Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Една мечта Газ69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    За сега толкова 🥃😈🎄🔝
    Прикачени файлове
    Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

    Коментар


    • #47
      Предстои окабеляване,охлаждане и смяна на педалите. "Новите части" са от w124 и w203, в процес на работа ми идват какви ли не странни идеи, но при това положение имам едно питане към по запознатите.
      Секторната кутия от Москвича ще удържи ли на летните напъни и какво трябва да се пипне на помпата ,за да работи с мотора с компресор от бензинов Мерцедес?
      Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

        С автомата ли е джипа?
        Не, ръчка от w203 220 CDI 6 скорости

        Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

        Коментар


        • #49
          Към момента има избор на агрегати и турбини, за сега разполагам с един ОМ 602,910 мисля че беше 250D-то и един 300 TD от G-klasse. Предвид липсата на финансиране за сега си остава с петака, а шестака за сега е с тубо ККК на 0,75 бара в купе w201. Имам налична турбина от w203 270 CDI и мисля да направя шестака с twinturbo, като и двете ще са хибрид, но първо двигателя трябва да мине пълна реставрация и след тази козметична процедура ще мисля, дали в Мерцедеса ще живее или в джипа. Към колегите правили смяна на двигател в талона имам един въпрос.

          Казусът е с двата двигателя, колите са законни, но нямам документ за двигателите, въпосът е следния. Какъв е законния начин, без значение от трудността и средствата да се впишат двигателите в талона?

          Мисля да пътувам из Европа и с двата автомобила и не ми се занимава с обяснения на немската или друга полиция, защо примерно на джипа пише 200D в талона,а под капака има един цилиндър повече
          Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

          Коментар


          • #50
            Това с двете турбини е прекалено амбициозно според мен, особено ако е замислено каскадно пълнене. Избери добро турбо с променлива геометрия и ще си спестиш куп проблеми.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
              Към момента има избор на агрегати и турбини, за сега разполагам с един ОМ 602,910 мисля че беше 250D-то и един 300 TD от G-klasse. Предвид липсата на финансиране за сега си остава с петака, а шестака за сега е с тубо ККК на 0,75 бара в купе w201. Имам налична турбина от w203 270 CDI и мисля да направя шестака с twinturbo, като и двете ще са хибрид, но първо двигателя трябва да мине пълна реставрация и след тази козметична процедура ще мисля, дали в Мерцедеса ще живее или в джипа. Към колегите правили смяна на двигател в талона имам един въпрос.

              Казусът е с двата двигателя, колите са законни, но нямам документ за двигателите, въпосът е следния. Какъв е законния начин, без значение от трудността и средствата да се впишат двигателите в талона?

              Мисля да пътувам из Европа и с двата автомобила и не ми се занимава с обяснения на немската или друга полиция, защо примерно на джипа пише 200D в талона,а под капака има един цилиндър повече

              Газката няма как да стане редовна, до +20% в конете от фабричните 55к.с. и няма оригинално дизелов мотор нз как ще станат нещата. Аз лично още търся законно решение на въпроса ти но не намирам

              Газ 69 2.4i
              Густо майна, пътят свърши !!!
              GSM: О895 7О6О59

              Коментар


              • radoslav94
                radoslav94 коментира
                Редактиране на коментар
                Купен е с 200D, съответно е и прехвърлен. Минал е технотест с дизел от 70-тте, но максимума му беше 60 км/ч. Сега в талона си е записан, като дизел, а това че има цилиндър повече на господин сержанта не му пречи.

            • #52
              Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
              Това с двете турбини е прекалено амбициозно според мен, особено ако е замислено каскадно пълнене. Избери добро турбо с променлива геометрия и ще си спестиш куп проблеми.
              В какъв смисъл каскадно пълнене?
              Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Ами има вариант за 2 малки турбини , които работят автономно и вариант за две турбини с различна големина, при този вариант малката пълни голямата ,за да надуе по-бързо.

            • #53
              Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение

              В какъв смисъл каскадно пълнене?
              Малката пълни голямата, за да се съкрати вметето за реакция на турбината ли?
              Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X