От днес съм един от вас. Обаче някой да ми обясни спешно положението на двете ръчки вдясно от скоростният лост.Ясно че едната е за демултипликаторн,но коя ? не можах да усетя разликата.И коя включва предният мост,и в коя позиция.Единият,мисля десния има и неутрална позиция. И с тия спирачки шсе претрепя,а педалът за газта крайно неудобен,днес го прибрах от Търново до Пловдив и десният крак ми се схващаше на края.И последно каква максимална скорост да очаквам от Газката ? С Волгов двигател,или по точно някоя от модификациите им.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Глупав въпрос ?
Свий
X
-
До: Глупав въпрос ?
Колега, левият лост назад включва предния мост, напред го изключва. Лоста е само с две положения. Лоста в дясно е с три позиций - напред бавни, в средата е разделена ходовата част от двигателната, назад са бързите. Има една особеност - за да включиш бавните трябва задължително да си включил предния мост..Дано съм ти обяснил разбираемо. А за максимална скорост - може и 120 км/ч да вдигнеш, стига да се чувстваш комфортно. Този джип се движи наи добре с 70-80 км/ч си мисля. Останалото е екстремизъм!! Силата на Газката не е в максималната скорост.
Поздрави!!!Когато нямаме това, което ни трябва,
ни трябва това, което имаме!
-
До: Глупав въпрос ?
Здравеи и честито!За да включиш демултипликатора, първо трябва да издърпаш лявата ръчка назад(включваш предния мост) и чак слет това ще имаш възможност да включиш дясната ръчка(бавните) напред.Има блокировка която непозволява да включиш бавните без да е включен предния мост.Писали сме с колегата почти заедно.Мисля ,че наи икономичната скорост за оригинален двигател(по книга) е около 55км.ч, а с волгов не е ясно какво е преправяно,но би трябвало да е по-висока?Последно редактирано от Светозар Стеев; 03-10-08, 18:56.ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеТоя въпрос промени и моя живот ...
Стефане една газка променя до някъде човек,наистина,прав си.Можеш да оцениш колко точно променя,ако го сравниш с друга такава промяна,примерно женитбата.Жененият вече,нищо не е същото
Вчера и ампутирах лостовата система за газта.Много луфтове по системата,много стърчеше тоз педал, и просто крака ми се съсипваше.С чисто подръчни средства,доколкото това може да се каже за 400 кв м цех с стругове,фрези и в тоя дух.Подбрах два лагера влизащи един в друг /това са не толкова често срещани пропорции,както може да си помисли човек/ счупих външната черупка на по големия,и я набих връз по малкия.Тва просто и интелигентно решение го ползвам когато правейки машини се налага най разни жила да бъдат водени,обръщат посоката и прочие.Първо пробвах с пружинна тел 0.5 но се оказа твърда за този ъгъл.После нишка кантал,или как се казваше другата такава сплав електросъпротиврителна,по тънка,по мека,по жилава. Значи, нишката тръгва от педала,от отвора който и преди е теглил рамото на лостче,тръгва нагоре,преминава през дупчица в каросерията и веднага ляга в улея на вътрешната черупка на лагер който набит и залепен с локтайт всъщност е едно цяло с лагерът в него.Тоест нямаме триене.Оттам направих едно лостче,с няколко на брой отворчета за да подбера съотношението между хода на педала и завъртането на дроселовата клапа.Нишката гепва това лостче през подбрано отворче ,тоест рамото може да се подбира.И тва е. С велосипедно жило щеше да е по просто,и може би по надеждно,но нямах под ръка,вече се стъмняваше а бях с газката и трябваше да се прибера с нея.Сега педалът стърчи наполовината и е толкова лек че не се усеща.Мога да подсиля съпротивление с една пружина,или изцяло да сменя педала ,имам един Кадет не в движение,и ще го ползвам за донор ако нещо пасне.Всъщност това е газката която купих http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=37117
Много труд е вложено в нея.Вратата е разширена,твърдият таван първо мислех да го режа,но после взе да ми допада.Сега на дневен ред е да и сложа свалящи се предни прозорци от Трабант,че така нямам видимост,и е кофти.Всъщност на капака пише УАЗ.А предното стъкло е цяло.
Давайте идеи хора,"незрящ" съм по газките,всъщност имам още една но не е в движение,със старият двигател.Препоръчайте гуми,тесните ли са по добре,широките ли.
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
За гумите ,колега зависи къде ще я караш.В гората в калта и снега, по-добра гума от тракторната няма,и освен това вози много меко,но асфалта я много износва.Наскоро когато ходих ме на разходка по "Маркановите дерета",Газката успя да се върне обратно нагоре по дерето с такива гуми.Тези който бяха с нас,знаят че това наистина беше трудно.
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеЗа гумите ,колега зависи къде ще я караш.В гората в калта и снега, по-добра гума от тракторната няма,и освен това вози много меко,но асфалта я много износва.Наскоро когато ходих ме на разходка по "Маркановите дерета",Газката успя да се върне обратно нагоре по дерето с такива гуми.Тези който бяха с нас,знаят че това наистина беше трудно.
Какви са тези тракторни гуми,откъде се купуват,марка,индекс и прочие.Общо имам 10 джанти така че не пречи да сложа 4 тракторни,и четири за асфалт,и да ги сменям.А за асфалт ?
Честно казано мисля че за офроуд газката е твърде добра,то за това е и проектирана де.
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
Руснаците като правило използват сектора и жилото от Самара (ВАЗ 2108, Зубила, восьмерка, ако търсиш картинки в руския интернет).
По-добре дай акъл за лостче със сектор с ход 7-8 сантиметра. От никой карбуратор не става, от скоростите и спирачките на велосипедите и мотоциклетите също са малки, както и от моторните триони Дружба. Става от някогашните оранжеви косачки на Паркове и градини, но за тях няма части. Отдавна не намирам. Вие си имате ръчна газ, а аз трябва да правя.
Да, непременно сложи сервопружина да втвърди педала. Като подскача по камъните е много лошо да не го усещаш. Лесно гасне и опасно буксуваш.
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеРуснаците като правило използват сектора и жилото от Самара (ВАЗ 2108, Зубила, восьмерка, ако търсиш картинки в руския интернет).
По-добре дай акъл за лостче със сектор с ход 7-8 сантиметра. От никой карбуратор не става, от скоростите и спирачките на велосипедите и мотоциклетите също са малки, както и от моторните триони Дружба. Става от някогашните оранжеви косачки на Паркове и градини, но за тях няма части. Отдавна не намирам. Вие си имате ръчна газ, а аз трябва да правя.
Да, непременно сложи сервопружина да втвърди педала. Като подскача по камъните е много лошо да не го усещаш. Лесно гасне и опасно буксуваш.
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
И сега на сума немски и американски коли газта стърчи от пода. Не знам защо. В руските е така, за да не се уморяваш с леда по валенките. Въпрос на навик.
Нали си виждал газ, изнесена с едно палче на ръкохватката? Има и велосипеди с такова превключване на скоростите. А с две думи ми трябва сектор, дъгата на който е дълга 7-8 сантиметра.
Коментар
-
До: Глупав въпрос ?
каква беше максималната скорост с включен демултипликатор..?
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар