До: 4 vs 5 скоростна кутия.
Стефанейййй! На Ладога ходи, теоретик си остана:
Двигател да прегрееш с бавно движение и натоварване е тривиално и всеки го е правил. НИКОЙ досега не е прегрявал нивовски скорости в калта. Или изобщо при бавно движение. Прегряват на асфалта при скорост над 100км/ч, когато двигателят леко настръхва от студения вятър.
Ей затова си мисля, че аеродинамиката на моторния отсек + общата аеродинамика на кубчето играят кофти номер на скоростите. Докато се пънеш в калта, единственият вятър го правят перките на радиатора и тогава всичко е наред. Засилиш ли се, НЕЩО отдолу се случва и около скоростите става много завет. Затова ще си поиграем с перките. Сигурен съм, че няма да постигна много ако ги въртя наобратно при 100км/ч, но може да се окаже смислено да се въртят с пълна скорост в нормалната посока, въпреки че няма нужда от гледна точка на двигателя.
Венци:
Решението е очевидно, но това за моя случай е неоправдано надджипване, несъответстващо на почти изцяло цивилната употреба на машината и стандартния и вид. Има и вариант със завеждане на водния контур дотам, но и това е по-нататъшен въпрос.
BTW проблемът е само в скоростите. Нито диференциалите, нито раздатката страдат от прегревателни неволи.
Стефанейййй! На Ладога ходи, теоретик си остана:
Двигател да прегрееш с бавно движение и натоварване е тривиално и всеки го е правил. НИКОЙ досега не е прегрявал нивовски скорости в калта. Или изобщо при бавно движение. Прегряват на асфалта при скорост над 100км/ч, когато двигателят леко настръхва от студения вятър.
Ей затова си мисля, че аеродинамиката на моторния отсек + общата аеродинамика на кубчето играят кофти номер на скоростите. Докато се пънеш в калта, единственият вятър го правят перките на радиатора и тогава всичко е наред. Засилиш ли се, НЕЩО отдолу се случва и около скоростите става много завет. Затова ще си поиграем с перките. Сигурен съм, че няма да постигна много ако ги въртя наобратно при 100км/ч, но може да се окаже смислено да се въртят с пълна скорост в нормалната посока, въпреки че няма нужда от гледна точка на двигателя.
Венци:
Решението е очевидно, но това за моя случай е неоправдано надджипване, несъответстващо на почти изцяло цивилната употреба на машината и стандартния и вид. Има и вариант със завеждане на водния контур дотам, но и това е по-нататъшен въпрос.
BTW проблемът е само в скоростите. Нито диференциалите, нито раздатката страдат от прегревателни неволи.
Продават ми едни,да ги взимам,нали.И ако на някой му трябва нещо от ЛАДА седмица(не знам кой номер се води,2107 или нещо такова)да казва,ама тия дни.Има седалки,щото постоянно питате.Цяала е по принцип.
.Са не би да има разлика във опашката
Коментар