Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАЗ69 с Mercedes 2.4 d help?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГАЗ69 с Mercedes 2.4 d help?

    направих го .двигателй е от bus 207 води се 616 2.4 д. всичко стана много добре но проблема е че картера идва на около 12 см над диференц. на предний most. може ли с предпазни каквито има оргинално и сега но са много малки тампони да го защита, а и да усила ресорите,които и без това са стари
    Густо майна , пътят свърши !!!

  • #2
    то това е основния зор при насаждането на двигател от каквото и да е на 4х4, картера не си е никога на мястото, двигателите дето се слагат оригинално са специално конструирани за тази цел и е предвидено място за предния мост.

    то иначе щеше да е пълно с Г класи с присадени 5л и 6л двигатели
    drive alive

    Коментар


    • #3
      энам за фабри4ните,но ако може съвет дали ще може да защитя по някакъв на4ин картера от удар с диференциала при тази присадк?
      Густо майна , пътят свърши !!!

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от e100
        энам за фабри4ните,но ако може съвет дали ще може да защитя по някакъв на4ин картера от удар с диференциала при тази присадк?
        Не знам но дали с рифен не може да се подсили!Може отвън и отвътре!За по здраво на определеното място!
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          Tova e problema na DVG ot MB

          Така става при Газ и Уаз. Решения колкото искаш, но ако се прави като за тебе (здраво и сгурно) е по-сложно. Проблема (на приятел се е случвало) картера се ударил в моста и ..... капка по капка гьол. Та той 6пренгва ресьори и пдлага шина между ресьора и моста. Теябва да се внимава колко ще се изправят, маркучите на спирачките да не се окажат куси .... И след това се кара с повишено внимание, ако всичко е ОК тогава ОБОРОТИ... :винк:[/б]
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #6
            БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТИТЕ.АКО МОЖЕШ ДАЙ МИ НЯКАКЪВ АДРЕС НА ТОЗИ ТВОЙ ПРИЯТЕЛ ДА ГО ПИТАМ ПО-ПОДРОБНО.
            Густо майна , пътят свърши !!!

            Коментар


            • #7
              принципно, на Г класите има този проблем и се ограничава хода на моста нагоре с бъмп стопове и по - твърдо окачване, но как да стане на практика никой неможе да ти каже.

              хванал си се на хорото и ще си го играеш.

              варианта с рифел на картера нестава, просто удара там е много силен и дори и картера да е здрав просто ще откърти двигателя от тампоните. трябва така да го направиш че моста да не достига картера и между тях да има към 5 см, когато моста е в крайно горно положение

              успех
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Не е в България този мой познат, сори

                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  Не е в България този мой познат, сори

                  На робота е в испаниа от пролетта. А тази оперция я правихме 2002 ако не се лъжа.На уаз 452, но о6те върви! Това е най-важното
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    Здравей. За пръв път се включвам във форума щот скоро се ргистрирах.Но на твоита тема - що не пробваш да го преразкроиш?
                    Аз в момента имам същия проблем със Самурая. Насадих му 1.3 щото моя беше 986.Даже мойто разтояние в нормално положение е към 3-4 см.Проблема е че сложих мотор от Суифт, които е същия но с друг картер.След кратко мислене реших да го срежа и да си оформя вана с прегради. Не съм го сторил още но не мисля,чеще е проблем.Ако се наложи /а то сигурно ще стане/ ще се преправи и тръбата на картерния смукател на маслото.Помисли по това.
                    VITARA, SAMURAI
                    FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                    RENAULT ESPACE QUADRA
                    ...и едно сивикче за града...

                    Коментар


                    • #11
                      Абе да се таковам у дневалния ... Славчо и Светльо караха такива.
                      Венци, сигурно имаш телефона на Светльо, що не го намериш.
                      Това е газката соято се класира на ІІІ място последно в Бухово. Сега е с волгов мотор, ама преди е била с мерцедесовия.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Абе да се таковам у дневалния ... Славчо и Светльо караха такива.
                        Венци, сигурно имаш телефона на Светльо, що не го намериш.
                        Това е газката соято се класира на ІІІ място последно в Бухово. Сега е с волгов мотор, ама преди е била с мерцедесовия.
                        Извинявай , но нещо не схванах аз питах за мойта газка , която няма нищо общо с горе споменатите . Тя в момента е с дизела и може да се каже, че почти реших проблема.Сложих нови рес. с три допълнителни листа 2,3 и 5 ти, два тампона от кран стрела (при краен натиск оставатоколо 7 см.) изхвърлих жабите и сложих двойно действащи амортр. Верто стана доста твърдо но ще видим.Приемам още идеи.
                        Густо майна , пътят свърши !!!

                        Коментар


                        • #13
                          ) Работата беше да ги питаме удря ли дифа по картера.
                          От такъв страх направих много голям купол в резервоара над задния диф като го заврях в рамата. Оказа се излишно, намалява обема.

                          Коментар


                          • #14
                            При мен се получи в спокойно положение 22см. , като наистина доста твърдо вози ,но това не ме притеснява ,а това ,че предната кормилна щанга малко се пови нагоре ,но за сега няма проблем при управлението,няма проблем и с кардана.Моля те ако знаеш дали всичко това може да крие някакви опасности кажи,защото съм доста начинаещ,а си позволявам доста да експериментирам.
                            Густо майна , пътят свърши !!!

                            Коментар


                            • #15
                              Е ако се е отместила много ще ти затвори предницата и ще яде гумите.
                              А изобщо и по принцип тоя двигател е тежък и нарушава развесовката. В блатото реално пречи, ама по наште земи няма блата ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X