До: ГАЗ 69 - оригинален двигател
	
		
			
			
				
	
Аз как да разбера дали моя не е 24-д ? Между другото от предния постинг до сега закъсах с газката,но баш пред моя цех.Не отделя съединителя.Гледам отдолу трябва да има планка държаща двигателя между два гумени тампона към една напречна греда.Няма я.Като натиснеш съединителя и двигателя се мести странично,и се губи ход.Това и вчера го имаше но си включваше.Свалих малкото карданче,скоростната кутия,притискателят и феродовият диск.Утре ще сваля маховика и ще го престържа че е износен малко.Ще накова феродовият диск и притискателят ще престържа/колкото взимам от чугуна,толкова и от кожухът.Ще обърна и венеца на маховика.Кофтито че не видях една малка прушинка теглеща вилката към скоростната кутия и съм я разпънал.Абе тъкмо да питам един знаещ,- лежейки си отдолу на студеният цимент и гледам назад вляво нещо топчесто като сферите на ситроените,не тръгнах по веригата да го търся накъде отиват маркучите от него,но ми се видя странно,едно самотно такова си виси.
							
						
					
					Първоначално публикуван от r_vardarov
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		



 ) всичко това дава голяма сила на двг още от ниски(като подадеш газ веднага дърпа и те изтегля), но пък неможеш да го развъртиш във високи или - развърташ го, но там той се чуди какво да прави... Именно това са двигателите за товарни коли и джипове УАЗ с тракторни гуми да речем най-добре су чувства тоя двг
) всичко това дава голяма сила на двг още от ниски(като подадеш газ веднага дърпа и те изтегля), но пък неможеш да го развъртиш във високи или - развърташ го, но там той се чуди какво да прави... Именно това са двигателите за товарни коли и джипове УАЗ с тракторни гуми да речем най-добре су чувства тоя двг 



 
							
						 
 
Коментар