Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива- карбуратор или Инжекцион ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нива- карбуратор или Инжекцион ?

    Здравейте,

    Търся да си купя Нива и се чудя какво да избера-карбураторна или с инжекцион.
    Някъде из форума форума четох изказване от рода:''Купи си инжекцион да научиш двигателя''.
    Спрял съм се на 1.7 мотор,от тях също има карбураторни,нали?
    Знам че най-важното при избора на Нивата е ръждата(по скоро липсата й ) ,но все пак бих се радвал да чуя и вашето мнение.

    Благодаря

  • #2
    До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

    При всички полужения инжекционната е доста по-проблемна от карбураторната! Има доста повече детайли от които всички са електрически и са произведени по лиценз на Опел което само по себеси говори за качеството им те при опела дават доста проблеми представи си какво се случва с Руските? А и въпреки че вече доста ниви са инжекцион частите за тях са все още проблем става въпрос за частите по горивна и запалителни уредби.Но ако този избор предстои на мен аз при всички случай бих взел инжекциона разликата в динамиката и разхода са огромни!Този модел има и други разлики и те са контролен блок на инжекциона който е и контролен на запалването и синхронизира работата и на двете,хидравлични повдигачи на клапаните голям минус и хидравличен обтегач на веригата също минус като идея е добре но за съжаление въпросните детаили не са направени качествно и често дават проблеми не големи но все пак!
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #3
      До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

      Мойта е 2000година и си е оригинално с карбуратор ако си намериш с читави ламарини моно инжекцион и той почне да дава много ядове не е голям проблем да я направиш карбураторна гледай да е добре като ламарини там са голямите разходи.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #4
        До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

        Повечето Ниви се карат на газ та дали ще имаш инжекцион или карбуратор едва ли ще има голямо значение.От гледна точка на по-лесен ремонт и обслужване бих предпочел карбуратор.А за 1.7 дали има с чукче и наковалня не знам, но бих предпочел някакво електронно запалване.
        Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

        Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

        Коментар


        • #5
          До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

          Моноинжекционните са дрво. Хубавото е, че са рядкост. Другото дрво са карбураторите с компютър, но те са още по-редки.

          Карбураторна или пълноинжекционна - проблемите са еднакви като количество, но различни по характер. Обаче, на Нивата двигателят рядко е проблем, независимо каква му е системата на хранене. Инжекционните са по-мощни, харчат по-малко (но не много по-малко) и теглят от по-ниски обороти, което е хубаво.

          Общо: гледай за ръжди, тропане и шумове. Двигателят е най-лесен.

          п.с. не си мисли, че карбуратор се ремонтира по-лесно от инжекционна система. Това просто не е вярно, независимо какво те убеждава пишман-майсторът.

          Коментар


          • #6
            До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

            Първоначално публикуван от vanka.ta Преглед на мнение
            Повечето Ниви се карат на газ та дали ще имаш инжекцион или карбуратор едва ли ще има голямо значение.От гледна точка на по-лесен ремонт и обслужване бих предпочел карбуратор.А за 1.7 дали има с чукче и наковалня не знам, но бих предпочел някакво електронно запалване.
            На газ, разликата между инжекционна и карбураторна Нива е голяма. Заради различните колектори. Инжекционната определено върви по-добре и на газ. 1.7 с чукче няма, и добре, че няма.

            Коментар


            • #7
              До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              На газ, разликата между инжекционна и карбураторна Нива е голяма. Заради различните колектори. Инжекционната определено върви по-добре и на газ. 1.7 с чукче няма, и добре, че няма.
              По добре върви инжекционната на газ не заради всм.колектор а заради компютарно контролирания аванс.
              За карбуратора не си много прав чисто нов карбуратор за 1.7 е под 200 лв и сам сменил само 10 и повечето заради каране на газ без периодично каране на бензин.
              А при инжекциона ще изброя какво сменям често моторче празен ход ламбда сонда и първа и втора датчик за поужение дроселова клапа датчик за полужение разп. вал бобина компютър по-рядко в повечето случей се оправя като му източиш водата която събира.
              Така,че не е баш като карб. но пък за сметка на това динамиката си заслужава!
              п.п. Понеже Ясен май ми е ядосан уточнявам какво сменям често и това е лично наблюдение.
              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

              Sofrace Offroad Team

              Коментар


              • #8
                До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                не бе, няма за какво да съм ти ядосан. Да работехме в един ДАП - да спорим, а то - всеки ръчкал каквото му дошло на главата.

                За колекторите - наблюдението ми е от една пълноинжекционна нива, която скъса нервите на собственика си на малки парченца, докато накрая я "оправих" с делко, бобина, комутатор и АГУ. Е, после вървеше, както карбураторните и на бензин не могат.

                Коментар


                • #9
                  До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                  Благодаря на всички за мненията.
                  Наистина ми помогнахте да се ориентирам

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                    Първоначално публикуван от ivako
                    карбуратор 1.6 новите ниви са боклуци ! старите са си вече офроуд машини
                    И по какво толкова се различават новите от старите? На Нива това е едно от основните положителни качества - че за 30 години моделът почти не се е променил.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                      Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                      По добре върви инжекционната на газ не заради всм.колектор а заради компютарно контролирания аванс.
                      Ако е газов инжекцион с отделен компютър може, но стандартния контролер не може да ти сметне аванса на газ.

                      За карбуратора не си много прав чисто нов карбуратор за 1.7 е под 200 лв и сам сменил само 10 и повечето заради каране на газ без периодично каране на бензин.
                      Вместо да даваш по 130 лв. за карбуратор, защо не му смениш само платната, които са по 3 лв.?

                      А при инжекциона ще изброя какво сменям често моторче празен ход ламбда сонда и първа и втора датчик за поужение дроселова клапа датчик за полужение разп. вал бобина компютър по-рядко в повечето случей се оправя като му източиш водата която събира.
                      Така,че не е баш като карб. но пък за сметка на това динамиката си заслужава!
                      Сменяш компютъра направо? Брей това е интересно. Колко компютъра си сменил? И какво точно им се прецаква? Те са херметически затворени и заляти със смола.
                      Последно редактирано от denis4o; 16-04-09, 13:37.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                        Колега незнам за какво се бориш но с нивата май още си на вие а докато станеш на ти има още време.
                        1-системата продалжава да работи с настройки като за бензин и увеличава аванса заради слабата детонация която се контролира от датчика за детонация.
                        2- защото не си виждал карбуратор на нива работила само на газ не му епроблема в бембраните а всички канали са му запушени и нямат отпушване вътре всичко е бяло и е все едно е поръсен с гипс това е след дулго каране само на газ без бензин.
                        3-Грешиш не са хеметично затворени и не са заляти със смола това е за руския Бош върху компютъра тече вода обикновенно от уплатнението на челното стъкло и в краката зимата кото е локва и компютъра заминава поне 3бр. носихме на ремонт от тях се оказа че нито един не тръгва и ги сменихме 2006г бяха по 600лв
                        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                        Sofrace Offroad Team

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                          С колко го бута тоя аванс? Закачали ли сте я на диагностика? Мога да ти кажа, че въобще не го бута аванса или поне не толкова, колкото трябва за да работи пълноценно на газ.
                          Накисваш карбуратора в най-силния разтворител, който намериш за 2-3 дни, като преди това си махнал всичко що е пластмасово или гумено за да не го съсипеш. После с игла и компресор всичко издухваш.
                          А така по принцип трябва да изглежда плаката на контролера -> http://chiptuner.ru/image/j511_1.jpg ако не изглежда така за да нямаш ядове я залей със смола и после запечатай корпуса със силикон. Преди 1 месец купих Январь 5.1 за 274 лв. (за една Самара) и изглеждаше точно така. Много добра изработка. С кой контролер е тая Нива с 4-ното управление на запалването или с 2-ното?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нива- карбуратор или Инжекцион ?

                            Първоначално публикуван от denis4o Преглед на мнение
                            С колко го бута тоя аванс? Закачали ли сте я на диагностика? Мога да ти кажа, че въобще не го бута аванса или поне не толкова, колкото трябва за да работи пълноценно на газ.
                            Накисваш карбуратора в най-силния разтворител, който намериш за 2-3 дни, като преди това си махнал всичко що е пластмасово или гумено за да не го съсипеш. После с игла и компресор всичко издухваш.
                            А така по принцип трябва да изглежда плаката на контролера -> http://chiptuner.ru/image/j511_1.jpg ако не изглежда така за да нямаш ядове я залей със смола и после запечатай корпуса със силикон. Преди 1 месец купих Январь 5.1 за 274 лв. (за една Самара) и изглеждаше точно така. Много добра изработка. С кой контролер е тая Нива с 4-ното управление на запалването или с 2-ното?
                            Не съм казал,че бута аванса достатачно а казах ,че го бута!!!
                            При полужение ,че е 100-200лв карбуратора и колата е служебна и ако след отпушването има проблеми струва ли си труда въобще.
                            Но все пак преди доста година един запушен карбуратор го киснахме в какво ли не газ.ацетон нафта бензин кореселин и какво ли не е така за пробата даже и го варихме около 10 часа и така и не заработи както работеше после с новия!!!!
                            Аз платки и компютри съм виждал доста и знам как трябва да изглеждат но на нивата Руския Бош не изглеждаше така смятай как е бил залят щом при отварянето изтече вода от него и вътре всичко беше зелено и полувината елементи изпопадаха от платаката само като ги докоснеш!!!
                            Не си спомням с кое запалване май с 2-ното
                            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                            Sofrace Offroad Team

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X