Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Технически проблеми с Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Технически проблеми с Нива

    Здравейте. Моля, ако някой знае как да поправя Нивата 1,7i, да даде съвет:
    • При отпускане педала на спирачката се чува звук, подобен на тежка въздишка или настъпване на спукана топка. Вероятно има проблем със сервото ... Какво да направя?
    • Колко може да се кара с този дефект?
    • Има голям луфт в кормилото. Сам ли да го боря, или да търся сервиз?
    Благодаря за съдействието.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    До: Технически проблеми с Нива

    Търси сервиз, че идат празници. Не карай с голям луфт в управлението, че нещо може да падне.

    Коментар


    • #3
      До: Технически проблеми с Нива

      За сервото първо провери маркуча дали е здрав.Ако е здрав значи проблема е от сервоапарата.Проблема се решава с нов.Смяната не е трудна.Не знам твоята с какво серво е,защото са 2-3 вида.Моята е със серво от Лада Самара-сменях го преди около година,поради същите симптоми,които описваш ти.Тогава в Ямбол беше 60лв.Що се касае до големия луфт във волана малко по-надолу тук има тема.Дискутирахме я преди няма и месец-просто потърси.Темата е на колегата Филип на 2стр.

      Коментар


      • #4
        До: Технически проблеми с Нива

        Нормално е сервото да въздиша. Това, че го чуваш, значи просто че Нивата ти е тихичка.

        Луфтът - колата на подемник и преглед на шарнири и накрайници, ако не - притягане на кормилна кутия.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Нормално е сервото да въздиша. Това, че го чуваш, значи просто че Нивата ти е тихичка.

          Луфтът - колата на подемник и преглед на шарнири и накрайници, ако не - притягане на кормилна кутия.
          Първо това направих - с два крика. Шарнирите и накрайниците са здрави. Но съм забравил как се притяга кормилната кутия - предишната ми Нива ме разглези, не се развали дори веднъж
          (106 000 км/10 г.), половината - преходи без настилка.

          Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
          За сервото първо провери маркуча дали е здрав.Ако е здрав значи проблема е от сервоапарата.Проблема се решава с нов.Смяната не е трудна.Не знам твоята с какво серво е,защото са 2-3 вида.Моята е със серво от Лада Самара-сменях го преди около година,поради същите симптоми,които описваш ти.Тогава в Ямбол беше 60лв.Що се касае до големия луфт във волана малко по-надолу тук има тема.Дискутирахме я преди няма и месец-просто потърси.Темата е на колегата Филип на 2стр.
          Благодаря! Тука са по 63 лв., но незнам дали са същия модел.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Нормално е сервото да въздиша. Това, че го чуваш, значи просто че Нивата ти е тихичка.

          Луфтът - колата на подемник и преглед на шарнири и накрайници, ако не - притягане на кормилна кутия.
          Благодаря! Наистина е тиха в сравнение с предишната. На равно с 4 човека поддържа 130 км/ч и вътре се издържа.

          Дори се чуваме като си говорим .
          Последно редактирано от Ясен; 15-12-09, 20:17.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #6
            До: Технически проблеми с Нива

            За сервото не бързай-първо се увери,че наистина е повредено.За целта при загасен двигател "нопомпи" няколко пъти спирачката.При задържан крак на педала на спирачката запали двигателя-ако всичко е наред педала трябва да "омекне" след заработването на мотора.Ако това не стане значи сервоапарата не работи.Успех.

            Коментар


            • #7
              До: Технически проблеми с Нива

              За луфтът на волана - притай Влади. Отидох при него, бръкна с ключ и отверка и след 2-3 минути луфт нямаше

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнение
                За сервото не бързай-първо се увери,че наистина е повредено.За целта при загасен двигател "нопомпи" няколко пъти спирачката.При задържан крак на педала на спирачката запали двигателя-ако всичко е наред педала трябва да "омекне" след заработването на мотора.Ако това не стане значи сервоапарата не работи.Успех.
                Точно така стана - педалът омекна. Благодаря.

                Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                За луфтът на волана - притай Влади. Отидох при него, бръкна с ключ и отверка и след 2-3 минути луфт нямаше
                Не знам къде е Влади?
                Последно редактирано от Ясен; 16-12-09, 10:57.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #9
                  До: Технически проблеми с Нива

                  Вероятно има предвид това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10326
                  - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
                  - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

                  Коментар


                  • #10
                    А "пружинира" ли педала като го натискаш? Може да е просто въпрос на обезвъздушаване. Впрочем виж си нивото на спирачната течност.

                    Първоначално публикуван от deyan_h Преглед на мнение
                    Вероятно има предвид това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10326
                    Имах в предвид колегата Vladyas:
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=1825

                    Но варианти - много
                    Последно редактирано от Ясен; 16-12-09, 10:57.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Технически проблеми с Нива

                      ааааа, ще знам
                      - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
                      - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Технически проблеми с Нива

                        Съдейки по казаното в първия пост- никакъв проблем. Ако сервото имаше проблем - това ще повлияе на работата на мотора. Я нестабилен или невъзможен празен ход, въпреки изрядна хранителна/запалителна система, я трудно пали, въпреки изрядността на същите, но и не върви...пък понещява да спира.

                        Първо започнете със сервото, междувременно оберете хлабината в кутията и след това си го монтирайте. Иначе, ще ти бъде малко неудобно.

                        Да караш без серво - може. Твърд ще бъде педала, ще трябва да напъваш за да спираш. А, това не е добре - не си ефективен, никак.
                        Може да се смени само усилвателя, без помпата. И тя да си продължи службата на новия.
                        Последно редактирано от Тодор Живков; 18-12-09, 02:22.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Технически проблеми с Нива

                          Първоначално публикуван от Тодор Живков Преглед на мнение
                          Съдейки по казаното в първия пост- никакъв проблем. Ако сервото имаше проблем - това ще повлияе на работата на мотора. Я нестабилен или невъзможен празен ход, въпреки изрядна хранителна/запалителна система, я трудно пали, въпреки изрядността на същите, но и не върви...пък понещява да спира.

                          Първо започнете със сервото, междувременно оберете хлабината в кутията и след това си го монтирайте. Иначе, ще ти бъде малко неудобно.

                          Да караш без серво - може. Твърд ще бъде педала, ще трябва да напъваш за да спираш. А, това не е добре - не си ефективен, никак.
                          Може да се смени само усилвателя, без помпата. И тя да си продължи службата на новия.
                          Благодаря!
                          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                          Коментар


                          • #14
                            От: До: Технически проблеми с Нива

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            ... Луфтът - колата на подемник и преглед на шарнири и накрайници, ако не - притягане на кормилна кутия.
                            Ако някой знае как се регулира луфта на кормилна кутия на Нива, моля да го опише "стъпка х стъпка".
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #15
                              От: Технически проблеми с Нива

                              Ако не си го правил, ще ти е по-лесно да махнеш първо сервоусилвателя на спирачките.

                              Иначе - имаш отгоре винт и законтряща го гайка. Отвиваш гайката и навиваш винта до постигане на минималния луфт, при който няма затягане по целия ход на кормилото (проверява се при вдигнати предни колела). После законтряш и пак проверяваш за луфт и затягане. Имай предвид, че "навиваш винта" вероятно е 1/8 оборот.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X