Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Глупав въпрос ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Глупав въпрос ?

    От днес съм един от вас. Обаче някой да ми обясни спешно положението на двете ръчки вдясно от скоростният лост.Ясно че едната е за демултипликаторн,но коя ? не можах да усетя разликата.И коя включва предният мост,и в коя позиция.Единият,мисля десния има и неутрална позиция. И с тия спирачки шсе претрепя,а педалът за газта крайно неудобен,днес го прибрах от Търново до Пловдив и десният крак ми се схващаше на края.И последно каква максимална скорост да очаквам от Газката ? С Волгов двигател,или по точно някоя от модификациите им.

  • #2
    До: Глупав въпрос ?

    Колега, левият лост назад включва предния мост, напред го изключва. Лоста е само с две положения. Лоста в дясно е с три позиций - напред бавни, в средата е разделена ходовата част от двигателната, назад са бързите. Има една особеност - за да включиш бавните трябва задължително да си включил предния мост..Дано съм ти обяснил разбираемо. А за максимална скорост - може и 120 км/ч да вдигнеш, стига да се чувстваш комфортно. Този джип се движи наи добре с 70-80 км/ч си мисля. Останалото е екстремизъм!! Силата на Газката не е в максималната скорост.
    Поздрави!!!
    Когато нямаме това, което ни трябва,
    ни трябва това, което имаме!

    Коментар


    • #3
      До: Глупав въпрос ?

      Здравеи и честито!За да включиш демултипликатора, първо трябва да издърпаш лявата ръчка назад(включваш предния мост) и чак слет това ще имаш възможност да включиш дясната ръчка(бавните) напред.Има блокировка която непозволява да включиш бавните без да е включен предния мост.Писали сме с колегата почти заедно.Мисля ,че наи икономичната скорост за оригинален двигател(по книга) е около 55км.ч, а с волгов не е ясно какво е преправяно,но би трябвало да е по-висока?
      Последно редактирано от Светозар Стеев; 03-10-08, 18:56.
      ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

      Коментар


      • #4
        До: Глупав въпрос ?

        Ето малко нагледни материали:

        Прикачени файлове
        Газ 69 2.4i
        Густо майна, пътят свърши !!!
        GSM: О895 7О6О59

        Коментар


        • #5
          До: Глупав въпрос ?

          колега въпросати нее глупав неукия има право на образование
          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

          Коментар


          • #6
            До: Глупав въпрос ?

            Тоя въпрос промени и моя живот ...

            Коментар


            • #7
              До: Глупав въпрос ?

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Тоя въпрос промени и моя живот ...
              Благодаря на всички ви.Четири години не е бил пален,и са го припалили преди време.Когато мернах пресякано масло по капачката,доста изтръпнах,когато го мернах по щеката доизтръпнах още една позиция.По няква приумица на съдбата съм завършил ДВГ ,и тия мотори съм ги слагал на мотокарите когато работех там. Обаче явно водата е била само конденз,маслото се избистри от жегата.Свалих капакът на клапаните,измих го едно хубаво,после силиконче и тнт. Сега по капачката пак има малко сивеещо масло,а в картера е бистро.Отдавам го на това,че се кара на газ,а продуктите на горенето са с високо съдържание на пара,малка част преминава покрай сигментите,но бива вентилирана от картерното продухване.Некви такиви си ги мисля.Иначе имам и Патрол,и с удивление установявам че газката по неравностите сякаш по малко друса.
              Стефане една газка променя до някъде човек,наистина,прав си.Можеш да оцениш колко точно променя,ако го сравниш с друга такава промяна,примерно женитбата.Жененият вече,нищо не е същото

              Вчера и ампутирах лостовата система за газта.Много луфтове по системата,много стърчеше тоз педал, и просто крака ми се съсипваше.С чисто подръчни средства,доколкото това може да се каже за 400 кв м цех с стругове,фрези и в тоя дух.Подбрах два лагера влизащи един в друг /това са не толкова често срещани пропорции,както може да си помисли човек/ счупих външната черупка на по големия,и я набих връз по малкия.Тва просто и интелигентно решение го ползвам когато правейки машини се налага най разни жила да бъдат водени,обръщат посоката и прочие.Първо пробвах с пружинна тел 0.5 но се оказа твърда за този ъгъл.После нишка кантал,или как се казваше другата такава сплав електросъпротиврителна,по тънка,по мека,по жилава. Значи, нишката тръгва от педала,от отвора който и преди е теглил рамото на лостче,тръгва нагоре,преминава през дупчица в каросерията и веднага ляга в улея на вътрешната черупка на лагер който набит и залепен с локтайт всъщност е едно цяло с лагерът в него.Тоест нямаме триене.Оттам направих едно лостче,с няколко на брой отворчета за да подбера съотношението между хода на педала и завъртането на дроселовата клапа.Нишката гепва това лостче през подбрано отворче ,тоест рамото може да се подбира.И тва е. С велосипедно жило щеше да е по просто,и може би по надеждно,но нямах под ръка,вече се стъмняваше а бях с газката и трябваше да се прибера с нея.Сега педалът стърчи наполовината и е толкова лек че не се усеща.Мога да подсиля съпротивление с една пружина,или изцяло да сменя педала ,имам един Кадет не в движение,и ще го ползвам за донор ако нещо пасне.Всъщност това е газката която купих http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=37117
              Много труд е вложено в нея.Вратата е разширена,твърдият таван първо мислех да го режа,но после взе да ми допада.Сега на дневен ред е да и сложа свалящи се предни прозорци от Трабант,че така нямам видимост,и е кофти.Всъщност на капака пише УАЗ.А предното стъкло е цяло.
              Давайте идеи хора,"незрящ" съм по газките,всъщност имам още една но не е в движение,със старият двигател.Препоръчайте гуми,тесните ли са по добре,широките ли.

              Коментар


              • #8
                До: Глупав въпрос ?

                За гумите ,колега зависи къде ще я караш.В гората в калта и снега, по-добра гума от тракторната няма,и освен това вози много меко,но асфалта я много износва.Наскоро когато ходих ме на разходка по "Маркановите дерета",Газката успя да се върне обратно нагоре по дерето с такива гуми.Тези който бяха с нас,знаят че това наистина беше трудно.

                Коментар


                • #9
                  До: Глупав въпрос ?

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  За гумите ,колега зависи къде ще я караш.В гората в калта и снега, по-добра гума от тракторната няма,и освен това вози много меко,но асфалта я много износва.Наскоро когато ходих ме на разходка по "Маркановите дерета",Газката успя да се върне обратно нагоре по дерето с такива гуми.Тези който бяха с нас,знаят че това наистина беше трудно.

                  Какви са тези тракторни гуми,откъде се купуват,марка,индекс и прочие.Общо имам 10 джанти така че не пречи да сложа 4 тракторни,и четири за асфалт,и да ги сменям.А за асфалт ?
                  Честно казано мисля че за офроуд газката е твърде добра,то за това е и проектирана де.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Глупав въпрос ?

                    Руснаците като правило използват сектора и жилото от Самара (ВАЗ 2108, Зубила, восьмерка, ако търсиш картинки в руския интернет).
                    По-добре дай акъл за лостче със сектор с ход 7-8 сантиметра. От никой карбуратор не става, от скоростите и спирачките на велосипедите и мотоциклетите също са малки, както и от моторните триони Дружба. Става от някогашните оранжеви косачки на Паркове и градини, но за тях няма части. Отдавна не намирам. Вие си имате ръчна газ, а аз трябва да правя.
                    Да, непременно сложи сервопружина да втвърди педала. Като подскача по камъните е много лошо да не го усещаш. Лесно гасне и опасно буксуваш.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Глупав въпрос ?

                      "Тракторни гуми",или още "рибена кост"-размери 16х6.50,16х7.50-марки Динамик,Стомил,Барум,Митас.Лично аз,най-съм доволен от Барум.Цени при нас от 115-125лв.,Стомил около135лв.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Глупав въпрос ?

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Руснаците като правило използват сектора и жилото от Самара (ВАЗ 2108, Зубила, восьмерка, ако търсиш картинки в руския интернет).
                        По-добре дай акъл за лостче със сектор с ход 7-8 сантиметра. От никой карбуратор не става, от скоростите и спирачките на велосипедите и мотоциклетите също са малки, както и от моторните триони Дружба. Става от някогашните оранжеви косачки на Паркове и градини, но за тях няма части. Отдавна не намирам. Вие си имате ръчна газ, а аз трябва да правя.
                        Да, непременно сложи сервопружина да втвърди педала. Като подскача по камъните е много лошо да не го усещаш. Лесно гасне и опасно буксуваш.
                        Това "лостче със сектор" не го разбирам ? Разясни аз имам най разни джунджурии,ще потърся. Тоя педал за газта трябва да разбера какво точно ме дразни в него,и да мина на друг.Имам два Вартберга от 65г /ония заоблените/ гледам и на тях педалите едни такива потъват надолу, хрущьовска мода някаква явно е била

                        Коментар


                        • #13
                          До: Глупав въпрос ?

                          И сега на сума немски и американски коли газта стърчи от пода. Не знам защо. В руските е така, за да не се уморяваш с леда по валенките. Въпрос на навик.

                          Нали си виждал газ, изнесена с едно палче на ръкохватката? Има и велосипеди с такова превключване на скоростите. А с две думи ми трябва сектор, дъгата на който е дълга 7-8 сантиметра.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Глупав въпрос ?

                            Моя,педал е от Вардбург,по-следващия модел.и е с жило.Намира се по-вляво,и е по-удобен.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Глупав въпрос ?

                              каква беше максималната скорост с включен демултипликатор..?
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X