Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Немска Лада Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Немска Лада Нива...

    https://apal-deutschland.de/

    https://www.youtube.com/watch?v=pj0ZwLSCNlE

    Only after the last tree has been cut down,
    Only after the last river has been poisoned,
    Only after the last fish has been caught,
    Only then will you find that money cannot be eaten.

  • #2
    1,7 мотор със 61 киловата (81 hp) и тегло 1500 кила....... аиде мерси .
    На моя пикап мотора е 300 коня и теглото да е леко малко в повече .... и ми се струва че иска още мощност а тва руско недуразумене със 81 коня май ще може да се засили ако има много голямо нанадолноище ....

    Коментар


    • blackfirefly
      blackfirefly коментира
      Редактиране на коментар
      Предполагам ти е още по-трудно ако затъне пикапа в някоя кал... Сигурно и ваденето му не е по-лесно...

    • bogilloff
      bogilloff коментира
      Редактиране на коментар
      Това точно, си е германско недоразумение.
      Иначе за "засилването", не си прав. Карал съм (служебно от време на време) последната карбураторна 1.7. като и се оправи и регулира всичко добре се засилва. Другаде са проблемите.

  • #3
    Не можах да разбера , това серийно ли се произвежда ?
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • bogilloff
      bogilloff коментира
      Редактиране на коментар
      Не.
      Четох още някъде за това. Правили са опити и са попродавали тук там по някоя и то преди.
      Двигателя и ходовата част са си същите. Двигателя 1.7 i. Добре, че са сложили по-широки гуми.
      Вътре сигурно са го напълнили с електронни "екстри".
      Сега се опитват да го продават пак. Не е ясно как са го вкарали в днешните емисионни норми. Сигурно има накаква пролука.

  • #4
    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
    1,7 мотор със 61 киловата (81 hp) и тегло 1500 кила....... аиде мерси .
    На моя пикап мотора е 300 коня и теглото да е леко малко в повече .... и ми се струва че иска още мощност а тва руско недуразумене със 81 коня май ще може да се засили ако има много голямо нанадолноище ....

    Максималното й тегло е 1500кг., празна е 1170 по ТТД от сайта им...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00040.jpg
Прегледи:429
Размер:32.6 КБ
ID:6914813
    Прикачени файлове
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

    Коментар


    • #5

      Ами ето няколко нещица за ЛАДА ВИДЯНИ ЛИЧНО ОТ МЕН.
      1995 бях в немско да купувам кола, намираме един двор пълен с ЛАДА 1600 -полвината от колите изглеждат супер лъскави ,нагласени и т.н
      Вкам на собственика ( даже беше немец) -колко – ония ми казва нещо от сорта на 1000 марки.... аз тъпея и викам взимам 3....... щото тогава за около 1к марки по памет можеше да се вземе голф 1 ама 1980 произведен на незнам си колко км.
      Ония се подсмихва и вика – абе аз мислех че знаеш- говориш немски с руски акцент.... вика иди отвори капака... отивам и отварям – блока пробит, на другата буталото като ударило клапана беше изпочупило всичко наоколо в главата ........и общо взето всички Лади там бяха яко дефектни ако че повечето бяха с бош генератор ,кабелчета и т.н въобще бяха по наточени от това дето бях виждал дотогава в БГ.
      Та помня немеца тогава ме светна що ги събирал- идвали някви руснаци и си ги прибирали щото по някъв си закон в русия не се плащало нещо си и т.н а предполагам у родината си нямат грижа да ги оправят и да ги изтъргуват.
      И другото -немеца рече – много слаби бре- като ги карат с макимална скорост за 2-3-4 месеца и те сдават.....

      После като се преместих да живея в немско ми се осмисли картинката,ами ако караш с 120 в общия случай по магистралата в доста случаи пречиш на тировете и камионите и си представям да карам ЛАДА постояно с 140 -150 ...какво ще и се случи.


      Причлючение номер 2 – преди около 20 на години за сефте отивам с Канада – и както си караме виждам една Лада НИВА в полето до пътя - викам на моя човек канадеца – еее виж бре Лада Нива , тва е руска кола......
      Ония съвсем спокоино – а да знам – чувал съм че бедните фермери ги купуват, даже няки ги приспособяват и даже и орът с тях....
      Мислях че се бъзика ,но след 2 -3 часа като се въщахме - Нивата пак беше там и някъв се въртеше наоколо ,накарах моя човек да спре , все пак си беше в полето ,дали е било ферма ли не не знам- почвам разговор с човека дето е около колата- бе тва е Нива ,руска кола що я купуваш ...
      • А ефтиния е около 7к долара за нова
      • -ми не е ли боклук – а да боклук е ма за 7к какво да купя ....ако е западна за 7 подобна че е пред разпадане а така 1г гаранция и я оправят без пари.
      • -Верно ли че я препраявте да се оре с нея?
      • Аз не съм го правил ,ама познавам други дето са го правили...
      • -че то колко издържа в тоя случаи ?
      • Абе ясно че сдава ма пак за 7к трактор ако купя ,тои ще е много сдухан и я изора нещо я не.....

      Та такива нещица за Лада.


      Случките са доста назад във времето - може би по новите модели са пооправени ...... знам ли .....ама като знае човек какви боклуци бяха...... как да си вземе такова нещо човек?

      Коментар


      • bogilloff
        bogilloff коментира
        Редактиране на коментар
        По вица за "колежката и 150-те километра", приемам го като продължение на вицовския дух. И аз иронизирах brpi за неща, за които и аз знам, че са верни, ама "виц да става".
        Но това всъщност е истина. Няма как да го докажа, колежката е вече достатъчно изкуфяла, за да си спомни, а и такива дреболии, въобще не и лягаха на сърцето - мъжете да се оправят, а с мъжете ще се оправям аз(това беше нейния първи принцип в живота). Но аз го запомних, днес звучи като виц наистина. Тя тая нива имаше много изпълнения. Аз поне три пъти, с много пот, лопата, и сигурно кубик окършени клони, съм я вадил от калта, окопана до диференциалите. Когато се окопа за първи път, колегата ходил в близкото село за трактор. След този случай, аз по стар навик сложих "служебна" лопата в багажника. С годините тази лопата се оказа много полезна. С тия тесни гуми нивата много бързо се окопава в добре изорана февруарска нива. "Нивата" беше купена (нова, служебна) през лятото на 2004 -та. 1.7 карбураторна. Мисля, че от 2005-та станаха "инжекшън". Колежката ми, която е вече на 67-68 години, ама "все още имала какво какво да каже на младите" и продължава да ходи на работа (аз се пенсионирах в момента, в който можех, добре, че имах втора категория от едни други места и отлетях с плясък на крилете). Та, 2004-та, средата на декември от Русе до едно село след Опака (към Попово) през Нисово, до там и обратно - 150 км, още няма сняг, пътя с доста дупки и завои. Връща се по накое време, дрън, дрън, минава и покрай мене и между другото - нивата нещо не е в ред; - що бе, какво и има; - ами "придърпва и грее" (аз си помислих, че става дума за двигателя, подведен от "термините"). Ела да видим, на паркинга направо отварям капака, антфриза си е нормален, двигателя нормално топъл, проверявам джантите, и те нормално топли, всичко е наред. Ама то вътре грее. Влизаме вътре, ей тука, между седалките грее. Наистина топло. (Парното още не бяхме го оправили и не работеше) и виждам, че блокажа е включен. Последва диалога с "тъй пише в книжката". Айде да си ходим, не казвай на никой, утре ще го мислим (утрото е по-мъдро от вечерта). На другата сутрин, аз още мисля какво да се прави, един друг колега откъсна пътен лист и замина да да я пали. Очаквах го да се върне след малко с крясъци (беше карал доста ниви) но не се върна. Т.е. върна се ама след няколко часа - ни дума ни вопъл, ни стон. И така се търулиха нещата. В най-добрите си времена, с всичко оправено и нагласено (и парното) тая нива късаше на старта моята фронтера (А къса база x20se). За последен път се опитах да я подкарам през 2019-та. Трябваше ми половин час докато успея да я задвижа (годиниииии....). След безброй ремонти през годините, след безброй ремонти, тотално изгнила, я бракували през 2020-та. Но никога не е ставало дума за раздатки, диференциали.....
        Ниватата е уникална "кола". Никой друг производител не може да се похвали с такова чудо(толкова дълго призвеждано, с такива уникални възможности, за такива пари и нтн). Ако имаше и по-широки гуми ...... За СССР си бяха съвсем подходящи, Там до 20 см сняг не се чистеше по малките шосета, всичко е замръзнало, с тесните гуми реже снега, стъпва на твърдо и заминава. Ама в
        българските февруарски ниви как се окопава. Далеч назад, на второ място (в класа) е фиат панда 4 х 4. Ама кой помни вече това недоразумение.

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Всъщност да се кара Нива с винаги блокиран среден диф по шосе е възможно и се практикуваше често от "икономисти" през лятото - свалят предния кардан. Колко гориво спестяват не е ясно.

      • bogilloff
        bogilloff коментира
        Редактиране на коментар
        Да, за свалянето на предния кардан съм го вижал на друга нива доста преди тая нива. Един познат се "хвалеше". Според него - икономисвал. Не мисля така.
        Като се замислих тогава - няма преден кардан, само задните колелета бутат купето напред, и се въртят предните гуми, които пък развъртат висичко до мястото на липсващия кардан. От там нататък - колко да е икономията от теглото на един кардан. А се губи едно от малкото хубави неща 4 х 4. Впрочем нивата вечно беше "в икономия", като се тегли чертата на пътния лист. И това не само за тая нива.
        А за блокирания медуосев диф мисля, че оживя, защото няма блокаж на задния (за предния пък съвсем, макар да съм чувал и за такива опити) диференцал.
        Моята фронтера (само с раздатка , ама и с изправен блокаж отзад) едва ли щеше да издържи повече от 10-тина километра на същото "шосе", при същата скорост.
        Аз, без да съм "Ниваджия", направих голяма реклама на нивата.
        А бе, хубава кола, ама да е "служебна".

    • #6
      Нивата е много добра концепция, но ако е изработват и сглобяват в Япония.......иначе с руското качество е трагедия. Може и малко по мощен двигател и скорости и раздатка в едно, нооо пак да са японски......

      Коментар


      • bogilloff
        bogilloff коментира
        Редактиране на коментар
        Напомняш ми за едно мое предложение за оправянето на България през 90-та. Тогава всички българи мислехме, как да се оправи България, как да се върнат 9-те милиарда заеми (сега колко станаха, пука ли му на някой ). Та моето предложене беше - намира се някой по-голям остров, пуст и в топлите страни. Да няма змии и да има портокали (доматите ний ще си ги занесем). Преселват се всички българи там, от портокалите - ракийка, от доматите салатка (дано някой да се е сетил да вземе и краставици ....). Лайф. Тука докарват японци (сега вече и китайци) - България се оправя.
        Много сме велики да намираме кусури на другите. Най-вече на руснаците. Ама те поне "нива" направиха с всичките и кусури. А ние какво направихме, амиии ..... кусури.

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Най-голямата ни "дарба" е да намираме маану, както казват у ТрънскУ!

    • #7
      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
      ...После като се преместих да живея в немско ми се осмисли картинката,ами ако караш с 120 в общия случай по магистралата в доста случаи пречиш на тировете и камионите и си представям да карам ЛАДА постояно с 140 -150 ...какво ще и се случи...
      Германия, камиони, 120км/ч. Ако не греша това там е много скъпо удоволствие. Съмнявам се да е масово...
      Редиш ги като "приказки под шипковия храст"...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        По скоро имаме разказ за боядисани врабчета.
        Не е като да не сме карали и имали- Тайга,Нива и "ливада"...... Отделно съм карал и "тирове и камиони" по магистралите в Германия...
        А това, за пробития блок,бутало ударило клапаните и пр. са толкова редки случаи ,и много по често се случват при далеч по съвременни автомобили ,ма това е мнение на просТ български гайкаджия с опит от стотици двигатели.

    • #8
      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Германия, камиони, 120км/ч. Ако не греша това там е много скъпо удоволствие. Съмнявам се да е масово...
      Редиш ги като "приказки под шипковия храст"...
      Ицо ,
      10 години съм живял там..... много добре знам за какво говоря ,отделно на кое да вярвам .....на това дето съм видял с очите си или на това дето някои ми разправя....?
      Отделно работих в фирма дето правехме електроника за коли - отначало ми беше интересно а и дават ми служебна кола за събота и неделя и аз само трябва да си намеря къде да ида ,като в замяна трябва да тествам това онова ... та съм навъртял доста километри и съм видял доста неща.

      Към другите колеги - вярно е че в бг не сме имали кола ,,,,ама бг си е малка държава...ама нали рашките се тупат колко са големи и велики а една кола на могат да направят като хората......
      Разбирам и носталгията - едно време които имаше лада ..... ехе тва беше трепач......
      Ама като сравня рашанските коли с немските и японските ..... аба няма смисъл да се пише повече....

      Коментар


      • #9
        Wie schnell dürfen Lkw auf der Autobahn fahren? Lkw sind von der Richtgeschwindigkeit von 130 Kilometern pro Stunde auf Autobahnen ausgenommen. Grundsätzlich gilt für alle Last- und Güterkraftfahrzeuge über 3,5 Tonnen auf Autobahnen maximal Tempo 80, sofern keine geringere Geschwindigkeitsbegrenzung angegeben ist.
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Тези, който позволяваха да изключиш от скорост , на участъци около Касел - достигаха 140-150, стига да му стиска на този в кабината.
          ( Тахошайбите се късаха при прибиране в базата (Баунатал) и с нова заповед и шайби се продължаваше)

        • бат'Марто
          бат'Марто коментира
          Редактиране на коментар
          Не говорим за възможност, а как е по правилата...Две различни неща са.

      • #10
        Ти не разбираш. В немско камионите шпорят по аутобана с 235 км/ч и присветват на фераритата с фарове за да им направят път за да минат.
        Ама явно нямаш Ферари и затова не знаеш. И аз нямам...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • vasil lazarov
          vasil lazarov коментира
          Редактиране на коментар
          Случка от тази сутрин в 3.30.
          Работя в Швейцария и всяка сутрин в 3.10 излизам от вкъщи. Магистралата от Фрайбург до Базел е с ограничение 120, аз карам само на темпомат с тази скорост. Изпревари ме Скания с Испански номера и караше поне с 140. Случва ми се поне веднъж месечно подобно нещо.

      • #11
        .Тези, който позволяваха да изключиш от скорост , на участъци около Касел - достигаха 140-150, стига да му стиска на този в кабината.
        --------------------------------------------------------------------------

        Там , ако не се бъркам е 7ми аутобан , който поне допреди три години беше с 2 ленти........ приказки под шипковия храст...

        ... не че не може , но в много редки случаи и рядък трафик...

        .... преди (по разкази на стари камионджии) само в гърция и италия никой не е ебавал скорост ... газ колкото може... 150-160...

        Хайде сега ?
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          За "шипковия ....незнам", но преди двайсетина години карахме по двама и нямаше ден ,нощ и-въртяхме много километри - возехме части за Фолксваген (Rudolph Logistik).

        • nbajani
          nbajani коментира
          Редактиране на коментар
          Е , и ? ..... докъде , Вюрцбург , или до бразилия сте карали 2 ма шофери.... хайде не се излагай

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Неинформирана ВИ язвителност.... показва достатъчно.
          До Вашият "Вюрцбург" нямах работа ,но до Волфсбург , Инголщат....Никварн...
          Дестинациите покриваха по голяма част от европейските държави.От Испания и Португалия ...., Франция, на север Швеция,.....Полша,Чехия,..... , България . Части се произвеждат в почти всички държави..

      • #12
        Лада Нива- само ако е оная, дето rusev я преправи.
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Искаш да кажеш "построи"

        • blackfirefly
          blackfirefly коментира
          Редактиране на коментар
          Ако Нивата е от темата Lada 4x4 Urban наистина почнаха да я правят, ама чак път "построи".... Не виждам да има някакво развитие, или поне не са качвани нови снимки от доста време.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X