Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Немска Лада Нива...
Свий
X
-
1,7 мотор със 61 киловата (81 hp) и тегло 1500 кила....... аиде мерси .
На моя пикап мотора е 300 коня и теглото да е леко малко в повече .... и ми се струва че иска още мощност а тва руско недуразумене със 81 коня май ще може да се засили ако има много голямо нанадолноище ....
- 1 like
-
Не можах да разбера , това серийно ли се произвежда ?Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
Не.
Четох още някъде за това. Правили са опити и са попродавали тук там по някоя и то преди.
Двигателя и ходовата част са си същите. Двигателя 1.7 i. Добре, че са сложили по-широки гуми.
Вътре сигурно са го напълнили с електронни "екстри".
Сега се опитват да го продават пак. Не е ясно как са го вкарали в днешните емисионни норми. Сигурно има накаква пролука.
-
-
Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение1,7 мотор със 61 киловата (81 hp) и тегло 1500 кила....... аиде мерси .
На моя пикап мотора е 300 коня и теглото да е леко малко в повече .... и ми се струва че иска още мощност а тва руско недуразумене със 81 коня май ще може да се засили ако има много голямо нанадолноище ....
Максималното й тегло е 1500кг., празна е 1170 по ТТД от сайта им...
-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
Коментар
-
Ами ето няколко нещица за ЛАДА ВИДЯНИ ЛИЧНО ОТ МЕН.
1995 бях в немско да купувам кола, намираме един двор пълен с ЛАДА 1600 -полвината от колите изглеждат супер лъскави ,нагласени и т.н
Вкам на собственика ( даже беше немец) -колко – ония ми казва нещо от сорта на 1000 марки.... аз тъпея и викам взимам 3....... щото тогава за около 1к марки по памет можеше да се вземе голф 1 ама 1980 произведен на незнам си колко км.
Ония се подсмихва и вика – абе аз мислех че знаеш- говориш немски с руски акцент.... вика иди отвори капака... отивам и отварям – блока пробит, на другата буталото като ударило клапана беше изпочупило всичко наоколо в главата ........и общо взето всички Лади там бяха яко дефектни ако че повечето бяха с бош генератор ,кабелчета и т.н въобще бяха по наточени от това дето бях виждал дотогава в БГ.
Та помня немеца тогава ме светна що ги събирал- идвали някви руснаци и си ги прибирали щото по някъв си закон в русия не се плащало нещо си и т.н а предполагам у родината си нямат грижа да ги оправят и да ги изтъргуват.
И другото -немеца рече – много слаби бре- като ги карат с макимална скорост за 2-3-4 месеца и те сдават.....
После като се преместих да живея в немско ми се осмисли картинката,ами ако караш с 120 в общия случай по магистралата в доста случаи пречиш на тировете и камионите и си представям да карам ЛАДА постояно с 140 -150 ...какво ще и се случи.
Причлючение номер 2 – преди около 20 на години за сефте отивам с Канада – и както си караме виждам една Лада НИВА в полето до пътя - викам на моя човек канадеца – еее виж бре Лада Нива , тва е руска кола......
Ония съвсем спокоино – а да знам – чувал съм че бедните фермери ги купуват, даже няки ги приспособяват и даже и орът с тях....
Мислях че се бъзика ,но след 2 -3 часа като се въщахме - Нивата пак беше там и някъв се въртеше наоколо ,накарах моя човек да спре , все пак си беше в полето ,дали е било ферма ли не не знам- почвам разговор с човека дето е около колата- бе тва е Нива ,руска кола що я купуваш ...- А ефтиния е около 7к долара за нова
- -ми не е ли боклук – а да боклук е ма за 7к какво да купя ....ако е западна за 7 подобна че е пред разпадане а така 1г гаранция и я оправят без пари.
- -Верно ли че я препраявте да се оре с нея?
- Аз не съм го правил ,ама познавам други дето са го правили...
- -че то колко издържа в тоя случаи ?
- Абе ясно че сдава ма пак за 7к трактор ако купя ,тои ще е много сдухан и я изора нещо я не.....
Та такива нещица за Лада.
Случките са доста назад във времето - може би по новите модели са пооправени ...... знам ли .....ама като знае човек какви боклуци бяха...... как да си вземе такова нещо човек?
Коментар
-
По вица за "колежката и 150-те километра", приемам го като продължение на вицовския дух. И аз иронизирах brpi за неща, за които и аз знам, че са верни, ама "виц да става".
Но това всъщност е истина. Няма как да го докажа, колежката е вече достатъчно изкуфяла, за да си спомни, а и такива дреболии, въобще не и лягаха на сърцето - мъжете да се оправят, а с мъжете ще се оправям аз(това беше нейния първи принцип в живота). Но аз го запомних, днес звучи като виц наистина. Тя тая нива имаше много изпълнения. Аз поне три пъти, с много пот, лопата, и сигурно кубик окършени клони, съм я вадил от калта, окопана до диференциалите. Когато се окопа за първи път, колегата ходил в близкото село за трактор. След този случай, аз по стар навик сложих "служебна" лопата в багажника. С годините тази лопата се оказа много полезна. С тия тесни гуми нивата много бързо се окопава в добре изорана февруарска нива. "Нивата" беше купена (нова, служебна) през лятото на 2004 -та. 1.7 карбураторна. Мисля, че от 2005-та станаха "инжекшън". Колежката ми, която е вече на 67-68 години, ама "все още имала какво какво да каже на младите" и продължава да ходи на работа (аз се пенсионирах в момента, в който можех, добре, че имах втора категория от едни други места и отлетях с плясък на крилете). Та, 2004-та, средата на декември от Русе до едно село след Опака (към Попово) през Нисово, до там и обратно - 150 км, още няма сняг, пътя с доста дупки и завои. Връща се по накое време, дрън, дрън, минава и покрай мене и между другото - нивата нещо не е в ред; - що бе, какво и има; - ами "придърпва и грее" (аз си помислих, че става дума за двигателя, подведен от "термините"). Ела да видим, на паркинга направо отварям капака, антфриза си е нормален, двигателя нормално топъл, проверявам джантите, и те нормално топли, всичко е наред. Ама то вътре грее. Влизаме вътре, ей тука, между седалките грее. Наистина топло. (Парното още не бяхме го оправили и не работеше) и виждам, че блокажа е включен. Последва диалога с "тъй пише в книжката". Айде да си ходим, не казвай на никой, утре ще го мислим (утрото е по-мъдро от вечерта). На другата сутрин, аз още мисля какво да се прави, един друг колега откъсна пътен лист и замина да да я пали. Очаквах го да се върне след малко с крясъци (беше карал доста ниви) но не се върна. Т.е. върна се ама след няколко часа - ни дума ни вопъл, ни стон. И така се търулиха нещата. В най-добрите си времена, с всичко оправено и нагласено (и парното) тая нива късаше на старта моята фронтера (А къса база x20se). За последен път се опитах да я подкарам през 2019-та. Трябваше ми половин час докато успея да я задвижа (годиниииии....). След безброй ремонти през годините, след безброй ремонти, тотално изгнила, я бракували през 2020-та. Но никога не е ставало дума за раздатки, диференциали.....
Ниватата е уникална "кола". Никой друг производител не може да се похвали с такова чудо(толкова дълго призвеждано, с такива уникални възможности, за такива пари и нтн). Ако имаше и по-широки гуми ...... За СССР си бяха съвсем подходящи, Там до 20 см сняг не се чистеше по малките шосета, всичко е замръзнало, с тесните гуми реже снега, стъпва на твърдо и заминава. Ама в
българските февруарски ниви как се окопава. Далеч назад, на второ място (в класа) е фиат панда 4 х 4. Ама кой помни вече това недоразумение.
-
Да, за свалянето на предния кардан съм го вижал на друга нива доста преди тая нива. Един познат се "хвалеше". Според него - икономисвал. Не мисля така.
Като се замислих тогава - няма преден кардан, само задните колелета бутат купето напред, и се въртят предните гуми, които пък развъртат висичко до мястото на липсващия кардан. От там нататък - колко да е икономията от теглото на един кардан. А се губи едно от малкото хубави неща 4 х 4. Впрочем нивата вечно беше "в икономия", като се тегли чертата на пътния лист. И това не само за тая нива.
А за блокирания медуосев диф мисля, че оживя, защото няма блокаж на задния (за предния пък съвсем, макар да съм чувал и за такива опити) диференцал.
Моята фронтера (само с раздатка , ама и с изправен блокаж отзад) едва ли щеше да издържи повече от 10-тина километра на същото "шосе", при същата скорост.
Аз, без да съм "Ниваджия", направих голяма реклама на нивата.
А бе, хубава кола, ама да е "служебна".
-
Нивата е много добра концепция, но ако е изработват и сглобяват в Япония.......иначе с руското качество е трагедия. Може и малко по мощен двигател и скорости и раздатка в едно, нооо пак да са японски......
- 2 likes
Коментар
-
Напомняш ми за едно мое предложение за оправянето на България през 90-та. Тогава всички българи мислехме, как да се оправи България, как да се върнат 9-те милиарда заеми (сега колко станаха, пука ли му на някой ). Та моето предложене беше - намира се някой по-голям остров, пуст и в топлите страни. Да няма змии и да има портокали (доматите ний ще си ги занесем). Преселват се всички българи там, от портокалите - ракийка, от доматите салатка (дано някой да се е сетил да вземе и краставици ....). Лайф. Тука докарват японци (сега вече и китайци) - България се оправя.
Много сме велики да намираме кусури на другите. Най-вече на руснаците. Ама те поне "нива" направиха с всичките и кусури. А ние какво направихме, амиии ..... кусури.
-
Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение...После като се преместих да живея в немско ми се осмисли картинката,ами ако караш с 120 в общия случай по магистралата в доста случаи пречиш на тировете и камионите и си представям да карам ЛАДА постояно с 140 -150 ...какво ще и се случи...
Редиш ги като "приказки под шипковия храст"...
- 1 like
Коментар
-
По скоро имаме разказ за боядисани врабчета.
Не е като да не сме карали и имали- Тайга,Нива и "ливада"...... Отделно съм карал и "тирове и камиони" по магистралите в Германия...
А това, за пробития блок,бутало ударило клапаните и пр. са толкова редки случаи ,и много по често се случват при далеч по съвременни автомобили ,ма това е мнение на просТ български гайкаджия с опит от стотици двигатели.
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеГермания, камиони, 120км/ч. Ако не греша това там е много скъпо удоволствие. Съмнявам се да е масово...
Редиш ги като "приказки под шипковия храст"...
10 години съм живял там..... много добре знам за какво говоря ,отделно на кое да вярвам .....на това дето съм видял с очите си или на това дето някои ми разправя....?
Отделно работих в фирма дето правехме електроника за коли - отначало ми беше интересно а и дават ми служебна кола за събота и неделя и аз само трябва да си намеря къде да ида ,като в замяна трябва да тествам това онова ... та съм навъртял доста километри и съм видял доста неща.
Към другите колеги - вярно е че в бг не сме имали кола ,,,,ама бг си е малка държава...ама нали рашките се тупат колко са големи и велики а една кола на могат да направят като хората......
Разбирам и носталгията - едно време които имаше лада ..... ехе тва беше трепач......
Ама като сравня рашанските коли с немските и японските ..... аба няма смисъл да се пише повече....
- 1 like
Коментар
-
Wie schnell dürfen Lkw auf der Autobahn fahren? Lkw sind von der Richtgeschwindigkeit von 130 Kilometern pro Stunde auf Autobahnen ausgenommen. Grundsätzlich gilt für alle Last- und Güterkraftfahrzeuge über 3,5 Tonnen auf Autobahnen maximal Tempo 80, sofern keine geringere Geschwindigkeitsbegrenzung angegeben ist.Виден столичен ихтиолог
Коментар
-
Ти не разбираш. В немско камионите шпорят по аутобана с 235 км/ч и присветват на фераритата с фарове за да им направят път за да минат.
Ама явно нямаш Ферари и затова не знаеш. И аз нямам...
- 1 like
Коментар
-
.Тези, който позволяваха да изключиш от скорост , на участъци около Касел - достигаха 140-150, стига да му стиска на този в кабината.
--------------------------------------------------------------------------
Там , ако не се бъркам е 7ми аутобан , който поне допреди три години беше с 2 ленти........ приказки под шипковия храст...
... не че не може , но в много редки случаи и рядък трафик...
.... преди (по разкази на стари камионджии) само в гърция и италия никой не е ебавал скорост ... газ колкото може... 150-160...
Хайде сега ?Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
Неинформирана ВИ язвителност.... показва достатъчно.
До Вашият "Вюрцбург" нямах работа ,но до Волфсбург , Инголщат....Никварн...
Дестинациите покриваха по голяма част от европейските държави.От Испания и Португалия ...., Франция, на север Швеция,.....Полша,Чехия,..... , България . Части се произвеждат в почти всички държави..
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар