Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте съединител!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Препоръчайте съединител!

    Руски - "Начало" или подобни - не са читави. При шофиране в града се получават неприятни вибрации при потегляне поради калпаво гасене на усуващите колебания. Цената им е ниска - 60-70 лева комплекта.
    LuK - Минал съм към 20000 км. до сега с такъв. Предимства - има стабилна работа във всякакви режими. Няма вибрации в загрято състояние. Иначе казано - работи, както се полага за един нормален съединител. Цената е около два пъти по-висока от тази на "Начало".
    В моят случай - колата е 2101 - съединителят на LuK е за 2101/03. Едва ли версията за 2106 има някакви разлики.

    Коментар


    • #17
      До: Препоръчайте съединител!

      Съединителите на Нива 1.6 (монтажно еднакви с всички Жигули, 02, 03, 04, 05, 06, 07) се различават от съединителите на Нива 1.7. Не си спомням точно, но беше бегла разлика в шлиците. Тези от 1.7 май ставаха на 1.6, а обратното - не.

      Коментар


      • #18
        До: Препоръчайте съединител!

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Съединителите на Нива 1.6 (монтажно еднакви с всички Жигули, 02, 03, 04, 05, 06, 07) се различават от съединителите на Нива 1.7. Не си спомням точно, но беше бегла разлика в шлиците. Тези от 1.7 май ставаха на 1.6, а обратното - не.
        В магазина ме питат; -Жигулов или ладов?
        Знам че от Лада 1600 става на Нива 1.7i ,та съм купувал ладов, но не съм виждал жигулов и не мога да кажа за разликата.
        В моят случаи съм намерил едно междинно решение и тези дни ще пусна и снимка. За сега съединителя няма да го сменям защото по мои сметки трябва да издържи поне още 5-8 000км.
        Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

        Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

        Коментар


        • #19
          До: Препоръчайте съединител!

          На всички Лади 2101/011/03 (1200/1300/1500) се монтират феродов и притискателен диск с външен диаметър 200 мм. и вътрешен 142 мм. На 2106 вътрешният диаметър е 130 мм., съответно триещата повърхност е с 50 см2. по-голяма. Освен това на 1600 диафрагмената пружина е усилена.
          На малките двигатели може да се монтират феродов и притискателен диск 2106 (или само притискателен - все едно), но триещата повърхност на маховика естествено си остава същата, така че би трябвало да се печели нещо единствено от усилената демпферна пружина. Пробвал съм тази комбинация на 2101 - 1973г., производство на "Начало". Е, не е каквото трябва да бъде. Явно за малко пари се предлага ниско качество.
          Съединителят на ЛуК, който монтирах, беше комплект - феродов - притискателен - лагер, на кутията пишеше 2103 -..., демек съединител за 2101, определено си заслужава по-високата цена.
          За Нива - 1,7 нямам опит и не знам. За 2106 двигател - ясно е, че Жигулов съединител 01/011/03 не отговаря. Трябва да се монтира 06 - познава се по допълнителните кръгли отвори на диафрагмената пружина, освен по каталожния номер и вътрешния диаметър.

          Коментар


          • #20
            До: Препоръчайте съединител!

            За сега проблема съм си решил ето как;http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=49094
            Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

            Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

            Коментар


            • #21
              До: Препоръчайте съединител!

              аз на моята лада 2101 вмених двигателя сложих 1600 и имах нов комплект феродов и притискателен и си мислех дали 6те станат ама тая тема се оказа много полезна
              Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

              Коментар


              • #22
                До: Препоръчайте съединител!

                Вече съм решил че съединителя ще е ЛУК , но някой знаели от къде във Варна мога да си закупя такъв горе долу на разумна цена Благодаря предварително
                Тодор Ламбев - 0886 757285 Варна/София
                Nissan Terrano II `98г. 2.4i SWB

                Коментар


                • #23
                  До: Препоръчайте съединител!

                  Във Варна незнам но в София е към 188лв комплекта ако на намериш ще ти пратя по куриер доставката мисля че е 15-20лв
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #24
                    До: Препоръчайте съединител!

                    И това е вариант , благодаря .
                    и все пак нека колегите от Варна да се изкажат по темата за да не се налага ангажиране на колеги от другите градове
                    Тодор Ламбев - 0886 757285 Варна/София
                    Nissan Terrano II `98г. 2.4i SWB

                    Коментар


                    • #25
                      До: Препоръчайте съединител!

                      Вчера смених съединителя на 24000 км. - оригиналния с който беше купена нова - с LUK - 160 лв. комплекта! Да видим колко ще изкара! Хвалят ги ама като знам какъв бой ще изяде дано изкара колкото стария

                      Коментар


                      • #26
                        До: Препоръчайте съединител!

                        Защо толкова рано хвърляте феродо/притискател? Вярно, че това джипка, ама чак пък толкова. Какво е нередното? Наличието на опити за тежък оффроуд, интензивно градско каране или просто такава стока монтират в завода? В лекия автомобил от 70-те с ,,тясното феродо" (2101-2103), заводския съединител средно надхвърля 100 000 км. и обикновено, средно надвишава 120 000 км. Онези с ,,широкото" , фабрично горе-долу откарват по същия начин. За сметка на това, износват аксиалните пластини на колянов вал задължително повече. На практика, един средностатистически ВАЗ 2106, най-редовно страда от прекомерен аксиален луфт на колянов вал. Най-вече след 170 000 км. Дивотия.....
                        Последно редактирано от Тодор Живков; 26-10-09, 23:17.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Препоръчайте съединител!

                          нежеланието да се използва ниският ред скорости силно допринася.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Препоръчайте съединител!

                            Да в интерес на истината е точно така-особено служебните Ниви и такива на разни частни фирми се карат по най-некадърния способ.В повечето случаи се гледа по някакъв начин да се стигне до обекта и даже много често малките лостчета въобще не се използват.Кормуват се като лек автомобил-на по-сложните места на полусъединител и ГАЗ.Казвам всичко това,защото скоро говорих в Ямбол с един шофьор на Нива съвсем случайно.Направих се на луд и го попитах за какво служат малките лостчета.Неговия отговор беше,че се ползват само в краен случай,когато колата е затънала и неще да излезе.Във всички останали случаи се боравело само със скоростния лост.Затова вече не се очудвам от нищо случило се около Нивите.А това,че повечето от новите са калпави си е съвсем отделен въпрос.Що се отнася до аксиалния луфт на коляновия вал той трябва да е между 0.1-0.26мм. и колегата Тодор Живков е много прав,че при моторите 1600-1700 той нараства по-бързо от останалите мотори.Преди известно време свалихме картера на една Лада 1600 и полумесеците на коляновия вал бяха паднали в него.Сами си вадете изводи какъв огромен аксиален луфт се е получил в резултат на износването им,та да паднат в картера.
                            Последно редактирано от Янко Желязков; 27-10-09, 18:15.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Препоръчайте съединител!

                              Колега,говорено е много за съединителя на нивата,всеки който кара тая кола знае,че оригиналния руски не държи много.При мен беше следното оргинален от завода-16 000км,втори пак руски-6 000км,просто се скъса.с тези двата стават 22 000км.От форума разбрах за Лук(LUK),след като сложих тоя съединител забравих за всички проблеми,колата дърпа ремарке,платформа с която возя разни неща(5метра е платформата),нивата е почти на 60 000км,проблем не съм имал до сега.Така че колега ти си прави сметка

                              Коментар


                              • #30
                                До: Препоръчайте съединител!

                                Разбирам те напълно.Моята обаче явно се е случила със хубав съединител-откак съм я взел вече почти 50000км. не съм го сменял и си работи нормално,като се има в предвид че почти всяка седмица и се навиват минимум 70км. извън пътя.Така е с руските автомобили.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X