Дойде времето на сезонното почистване на ръждите по нивата и вече плаче за цялостно боядисване та ми се въртят разни идеи. Колкото и да си напрягам инжинерната мисъл и образование не мога да измисля къкво е предназначението и функцийте на фугите между калниците и предната маска освен от там постоянно да избива ръжда. В тая връзка ми се върти идеята да ги заваря с телоподаващото и външно тези детайли да изглеждат едно цяло. Второто проблемно място са мигачите на калниците и с подкалниците там пак всичко се скапа та и там мисля да заваря оригиналните отвори на калника и подкалника и да сложа някъкви мигачи малко по ниско на калниците. Та колеги давайте идеи че след празниците хващам телоподаващото.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Идеи по дизайна
Свий
X
-
До: Идеи по дизайна
Колега, не запълвай фугите със заварка или кит, защото ще започне да се пука и къса, просто там има усуквания на купето. Напълни фугите със силикон и забрави за ръждите, но преди това изчисти до чист метал. За мигачите измисли някаква предпазна гума или ламарина, която да не позволява на калта да влиза там и да се застоява, за да гние. Поздрави и спорна работа.Последно редактирано от cveti; 05-05-09, 20:52.
-
До: Идеи по дизайна
Като хванеш телоподаващото, мога ли да ти дойда на гости ?
Карам 21061, ама то по ламарини - като нивата. Тия фуги принципно, както казва колегата, постоянно се променят. Това е защото на ладите калниците са част от носещата конструкция.
На по-старите (сделани за пролетарията) някой фуги са запълвани с болкит, без тия външните. Но и те могат и става добре, по добре от силикона.
За ръжата спасението е хубаво почистване и мазане с Мистър Цинк или Цинга... последната е доста скъпа и аз поне не намерих никъде! Ако ще сменяш ламарини ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се маха черния грунд, той се води транспортен и няма абсолютно никакви антикоризионни свойства. Даже руснаците си го пишат http://nachalo.com/advice/detail.php?ID=5После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
Коментар
-
До: Идеи по дизайна
Първоначално публикуван от ninurta Преглед на мнениеКолеги,
Ето една супер идея по дизайна. Нивата е на jorkata 4x4.Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
Коментар
-
До: Идеи по дизайна
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеКъква стана тяпреди един час приключих боядисването и не спирам да си целувам сръчните ръчички
никъде неуспях да я стеча. Три ръце отиде три кила боя от лакпром Световрачане.
/ и ще ти поцелувам ръчичките де
Добре е станала, Поне на тъмноКъдето Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Идеи по дизайна
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеТя одавна вече се движи
Първоначално публикуван от boyan01 Преглед на мнение... моята интерпретация по темата ...
Бива, бива!
За какво служи уреда, който се намира в най-лявата част?
Много време ли отне, да бъде вмъкнато таблото от Уно?
Коментар
-
До: Идеи по дизайна
... ако държим да бъдем точни , таблото не е от УНО , по - антично е - от REGATA 100 S . Време за размисъл - 3 дена + време за монтаж - още толкова , общо около 1 седмица . Причината да сложа това табло - може да изглежда смешно - оригиналното беше на щипки и при по - сериозни дупки постоянно се весеше на кабелите ...в крайна сметка щипките се изпочупиха , а аз реших , че трябва да си сложа табло на болтове...колкото до уреда в крайно ляво - разходомер на вакуумен принцип , като разходомер на НИВА е доста безсмислен уред , но служи и за елементарна диагностика ... Други :
- панела в средата - волтмер + налягане на масло + температура на масло - от FIAT ABARTH 125 TC ;
- волан - от FIAT ABARTH 125 TC ;
- предни седалки - от FIAT ABARTH 125 TC ;
- огледало + плафониера - от REGATA 100 S ;
- машинки за ел. стъкла - от REGATA 100 S ;
- алуминиев рифел около лостовете - самоделкаНикога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар