От: ГАЗ 69 на Григор
Тука прилагам малко повече и по-подробни снимки на карбуратора:
Разбрах, че този карбуратор си е бил на по-предишния оригинален двигател М20 (?).
Сега с него ми дава разход от порядъка на 30-35 л./100км при икономично шофиране...
отворих го и видях два жигльора, кой от тях да "затапя" за да сваля разхода поне на 20л./100км (по асфалт, само на заден мост)?
Изобщо има ли смисъл да се мъча с този карб. или да гледам да си търся някакъв друг?
Тука прилагам малко повече и по-подробни снимки на карбуратора:
Разбрах, че този карбуратор си е бил на по-предишния оригинален двигател М20 (?).
Сега с него ми дава разход от порядъка на 30-35 л./100км при икономично шофиране...
отворих го и видях два жигльора, кой от тях да "затапя" за да сваля разхода поне на 20л./100км (по асфалт, само на заден мост)?
Изобщо има ли смисъл да се мъча с този карб. или да гледам да си търся някакъв друг?
Коментар