кръг спрямо предния. Без тая работа ще се пребиеш след като ометеш всички от шосето.
            Благодаря.Ще разгледам дали не се предлага нещо готово за Уаз,и некой да е чувал че става,че има място и тнт. Ще питам тук де,вие вече ми свикнахте

            Коментар


            • #7
              До: Има ли ?

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Това с двете паралелни помпи не си го и помисляй. Триста причини, но забрави.
              Двукръговите помпи са също две, но последователни. В един корпус. Задната се задейства от предната (която е зад нея по посоката на движението), и така освен другото осигурява закъснение на сработването на задния кръг спрямо предния. Без тая работа ще се пребиеш след като ометеш всички от шосето.
              Извинявай колега, но я обясни пак кое е предна и задна помпа и коя зад коя е. Нещо се омотах. Интересумам се щото съм правил някои промени на УАЗ, и това да ометеш всичко по шосето. Конкретно при двукръгова помпа:

              Спирачките на предните колела се връзват към задния извод на помпата от към сервоусилвателя /от към купето/. Вярно или не?
              Простете невежия.
              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

              Коментар


              • #8
                До: Има ли ?

                Колега, като начало можеш да започнеш с монтиране на разделител на спирачните кръгове. Волговият е около 30 лева. след спирачната помпа се монтира и системата ти става двукръгова. По-натам вече на спокойствие можеш да обмисляш разни тунинг варианти и да ги подготвиш за реализация. Снимката е на въпросния разделител, а схемата-примерна цел
                Прикачени файлове
                0886 854 174

                Коментар


                • #9
                  До: Има ли ?

                  Първоначално публикуван от Иван/Ivan Преглед на мнение
                  Колега, като начало можеш да започнеш с монтиране на разделител на спирачните кръгове. Волговият е около 30 лева. след спирачната помпа се монтира и системата ти става двукръгова. По-натам вече на спокойствие можеш да обмисляш разни тунинг варианти и да ги подготвиш за реализация. Снимката е на въпросния разделител, а схемата-примерна цел
                  Аз съм с двукръгова помпа и без разделител. Колегата Стефан спомена нещо за забавяне на усилието на задните колела, от което произлезе въпроса ми за това предни и задни колела съответно на кой кръг на двукръговата помпа се присъединяват.
                  Предни колела на първи кръг /от към сервоусилвателя и купето/
                  Задни колела на втори кръг
                  Питам вярно или грешно? Аз така съм ги свързал.
                  Според мен няма значение, но все пак питам вещите в занаята.
                  Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Има ли ?

                    Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                    Аз съм с двукръгова помпа и без разделител. Колегата Стефан спомена нещо за забавяне на усилието на задните колела, от което произлезе въпроса ми за това предни и задни колела съответно на кой кръг на двукръговата помпа се присъединяват.
                    Предни колела на първи кръг /от към сервоусилвателя и купето/
                    Задни колела на втори кръг
                    Питам вярно или грешно? Аз така съм ги свързал.
                    Според мен няма значение, но все пак питам вещите в занаята.
                    Никой ли няма мнение по въпроса? Няма ли корифей вече във форума.
                    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Има ли ?

                      Колега,това е подфорум-Газ-69.Бегачките са на друго място,ние спира ме и с проста помпа,щото кара ме бавно

                      Коментар


                      • #12
                        До: Има ли ?

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        Колега,това е подфорум-Газ-69.Бегачките са на друго място,ние спира ме и с проста помпа,щото кара ме бавно
                        Абе аз за УАЗ питам който се кара малко и по шосе, на зеледено при леко пипане на спирачката ако ми спрат първо задните гуми, сигурно ще има проблем поне на теория. На практика всичко зависи от шофьора. Затова ме интересува. Щом казваш че съм към бегачките, добре
                        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Има ли ?

                          На заледено,ако ти хванат,първо задните,става като да дръпнеш ръчната на колата,задницата поднася.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X