Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак тема за НИВА ! - (от Начинаещ!)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак тема за НИВА ! - (от Начинаещ!)

    Здравейте, решил съм да взимам Нива(заради евтината поддръжка разбира се, иначе от край време съм фен на Land Rover), потърсих доста из форума но не видях някъде конкретни отговори по следните теми относно НИВА, моля ако някой е на ясно с въпросите да ме осветли, интересува ме и финансовата страна , най вече...

    1. Повдигане на Нивата - с прожини ли, с гуми само ли...?
    2. Ролбари и усилки- кои са най подходящи ?
    3. Тунинг на мотора и мостовете - възможна ли е смяна на мотора с дизел и блокиране на диференциала?
    4. Евтина лебедка - от къде...(става и втора ръка разбира се)?
    5. Монтаж на хидравлика на волана - ако става разбира се?

    PS. Ясно ми е че ако всичко е възможно да се направи по Нивата, кинтите ще стигната за Defender
    Disco II td5
    2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
    planed: air locker, rear D44bumper

  • #2
    колега с тва дето си написал кинтите може да ти стигнат и за G
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Камен Калчев
      колега с тва дето си написал кинтите може да ти стигнат и за G
      така е ама г класи за 1000-2000е. има самоче са доста дърти...и не знам колко още трябва да се вкарат в тях...и часттите все пак са 3-4 пъти по скъпи....а като се кара на ръчка квато и кола да е- няма начин да не се чупи...
      Disco II td5
      2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
      planed: air locker, rear D44bumper

      Коментар


      • #4
        потърсих доста из форума но не видях някъде конкретни отговори по следните теми относно НИВА
        Потърсете по-добре, всички тези въпроси са дискутирани вече. Това не пречи пак да се поговори но ще е добре да се стъпи на вече известното за да може диалога да отиде на друго ниво...

        1. Повдигане на Нивата - с прожини ли, с гуми само ли...?
        Най-лесния, най-сигурния и най-бърз начин е да си купите комплект окачване за Лада Нива, след инсталацията, на което можете да си сложите и по-големи гуми... Кита на TJM например ви прави лифт от ~4см...

        2. Ролбари и усилки- кои са най подходящи ?
        Зависи какво ще искате да правите с автомобила...

        3. Тунинг на мотора и мостовете - възможна ли е смяна на мотора с дизел и блокиране на диференциала?
        Блокировки има няколко модела. Има и фабрично произведени Ниви с дизел (на Пежо), въпросът е какъв е смисълът и каква е целта респективно...?

        4. Евтина лебедка - от къде...(става и втора ръка разбира се)?
        Лебедки много, гледайте, питайте сравнявайте, ако си изберете MileMarker насреща сме. Но ви препоръчвам да прочетете внимателно по въпроса за избора на лебедка...

        5. Монтаж на хидравлика на волана - ако става разбира се?
        Има включително фабричен кит производство на ZDF, има и електроусилвател - всъщност я вземете прочетете по-добре има писано много по въпроса...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          1. Повдигане на Нивата - с прожини ли, с гуми само ли...?
          Най-лесния, най-сигурния и най-бърз начин е да си купите комплект окачване за Лада Нива, след инсталацията, на което можете да си сложите и по-големи гуми... Кита на TJM например ви прави лифт от ~4см...

          Няма ли по евтин начин, с тампони или пружини от волга например(видях нещо подобно в руски форум). А за TJM - от каде и колко струва ??
          Disco II td5
          2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
          planed: air locker, rear D44bumper

          Коментар


          • #6
            има, спортното обаче е друго нещо, особено ако е сметнато сичко. TJM е достъпен и в бг, макар и да иде от австралия. и за по интересно ти предлагам да идеш в гугъл да потърсиш офицялният сайт и там да надзърнеш за представителство в бг.

            Коментар


            • #7
              Според мен с написаните условия не си въобще за нива,
              а за изтински офроуд джип

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от bobsen
                Според мен с написаните условия не си въобще за нива,
                а за изтински офроуд джип
                така е, ама не ми се вкарват много парички....
                Disco II td5
                2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                planed: air locker, rear D44bumper

                Коментар


                • #9
                  Тука работата не е в парите, ами че май не знаеш кво искаш. Ако не е тайна защо и е на Нивата хидравлика на волана? А вдигане?

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Тука работата не е в парите, ами че май не знаеш кво искаш. Ако не е тайна защо и е на Нивата хидравлика на волана? А вдигане?
                    ще ми се да съчетавам и офроад и ходене на лов.....и да не ми дреме много за колата...
                    Disco II td5
                    2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                    planed: air locker, rear D44bumper

                    Коментар


                    • #11
                      Мда. Четенето на реклами вреди на здравия разум.
                      Нивата изобщо няма нужда от хидравлика, за нищо.
                      Състезателните в Русия понякога ги вдигат, далеч не всичките. Обаче онова е равнинна страна, и проблемите са от водата. Дълбоки коловози и блата. Всяка вдигната кола се обръща по-лесно на стръмното.
                      Като набуташ вътре предпазна клетка, ще ти остане място освен за тебе и за още един пакет цигари.
                      И в Русия не им слагат блокировки, там просто няма запас от якост за такива изпълнения.
                      Нормално слагат двулитровите дизели на Пежо. Не знам с каква кутия и раздатка. Сигурно правят преходен фланец за нейните си.

                      Коментар


                      • #12
                        видях такава с дизелов мотор,с преходен фланец
                        и аз се бях навил за хидравлика,и повдигане ,но се отказах за хидравлликата,сложих лагерчета на хебела,
                        а за повдигането оше мисля ,но наи вероятно ще е кат излеза от казармата
                        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Пак тема за НИВА ! - (от Начинаещ!)

                          Първоначално публикуван от ivanomir
                          Здравейте, решил съм да взимам Нива(заради евтината поддръжка разбира се, иначе от край време съм фен на Land Rover)
                          Колега, от всички тия неща евентуално лебедката би ти влязла в употреба, а може би вместо нея хай лифт е по-добро решение (ако затънеш в някоя кална мочурлива нива и няма къде да закачиш лебедката. Без другите ъпгрейди Нивата си върви съвсем нормално и навсякъде, разбира се с известна доза разум на задкормилното устройство.
                          А, замалко да забравя - и гуми, съобразени със съответните пътни (безпътни) условия! МНОГО СА ВАЖНИ!

                          А Дифендър наистина е най-доброто решение... Дай Боже всекиму!
                          Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                          Коментар


                          • #14
                            в понеделник отивам е в Герман да гледам уазки и нива в поделението, видях че има търг, каква е максималната цена която да предложа за военна тояга?
                            Уаз- нач.цена 400-700
                            ВАЗ- нач.цена 250-800
                            Disco II td5
                            2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                            planed: air locker, rear D44bumper

                            Коментар


                            • #15
                              Аз лично не бих зел нива от воените по ред причини.Дългата експлоатациа на такъв автомобил особено офроуд води до непоправими последици по копето на автомобила.И повреди от сорта на износени сигменти и вибрации в купето странно чукане от двигатела и тем подобни ще ти се видят като спукана гума. Мое мнение
                              А отностно уаза гледаи да има здраво шаси да не е омъслен от всякъде и д аси има поне сички чарколяци че воените по забравят това онова.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X