Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губи се вода? (Лада Нива)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Губи се вода? (Лада Нива)

    нямам видим теч,а течността се губи
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    погледни как е маслото
    дали не е прекалено рядко и дали не му се дига нивото

    Коментар


    • #3
      маслото е ок
      мисля си за гарнитура
      ама пък непуши през ауспуха
      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

      Коментар


      • #4
        водна помпа, маркучи, радиатор, изобщо всичко, свързано с водата. при малък теч се установява по трудно, защото бързо се изпарява от загрелия двигател и изсъхва. ако имаш възможност, качи на подемник и разглеждай при работещ двигател - все по някое време ще видиш от къде тече. ако няма видим теч, остава гарнитурата. при леко "издухала" гарнитура не е задължително да пуши. свали свещите и ги огледай, ако вкарва вода в цилиндрите - имат характерен нагар по тях
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #5
          Сложи водни боички

          Коментар


          • #6
            Провери водната помпа дали има малко ръжда защото на нивата най-често просълзява и когато най-много ти трябва колата тя протича.
            Стефан 0878655377

            Коментар


            • #7
              За гарнитурата се съмняваш? Значи ако е пробила къв картера когато запалиш колата, обаче още не е топла маслото се разбива с водата на финна суспензия и заприличва по цвят и консистенция досуш на боза. Ако маслото си е прозрачно, макар и потъмняло значи не е това. Ако е пробило към някоя горивна камера процеса върви в двете посоки, хем влиза вода в цилиндъра, хем се надува охладителната система с газове...Можеш да видиш при отворенеа капачка на радиатора като подадеш газ дали се надува системана (дали излизат мехури и колебание в нивото). Освен това в някои сервизи имат газоанализатор който измерва наличието на изгорели газове в пАрите от охладителната система. Това до тук са по-лошите варианти.
              Другите са за теч някъде където е топло и водата бързо се изпарява. А понеже протича обикновенно когато колата загрее и вдигне налягане и се маскора по този начин. И помпата както вече колегите казват, хубаво я огледай отдолу при работещ двигател... Освен това виж радиаторчето на парното, дали не ти сълзи в купето или някъде по съединенията към и от него...Ами това е, гледане му е майката.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                ами видях ня едно място леко навлажнено ,ама неми се вярва да губи толкова течност от там ,е сега го стегнах ,и ще видя какво ще стане
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #9
                  Имах такъв проблем с един Форд - спукана глава. Охладителната течност влиза в цилиндъра и се изпарява.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X