Колеги моята Нива при маневриране завива много по-добре надясно,отколкото наляво-просто описва много по-малък радиус.Вашите така ли са или по моята има нещо пипано преди да стане моя?Знаете ли дали има възможност за регулиране на този ъгъл и от къде,ако има?Иначе за другите ъгли нямам проблеми-не ми "яде" гуми и не "тегли" наникъде.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за маневреност на НИВА
Свий
X
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Това е начин за прикриване на луфт. Регулира се с презацепен волан, тогава износената част отива встрани и не се усеща при проверка за луфт, защото луфтът се появява като се завърти кормилото нанякъде.
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТова е начин за прикриване на луфт. Регулира се с презацепен волан, тогава износената част отива встрани и не се усеща при проверка за луфт, защото луфтът се появява като се завърти кормилото нанякъде.00359893488603
....нямам си вече LR...
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнениеСъгласен, ама отстраняването на кой луфт на Лада-та е по-скъпо от реглажа на предницата??? Та, да има смисъл операцията..
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнениеСъгласен, ама отстраняването на кой луфт на Лада-та е по-скъпо от реглажа на предницата??? Та, да има смисъл операцията..
Ако е от накрайници или шарнири, все ще си го има.
От презацепен волан няма как да се оправи.
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеТо луфта може да е само в кормилната кутия или рейка.
Ако е от накрайници или шарнири, все ще си го има.
От презацепен волан няма как да се оправи.
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Най-общо казано, кормилният механизъм е зъбно колело срещу зъби, подредени в редичка. Като работи, се износва главно там, където най-много работи - в положението за движение направо. Така зъбите в средата на редичката са най-изядени и около средата луфтът е най-голям. Като завиеш, зъбното колело се премества срещу неизядени зъби (евентуално с неизядената си страна) и луфтът е по-малък.
Разбира се, има и други източници на луфт, но обикновено те са по-евтини.
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнениеДоскоро бях пълен лаик по кормилна уредба, но вече искам и аз да се "изокам" - ако има луфт на волана заради кормилна уредба, то той няма ли да е наличен във всички положения (както беше моят), а не само в определено? Освен това луфта на волана какво общо има с ъгъла на завиване?
В обикновения вариант за задвижване се използва май "еволвентна червячна предавка". Дано да не бъркам, че беше отдавна.
Там при износена средна част, при "предпродажбения" сервиз се прилагаха подобни мурафети.
При варианта с рейка е почти същото.
Целта е да не се хваща луфта в право положение на гумите.
А ако луфта е навсякъде - търси накрайници, шарнири и там каквото се сетиш.
Коментар
-
До: Въпрос за маневреност на НИВА
Първоначално публикуван от niva men Преглед на мнениеКолеги моята Нива при маневриране завива много по-добре надясно,отколкото наляво-просто описва много по-малък радиус.Вашите така ли са или по моята има нещо пипано преди да стане моя?Знаете ли дали има възможност за регулиране на този ъгъл и от къде,ако има?Иначе за другите ъгли нямам проблеми-не ми "яде" гуми и не "тегли" наникъде.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар