Имате ли колани на задната седалка? При моята Нива няма и така като гледам конструкцията на самата седалка - май не е предвидено да има?!?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Колани на задната седалка
Свий
X
-
До: Колани на задната седалка
Ако огледаш внимателно, ще забележиш скрити с пластмасови капачки болтове по колонките и по пода. Очаква се да се промушат между седалката и облегалката. Приятелски съвет - не им се втелявай. Приносът на задните колани към безопасността е малък, еле па в Нива, за сметка на това се омотават при местенето на седалките и при товарене на багаж. Също, осигуряват добър повод за актове на КАТ, когато някой се прежали да седне отзад и забрави да се върже.
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеАко огледаш внимателно, ще забележиш скрити с пластмасови капачки болтове по колонките и по пода. Очаква се да се промушат между седалката и облегалката. Приятелски съвет - не им се втелявай. Приносът на задните колани към безопасността е малък, еле па в Нива, за сметка на това се омотават при местенето на седалките и при товарене на багаж. Също, осигуряват добър повод за актове на КАТ, когато някой се прежали да седне отзад и забрави да се върже.
Въпроса, който изниква е дали "нямам инсталирани колани на задната седалка и затова не съм сложил" е извинение?
Аз иначе ще возя хора отзад от дъжд на вятър. Обикновено сме натоварени аз, приятелката, кучето и багаж
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Компетенцията на КАТ за коланите се простира до това, ако ги има монтирани на съответните места в колата, пътниците на тези места да са вързани. Където няма - няма. Така е написано в ЗДП. И моята няма отзад, а едно време на трабанта му бях махнал всичките колани в знак на протест. И имаше ефект.
...а като няма монтирани колани, чаветата могат да пътуват отзад без специални седалки. Каквито за удобство също нямаме.
В Самарата имам задни колани и все им се каня с тресчотката, защото никой не се връзва като седне отзад. Но проблем с полицията досега не е възниквал, защото автомобил ВАЗ е нещо като шапка-невидимка за зрението на полицая.
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Колани ще ти дам утре, но за мене използването им е руска рулетка с пистолет.
Еле па поясния, за средния пътник, който според статистиката, води до 100% инвалидност от скъсани гръбнаци.
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Ще му ги дам за да събират прах при него, а не при мене. Аз съм коварен. Не че ще му дам да ги сложи, чак мръсник не съм.
Пазех ги, за да ги завинтя на пода в УАЗа за товарни. Ама като ги разгледах пристрастно, май вече не го искам. По-добре халки.
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Стефане всъщност ще ми свършат отлична работа, но за друга цел. Карам в понеделник едни съдове с течен азот, които е хубаво да се връзват. Точно мислих да им правя някаква примка. Колана е изключително подходящ за целта
Ако имаш и апаратче - и него взимам. На колана на седалката до шофьора са й се прецакали контрите и е доста тегав... Сега съм го фиксирал като перманетно разпънат
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
За дюарите - халки, и нормални товарни колани с тресчотки. Може и да ми е останал някой. Има ги на всяка бензиностанция.
Но във всеки случай, трябва да ги отделиш от обитаемия обем с противопожарна преграда. Демек - лист ламарина. Утре може да го премерим, нещо имаше. Щото ако те полее - не е за приказване. Затова ги и возят в камиони - да са отвънка.
И колан трябва да премерим, не знам дали тия ще стигнат за тривратка.
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеЗа дюарите - халки, и нормални товарни колани с тресчотки. Може и да ми е останал някой. Има ги на всяка бензиностанция.
Но във всеки случай, трябва да ги отделиш от обитаемия обем с противопожарна преграда. Демек - лист ламарина. Утре може да го премерим, нещо имаше. Щото ако те полее - не е за приказване. Затова ги и возят в камиони - да са отвънка.
И колан трябва да премерим, не знам дали тия ще стигнат за тривратка.
tip: Когато капнете студена капка вода на котлона - тя бяга настрани от него. Обратно като капнете нещо изключително горещо върху по-студена повърхност - директно прогаря.
Абсолютно същите ефекти се наплюдават при течния азот - той е много студен (капката) а аз съм много топъл (котлона). Резултатът от напръскване е, че не усещаш абсолютно нищо - първо капките бягат от теб, второ се изпаряват изключително бързо. Всъщност кожата на човек никога не е суха на повърхността си. Така между капката азот и когата се образува нещо като ципа. Тъй като капката бяга много (ама много) бързо - тя няма време да замрази мястото и затова човек на практика не усеща нищо. Става кофти тогава, когато капката няма накъде да избяга (например - в шепа ще е много гадно и може да направи голямо изгаряне!).
Проблемите при транспортиране идват когато си разлееш по дрехите и те се напоят. Доста неприятно е - кожата се зачервява и пари няколко дни. Изгарял съм се няколко пъти по ръцете след като ми се е разливал азот върху работните ръкавици (те нали под кожата имат плат, а той попива)...
За транспортиране на съдовете е важно да са подпряни здраво отпред, та като се набият спирачки на не се разлеят. В този смисъл Нивата е изключително добре пригодена, защото задните седалки падат вертикално. Проблемът остава с падане на ляво и дясно. Когато са три съда, те пасват хубаво от единия до другия кряй на колата и се подпират един друг добре (то и в камиона на същия принцип ги редим). Когато са по-малко обаче се клатушкат. Затова мислих да ги привързвам с някакво въже. Във фиестата ги връзвах с коланите на задната седалка и всичко беше наред.
Между другото по-добър пожарогасител от течния азот няма. Първо се получава инертен газ и при изпарението си гони кислорода и второ сваля температурата изключително бързо. Веднъж гасих запалено олио в кухнята - ефектът е моментален.
П.П.. Да не вземе някой да прочете горните ми думи накриво и да вземе да си играе с течен азот. Опасно е - къпането е забранено!
П.П.2 - Леле как се отклонихме от темата
Коментар
-
До: Колани на задната седалка
Има два вида съдове - статични и транспортни. Първите са с дълбок вакуум и тънки стени около гърлото. Те не трябва да се "лашкат" и съответно - мястото им определено НЕ е в Нивата
За втория тип проблеми няма. Обикновено те тъй или иначе отдавна са сдали багажа и в общи линии ги използваме за бърз транспорт, след което ги преливаме. Да се друсат колкото искат
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар