Здравейте.Прави ми впечатление че вентилаторчето на парното дърпа много ток ,на първа скорост напрежението е 12.7 волта а на втора 12.0 както и да форсирам не се вдига като го изключа се вдига на 13.9волта Това нормално ли е?Някой слагал ли е вентилатор от Самара и дали черпят по малко ток.Някъде гледах из сайтовете че продават такива преправени за Нива да се слагат в двигателния отсек в кутията на въздуховода.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вентилатор на парното.
Свий
X
-
Самаровият вентилатор се слага по простата причина, че жигуловият/нивов вентилатор повече бръмчи отколкото духа.Както ти е казал Пенчо търси повредата в генератора.Ако разполагаш с осцилоскоп можеш да разбереш дали има неизправен диод/и.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеКъде мериш напрежението?Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Първоначално публикуван от paiko Преглед на мнениеИмам сложен волтмер свързан към кабелите на запалката.
Коментар
-
Премери напрежението на клемите на акумулатора, желателно с нормален уред. Колко ампера е алтернаторът?"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Явно проблема е във волт мера.При липса на всякаква консумация напрежението е 13.9в ,закачам мултицета на клемите на акумулатора 14в. като пусна вентилаторчето напрежението пада до 12.5 в а показанието на мултицета е 14в.Пробвах различни консуматори напрежението почти не се променя.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар