Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

    Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
    Шината която е след ябълката.И търбата се изкриви.
    Ето снимка на теглича минути преди да се счупи:
    При този наклон и поза, няма как да не се счупи, тук тежеста е 2x тежеста на Нивата, а и ъгъла на теглене няма нищо общо с този, който трябва да бъде, щях да се учудя, ако теглича беше останал здрав !

    Коментар


    • #17
      До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

      Ето какво пише в сервизната книга на Аро относно масата на рамаркето:

      Собствена маса на автомобила 1205 кг
      Максимална маса на теглене:
      без спирачки - 500 кг
      със спирачки - 1200 кг

      Дано информацията помогне.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

        Въпросният теглич издържа. Нивата също. Изтегли лодката до яз. Широка поляна без проблеми, само с няколко пускания на парното тук-там.
        Only after the last tree has been cut down,
        Only after the last river has been poisoned,
        Only after the last fish has been caught,
        Only then will you find that money cannot be eaten.

        Коментар


        • #19
          До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

          Първоначално публикуван от blackfirefly Преглед на мнение
          Някой може ли да каже с точност до какви килограми ремарке може да тегли Нивата. Мисля, че в сервизната книжка трябва да пише, но не мога да я намеря. Благодаря предварително.
          Има принципно ограничение за теглене на ремарке от лек автомобил.Сега не ми рови в наредбите на КАТ,но собственото тегло вкл.с товара на ремарке теглено от лек автомобил не може да надвишава 1/2 от теглото на същия.Трябва да спазваш и изикванията на закона в частта с която е определено,че водач с категория В може да тегли ремарке до 750 кг./ чл.150а,алинея 2,точка 3/.Специално за Нивата важи общото правило 1/2 от теглото и.Колата може и да има сили,но КАТ не правят компромис.Имахме случай на връщане от рали микробус мерцедес теглеше платформа със състезателната кола.Полицаи направиха акт на водача/категория В/ тъй като може да кара микробуса ,който е под 3.5 тона,но ремарке над 750 кг.не може да кара.А ремаркето плюс колата плюс микробуса надхвърлиха 3.5 тона. два тона.Даже и да имаш категории С и Д с нивата трябва да внимаваш.До 750 кг.Всъщност отвори Закона за движение по пътищата член 150 и следващи за да се запознаеш по подробно.

          Коментар


          • #20
            До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

            Колега КИТИ, не си правете свободни съчинения - да, наистина за над 750кг ремарке трябва В+Е категория и то трябва да е със спирачка, но никъде няма такова изискване "правило 1/2 от теглото й"
            в големият талон има "Максимално допустима маса на ремарке със спирачки" и например за ФВ Пасат е 1600кг... а това е много над 1/2 от теглото...
            Не знам как точно стои въпроса за макс. тегло на МПС-то+ремаркето, но съм 99% сигурен, че не е 3500кг, защото в противен случай почти всеки по-голям СУВ с каравана 5-6м ще е в нарушение...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              Колега КИТИ, не си правете свободни съчинения - да, наистина за над 750кг ремарке трябва В+Е категория и то трябва да е със спирачка, но никъде няма такова изискване "правило 1/2 от теглото й"
              в големият талон има "Максимално допустима маса на ремарке със спирачки" и например за ФВ Пасат е 1600кг... а това е много над 1/2 от теглото...
              Не знам как точно стои въпроса за макс. тегло на МПС-то+ремаркето, но съм 99% сигурен, че не е 3500кг, защото в противен случай почти всеки по-голям СУВ с каравана 5-6м ще е в нарушение...
              Уважаеми колега ,незнам какво е предизвикало у Вас даване на квалификация на написаното от мен като свободно съчинение.Възможностите за теглене на ремарке се определят от завода производител. Принципа 1/2 от теглото на автомобила е доста стар.В отменени нормативни актове на Технотест и на КАТ беше дословно записана тази норма.Тя изчезна след като унифицирахме законодателството си с Европейското.По този въпрос толкова.
              Въпросът на колегата ни беше какво ремарке може да тегли Лада Нива.Практически, без условности за ремарке със спирачки или каравани.Дадох му мнение.След написаното от Вас ще споделя други неща.
              Съгласно данните в www.autoprospekt.ru/vaz/21213-niva за посочения модел е казано допустимо максимално тегло на автомобила /разбирай с петима пътници/ 1610 кг.Теглото на всички ниви без пътници гравитира около 1200 кг.плюс минус десетина двадесет кг.С ремарке същия автомобил може да тежи максимално 2210 кг.Т.е. собствена маса 1200 кг.плюс ремарке 600 кг.Съотношението е 1/2 от теглото на автомобила.
              За автомобил ГАЗ 69 чието тегло е около 1600 кг.с минимални отклонения заразличните модели ремарке с тегло до 340 кг.плюс товар върху него 500 кг.Извода 340+ 500 = 840 кг.Съотношението е пак 1/2 към теглото на втомобила.Справка Клуб на любителите на ГАЗ-69.Технически данни.
              За УАЗ 469 данни от Ръководство за техническо обслужване и ремонт издание 1976 г.Издателство "Транспорт" Русия,стр.6- Маса на автомобила 1600 кг. Ремарке до 850 кг.Съотношението е ясно.
              Във форума има мнение на Иван Горчев.Вижте посоченото от него съотношение за автомобила АРО.И там изводът е ясен.
              Примера който давате с автомобил Фолксваген е частен случай.В момента имам на разположение Практическо ръководство за ремонт и експлоатация на автомобил Фолксваген Пасат модели 1988-1996 година от 1600 до 2000 куб.см.бензин и дизел.Изд.AUTO POINT 2001 г. На стр.30 са описани 24 модела Пасати седан и универсал произвеждани през посочения период.В изключително подробната таблица има и данни за собственото тегло на автомобилите и пълното тегло на теглените ремаркета без и със спирачки.Цитирам произволно две позиции : Двигател EZ, тегло на автомобила седан 1100 килограма,ремарке 550 кг. без и 1000 кг. със спирачки.Двигател ABF каросерия универсал 1345 кг. ремарке без спирачка 650 кг.със спирачка 1500 кг.Всички данни по таблицата ми дават основание да кажа че правилото което съм посочил се потвърждава.
              Второто практическо правило което следва да се изведе,че ако ремаркето има спирачки не бива да надхвърля теглото на автомобила.
              Вашата препоръка до колегата,че може да тегли до към 800 кг.за ремарке не споделям.Тя може да го тегли,но не е правилно Този товар е голям за нея.
              Във форума видях и други данни например от колега, който цитира техническата книжка на колата и сочи 300 кг.без спирачки и 600 кг.със спирачки на ремаркето.Не бива да се подценява и това,че самия производител е по скромен за посочения от колегата модел.
              Аз изразявам мое мнение,което не задължава никого,че при липса на литаратура човек може да се ориентира практически-ремаркето без спирачки ,както е зададен първоначално въпроса и по технически данни и от практически опит не бива да тежи повече от 1/2 от теглото на автомобила.Ремаркето със спирачки следва да е равно на теглото на автомобила.Данните от книгата ,която цитирах за Фолксваген обаче сочат,че ремаркето със спирачки трябва да тежи колкото ненатоварен с пътници автомобил.
              При регистрацията на автомобилите в КАТ имат таблици и на база данни от производителя, мощност на двигателя, вид на спирачките и т.н. дават разрешение каква е допустимата маса на ремаркето спирачки.Без спирачки е ясно до 750 кг.но тук пък всеки следва да си направи извод какви са възможностите на автомобилауНнапример с Трабант какво може да тегли.Интересно ми е някой колега да сподели на Трабанта какво пише в големия талон.
              За колите които Вие ползвате сте дали данни и казвате,че "принципно" трябва ремаркето да е равно на теглото на натоварен автомобил.Вие давате принципен съвет,което сторих и аз и което сега подкрепих с данни от публикации.Има ли въобще противоречие в казаното от мен и практиката.Критиката Ви към мен е необективна.

              Коментар


              • #22
                До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                Колега КИТИ, не си правете свободни съчинения - да, наистина за над 750кг ремарке трябва В+Е категория и то трябва да е със спирачка...
                Условието за B+E, не е до килограми, а до брой оси .

                Коментар


                • #23
                  До: ЛАДА НИВА И РЕМАРКЕ?

                  Условието В+E е на килограми и е необходимо за ремаркета с тегло включително с товара над 750 кг.
                  MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X