Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Жигула

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Питане за Жигула

    Всичко е разбрано ,Трапера е доктор на жигулата чува я от Бургас и ти казва какво и има от Варна дава експертна оценка ,оценката се връща в Бургас и работата е готова!

    форума ми е майка ,трапера баща !

    искам само да се консултирам ГОЛЕМИЯ ВЪПРОС ако и сложа пружини от нива няма ли да труши амортисьора

    Коментар


    • #17
      До: Питане за Жигула

      ninja_1 тя цялата кола струва толкос е ,отказах се от тоя варянт много пара излиза иначе си струват ама ся ...
      да си имаме уважението за уаз са 440 лв фланците !
      не те може наистина да струват толкос ,
      ама режа си арките и съм готов ,слагам подложки на аморт-те и това е иначе мерси за офетата нека да ги земе някои на който наистина му трябват !

      Коментар


      • #18
        До: Питане за Жигула

        Е как толкоз???

        Нали 10 000 евро беше?
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #19
          До: Питане за Жигула

          момчета ама човеко с жигулите е тука моята е с мотор 1.6 от лада.От пред е с 13 а озат 14 с джанти от голф по големи не могат да се слагат окачването не позволява решил съм да и сложа прожини и азмотесиори от нива но трябва кошовете да се усилят ште сложа от нива и шарнири и ябалковидни болтове но сичко е до време и средства
          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

          Коментар


          • #20
            До: Питане за Жигула

            ем 10000 еруо струва ама само в Германия ,
            pelivano ти на какво викаш кошове незагрявам нещо обясни за хората без вишо Убразование в тая област ?

            Коментар


            • #21
              До: Питане за Жигула

              На всички лади (без Нива) джантите са 4 по 98мм. Стават чужди джанти само от италиански коли. Да се сложи джанта 4 по 100 от Голф/Ауди и т.н. е сериозен компромис със закрепването. Става на цената на криви болтове/шпилки и подбити резби. Непрестанното саморазвиване - отделно. Фланците малко намаляват проблема.

              Но си е мърлящина.

              В лада-форума верно ще си пасне с другите.

              Коментар


              • #22
                До: Питане за Жигула

                От личен опит ти казвам че гумите за отзаде си стават без никакъв проблем нали Жулиетка е нова а ако все пак са се уморили пружините ще им сложиш по едно тампонче и ще си караш без ядове
                RAV 4
                F650GS

                Коментар


                • #23
                  До: Питане за Жигула

                  дае то там е идеята да туря 4-ри пружини от нива с подлошки всяка ,ама там е работата дали това ще доведе до усложнения ?
                  ще трябва ли и амортеьори да тургам от нива ?
                  какво ще кажете според вас ?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Питане за Жигула

                    Ще ти кажа какво съм направил на моита

                    Значи колата си я ползвам и за града и за гората

                    От около 3 години я карам offroad а в София дупките не се стремя да ги заобикалям много и до сега проблеми със задното окачване не съм имал
                    На предното преди 2 години смених профилактично всички носачи и всички шарнири с MOOG и до сега проблеми с окачването нямам

                    -----

                    Джантите са 4x98, 14"

                    Гуми отпред - 175 R 14
                    Гуми отзад - 185 R 14

                    Никаде няма фланци - с фланци гумите няма да могат да се прибират в калниците и ще опират във веждите

                    Никъде няма подложки на пружините

                    Дифа от 2102 - 4.44 / стандартния е 3.9

                    Всичките пружини са единични

                    Задните са от Нива
                    Предните са си оригиналните за модела но нови неуморени

                    Всички амове са стандартни за модела
                    Само задните са удължени чрез заваряване част от корпуса на друг амортесьор към тях за да станат по дълги защото с тези пружини се разпъваха на макс





















                    Последно редактирано от kraz; 25-11-08, 20:58.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Питане за Жигула

                      kraz ти ми даде сила за живот ,супер колица всичко което написа е супер . И е нужно да се знае но .
                      Според теб удачно ли е да се сложат и подложки ?
                      И задължително ли е това заваряване на задните амове ?
                      Тази задната щанга от нива ли е , нещо за нея да кажеш ?
                      това ли е максималния размер на гумите и джантите за лада ?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Питане за Жигула

                        Първоначално публикуван от Максим... Преглед на мнение
                        да бее сериозно щяли в музеи да я турят даже изляли плоча и паметници на чичо Ленин и бай Сталин до нея ,като символ на съвецката производителна мощ ... ама не я ожених за германеца ще я караме по поляните ...аре стига ся сме се разлингйосвали сега кажете за ФЛАНЦИТЕ сега ??
                        А един мармот бута "Краз" към същия монумент...
                        (Пич, уважавай интелекта на участниците в този форум, все пак)
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Питане за Жигула

                          С подложките отпред ще стане по твърда и можеби тогава няма да е зле да се усилят ботушите а отзад мисля че ще може да ги поеме но ще трябват още по дълги амове и трябва да се види ъгъла на кардана дали не става прекалено голям
                          Ако си намериш достатачно дълги амове не е задължително да правиш някакви заварки
                          Напречната щанга е обикновенната
                          И да, това е максималния размер гуми без радикални промени по ламарините

                          П.С. Тази лада доста далече от въпросния монумент много от нещата от снимка неможе да ги видиш

                          Коментар


                          • #28
                            До: Питане за Жигула

                            Уважавам всеки член на форума ,спазвам прятелският дух ,приемам забелешката ,маи се бях разлигавил малко повече от нормалното ,няма да се повтори обещавам

                            Значи Краз ме съветваш са си сложа просто задни пружини от нива ,и по голям амортесьор на задните ,а предните пружини и амове да не ги барам така ли ?
                            Твоите пипани ли са пружин. и амовете отпред ?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Питане за Жигула

                              Да, това за мен е най-оптималния вариант в момента
                              Пружините са нови всичките, амовете отпред са стандартните за модела
                              Последно редактирано от kraz; 25-11-08, 23:54.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Питане за Жигула

                                Ако Жигулаторът е позагнил, което предполагам е факт, подобен тунинг е добър начин да му откъснеш роговете. И да не са гнили е желателно да се подсилят и да им сложиш разпънка.
                                Ще се наложи и праговете да подсилиш, че и ролбар да и сложиш, та като я изтъркаляш, недай Боже някъде да имаш някакъв шанс да не пострадаш. Също така е хубаво да монтираш чупещо се кормилно стебло.
                                Заваряването на диференциала не ми се струва добра идея. Ще се кара много трудно и опасно. И без друго не е най-управляемият автомобил.
                                Фланците ще натоварят още повече и без друго проблемните предни шарнири. Според мен за да стане нещо трябва доста радикални промени в окачването отпред. При всички случаи е желателно да могат да се слагат вериги.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X