До: Основен ремонт
В крайна сметка , се оказа че цената не е 120 лв за шлайфане, а за труда на майсторите - разглобяване и сглобяване на целия двг. С една дума - 480 лв. за труд, отделно шлайфане и части. Сега остава да реша дали изобщо да го правя или да продаваме колата така както е в момента, че доста пари ще идат по ремонти като гледам а дизеловите ниви са си изкушаващи.
В крайна сметка , се оказа че цената не е 120 лв за шлайфане, а за труда на майсторите - разглобяване и сглобяване на целия двг. С една дума - 480 лв. за труд, отделно шлайфане и части. Сега остава да реша дали изобщо да го правя или да продаваме колата така както е в момента, че доста пари ще идат по ремонти като гледам а дизеловите ниви са си изкушаващи.
Да помислим. Не ми се продава - неизгодно е в момента, цените са ниски и не си заслужава. А и работата ми е такава, че ми трябва джип от време на време. Благодаря за съветите колеги, дано тази тема се окаже полезна и за други.
Коментар