Здравейте. Май много питам ама като не разбирам
. Дайте съвет откъде да си купя читав превключвател за мигачите от София. Последно слагах в ЕМК ама не ми се ходи повече при тях. Предполагам се намира някъде в близост до лостчето за превключване. Според вас възможно ли е някъде в ел. инсталацията да става късо и от това да се прецакват мигачите, защото в рамките на една семдмица ми изгоря халогена за мъгла, после единия фар и междувременно и превключвателя на мигачите, който е сменен преди 2 месеца най-много. Така че, ако някой е имал същия проблем и знае решението ще сум благодарен. Дано не пускам разисквана тема
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Превключвател за мигачите на Нива
Свий
X
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
напрежението е високо, затова изгарят разни неща. Или от време на време се вдига. Смени регулатора на напрежение. Ако е външния модел, вземи електронно реле за напрежение и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оправи масата на релето и на двигателя. Тази на двигателя на повечето Ниви е отдолу, на болт на скороститте.
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Я да те питам за тия електрони релета.Те си светкат зелено и червено,ама какво трябва да значи,или не е от значение?И по добри ли са от механичните?Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениенапрежението е високо, затова изгарят разни неща. Или от време на време се вдига. Смени регулатора на напрежение. Ако е външния модел, вземи електронно реле за напрежение и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оправи масата на релето и на двигателя. Тази на двигателя на повечето Ниви е отдолу, на болт на скороститте.Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Категорично са по-добри от механичните. О тези, които съм виждал напоследък, червената светлина значи включено възбуждане, зелената - изключено. В нормално състояние трябва да се сменят толкова бързо, че да изглежда, че светят двете постоянно, с променлива сила. Непосредствено след запалване и в ниски обороти може да свети само червено - това е нормално.Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнениеЯ да те питам за тия електрони релета.Те си светкат зелено и червено,ама какво трябва да значи,или не е от значение?И по добри ли са от механичните?
От друга страна, с външните релета, и златно да е, ако се губят маси, ще прави бели. Правилното реле е вътре в алтернатора. Там поне проблемът с масите е поставен на строга научна основа. Горещо препоръчвам такъв алтернатор.
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Бощовите от каква кола стават?Имаш ли представа,че аз съм най доволен от тях.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеКатегорично са по-добри от механичните. О тези, които съм виждал напоследък, червената светлина значи включено възбуждане, зелената - изключено. В нормално състояние трябва да се сменят толкова бързо, че да изглежда, че светят двете постоянно, с променлива сила. Непосредствено след запалване и в ниски обороти може да свети само червено - това е нормално.
От друга страна, с външните релета, и златно да е, ако се губят маси, ще прави бели. Правилното реле е вътре в алтернатора. Там поне проблемът с масите е поставен на строга научна основа. Горещо препоръчвам такъв алтернатор.Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
От Лада.Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнениеБощовите от каква кола стават?Имаш ли представа,че аз съм най доволен от тях.
По-новите лади са с алтернатори Бош. Но е различен целият алтернатор, вкл. опорите към двигателя. Някои са с български или руски аналог на Бош. И цените им като за Бош. Но поне мощност имат - вариантите са 90-110А срещу по-старите 40 (с външното реле) и 65 (с вътрешното)
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Спомням си, че като работех във вторичните,на едно Волво беше монтиран Ладов алтернатор.Но с някаква допълнителна планка.Та за това те питам.Ако имаш някакви наблюдения...Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеОт Лада.
По-новите лади са с алтернатори Бош. Но е различен целият алтернатор, вкл. опорите към двигателя. Някои са с български или руски аналог на Бош. И цените им като за Бош. Но поне мощност имат - вариантите са 90-110А срещу по-старите 40 (с външното реле) и 65 (с вътрешното)Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Аз има следния проблем. Когато карам през деня (без вкл.фарове) мигачите ми работят нормално. Нощно време с вкл.фарове, когато включа левите мигачи и автомобила е на тихи обороти толкова бързо започват да мигат, че не мога да ги преброя. Като подам газ от педала (над 1000-1100 по оборотомер) започват да си работят нормално. В същото време десните си работят обсолютно нормално независимо от оборотите на двигателя. Последните дори при включени повече консуматори не падат под 850-900 например, така че оборотите ми не са много ниски.
Дайте някакъв съвет преди да съм сменил нещо друго, както обикновено
.
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
ВСИЧКИТЕ ли крушки са здрави?Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнениеАз има следния проблем. Когато карам през деня (без вкл.фарове) мигачите ми работят нормално. Нощно време с вкл.фарове, когато включа левите мигачи и автомобила е на тихи обороти толкова бързо започват да мигат, че не мога да ги преброя. Като подам газ от педала (над 1000-1100 по оборотомер) започват да си работят нормално. В същото време десните си работят обсолютно нормално независимо от оборотите на двигателя. Последните дори при включени повече консуматори не падат под 850-900 например, така че оборотите ми не са много ниски.
Дайте някакъв съвет преди да съм сменил нещо друго, както обикновено
.
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Диагноза: лоша маса на задния ляв фар. Оправя се с нов куплунг (3лв), евентуално нова платка (3лв, ама ако я намериш без пластмасата, иначе 20лв).Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнениеАз има следния проблем. Когато карам през деня (без вкл.фарове) мигачите ми работят нормално. Нощно време с вкл.фарове, когато включа левите мигачи и автомобила е на тихи обороти толкова бързо започват да мигат, че не мога да ги преброя. Като подам газ от педала (над 1000-1100 по оборотомер) започват да си работят нормално. В същото време десните си работят обсолютно нормално независимо от оборотите на двигателя. Последните дори при включени повече консуматори не падат под 850-900 например, така че оборотите ми не са много ниски.
Дайте някакъв съвет преди да съм сменил нещо друго, както обикновено
.
И го оправи, защото в този случай отзад практически нямаш мигач.
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
А не е ли когато някоя крушка по системата е изгоряла,или има слаба връзка,тогава да се променя скоростта на превключване на релето ?!?Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнениеАз има следния проблем. Когато карам през деня (без вкл.фарове) мигачите ми работят нормално. Нощно време с вкл.фарове, когато включа левите мигачи и автомобила е на тихи обороти толкова бързо започват да мигат, че не мога да ги преброя. Като подам газ от педала (над 1000-1100 по оборотомер) започват да си работят нормално. В същото време десните си работят обсолютно нормално независимо от оборотите на двигателя. Последните дори при включени повече консуматори не падат под 850-900 например, така че оборотите ми не са много ниски.
Дайте някакъв съвет преди да съм сменил нещо друго, както обикновено
.Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
feikot@abv.bg
Обратно дороги - НЕТ !
Коментар
-
До: Превключвател за мигачите на Нива
Всички крушки са изправни - отпред, отзад, отстрани и си мигат с еднаква скорост в зависимост от оборотите. Проблема естествено не е от вчера, но от седмица се задълбочи, така че ще отворя задния фар да видя как е положението с масите.
Благодаря!Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар