Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лада нива 1979

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • лада нива 1979

    Здравейте и Честита нова година .
    Досега само четях из форума,но ето че имам вече и да питам.
    Харесал съм си Нива:не знам защо
    Допада ми да ми вие,да развивам предмищници на волана,да ми тропа...миризмата на бензин ми е любимата.
    Така де ...надявам се да стана достоен Нивовод.
    Та питането ми е за Лада Нива производство 1979 година .Спрях се на 1.6 ,защото смятам по-новите за доста по-рехави..гледам ги на по 5-6 години с избила ръжда.
    Малко ме плаши годината..удря триисетака..по стара е от мен със 7 години.Иначе е на 56 хиляди,изглежда поддържана.
    Какво да гледам по -специално..За ръжда по купето?...други препоръки.

    Благодаря предварително

  • #2
    До: лада нива 1979

    Колега, не искам да те разубеждавам, обаче при коли на тази възраст почва да "играе" един много интересен фактор - умора на материали..... Демек гледаш си кола - перфектна е отвсякъде, най-вече за годините си. Собственика си я гледал, поддържал, глезил, километри са малко...... Бонбон. Взимаш си я, и почваш да караш...И до 20К км, тя е за вторични.., защото почва да се разпада буквално в движение. Виждал съм няколко подобни примера.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: лада нива 1979

      Колегата от горният пост е прав, НО..
      1.Зависи и за какви пари става дума
      2.Зависи за какво и колко ще я използваш
      3.Най-важното - Колко ти е голям мерака /може пет дни да я правиш и един час да я караш, ама щом ти е кеф - защо не!/!
      Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

      Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

      Коментар


      • #4
        До: лада нива 1979

        Гледай за ръжда по гредите.Ако въоще са останали такива.Покарай я по черните пътища ,и виж как се държи.Работи ли раздатката.В смисъл бавните и блокажа.Двигатела дали работи добре.Мощност има ли.
        Абе много неща трябва да се гледат,но зависи от парите.И от това дали искаш да ставаш майстор
        Където Бирата, Там и Аз...

        Коментар


        • #5
          До: лада нива 1979

          Благодаря на всички Ви за препоръките.
          И аз имах подобни подозрения за умора на материала.
          Сигурно гумените части всичките са станали да тебешир-с пръсти да ги стъркаш.
          А парите са 2600 лв., мисля да поизчакам малко за нещо по нова година .Може да е по -скъпо ,и без това евтиното по-скъпо излиза.

          Коментар


          • #6
            До: лада нива 1979

            Я кажи къде е тази кола, ако няма да я пазаруваш.

            Умората на материала е хубав лаф, но при автомобилите, и особено при джиповете, има второстепенно значение. Да, ще смениш всички маркучи и доста от семерингите, но при Лада все едно ги сменяш по веднъж, ако и нова да е. При Нива, решаваща е ръждата. Не, че не се прави, но може да няма смисъл парично.

            Нива'79 като нищо може да е в по-добро състояние от Нива'2008, и да продължи да старее по-бавно. Но е въпрос на късмет.


            Сега конкретностите, които аз знам:
            Карбураторът'79 ще ти къса нервите на малки парченца, ще смуче като ламя и ще си губи настройките. Докато не сложиш карбуратор от по-нов модел Лада ("Солекс", пасва) или, като нормалните нивоводи, АГУ.
            Седалките'79 са Гадни, пасват от по-нова Лада, а могат да се преправят и други.
            Багажникът'79 не става за дълги и тежки товари, стърчащи от него, защото има висок праг. След 95г багажникът няма праг, а вратата му стига до пода. По този повод нищо не може да се направи, освен да подбираш товарите си.
            Радиаторите'79 (охладителен и за отопление на салона) са медни, вероятно вече са запоявани. Лятото в жегите ще погрейва двигателя, със стария радиатор. Отново и отново ще протичат, докато не поставиш алуминиеви (и те пасват). Медните радиатори са един от малкото примери за умора на метала. Кранчето на парното ще протича всяка зима, докато не сложиш по-новия модел - сферично.

            Коментар


            • #7
              До: лада нива 1979

              Както писа колегата Ясен умората на метала при нивите не е най важното най важен е фактора ръжда и как е експлоатирана и поддържана през годините мой братовчед има нива правена за западна европа през 1980 година с изцяло поцинковано купе няма никъде грам ръжда мойта е 2000 година и всяка пролет по една седмица чегъртам ръжда от къде ли не и мажа с къквито се сетиш препарати и пак спасение няма все избива от някъде пущината.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #8
                До: лада нива 1979

                Привет, колега от форума си продава Нива-та, и определено ако си фен на марката и искаш да се качиш и да караш, си заслужава.Обади му се да поговорите по темата, определено има какво да ти каже

                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=46050
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X