Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как работи блокажа на Нивата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как работи блокажа на Нивата?

    някой може ли да ме светне как работи блокажа на средния диф на н ивата
    днес затънах и когато включих блокажа предните гуми незавъртяха
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    Ами нали просто разпределят момента към мостовете 50:50, като в неблокирано състояние е 60:40 в полза на задния.

    Пише да се задейства преди буксуването иначе току виж се блокирал в някакво друго съотношение, кой знае...

    П.С. При теб нали имаше и оная джаджа, която позволяваше да караш само на задни двигателни. Да не би нещо да не зацепила както трябва и да си останал само на задно?
    Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

    Коментар


    • #3
      Не може да бъде, значи не се е включил. Механично се блокира диференциала, така че задължително едно предно и едно задно колело все трябва да въртят. Друг е проблема че трудничко си се включва и ти може просто да не си успял да го донатикаш...по-неприятното е че после още по-трудно излиза.....
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Ами ако не в завъртяла(пробоксувала) нито една предна гума, значи блокажа нещо не бачка.
        Ако е въртяла само една - значи може да работи може и да не работи - не е ясно?

        Абе общо взето случая е следния: при изключен блокаж ако забоксуваш с една гума - оставаш на място. При включен блокаж трябва да забоксуваш с една предна и една задна и пак оставаш на място - това е положението

        Ами то за блокажа специално на нивата е толкова много писано, че е нужно само да потърсиш. Пише всичко.

        Хайде със здраве и да кажеш какво е положението.

        Лелеееееее, аз докато напиша мнението си, то са се появили още 2 със същото съдържание - ама нищо де, повторението е майка на знанието (и баща на затъпяването)
        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Little Joe
          Ами нали просто разпределят момента към мостовете 50:50, като в неблокирано състояние е 60:40 в полза на задния.

          Пише да се задейства преди буксуването иначе току виж се блокирал в някакво друго съотношение, кой знае...

          П.С. При теб нали имаше и оная джаджа, която позволяваше да караш само на задни двигателни. Да не би нещо да не зацепила както трябва и да си останал само на задно?
          За пръв път чувам за несиметричан диференциал при НИВА, ама може и да не съм прав, не съм се интересувал толкова, но мисля че е свободен. И другото в което съм сигурен е - Нивата си е 100% фул тайм 4Х4...Такива "Само задни" няма....
          Е правили сме опити да свалим полоските отпред и да заключим блокажа...едва не се пречукахме - стабилност никаква....
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от quadra
            За пръв път чувам за несиметричан диференциал при НИВА, ама може и да не съм прав, не съм се интересувал толкова, но мисля че е свободен. И другото в което съм сигурен е - Нивата си е 100% фул тайм 4Х4...Такива "Само задни" няма....
            Е правили сме опити да свалим полоските отпред и да заключим блокажа...едва не се пречукахме - стабилност никаква....
            Неговата има една монтирана джаджа, която й позволява да си кара само на задно. Тази джаджа се продава и монтира при желание на Нивите, но аз не посмях, защото хора, които разбират казаха, че колата е изчислена за два двигателни моста и ако се мине само на заден, той ще се претовари и не е на добре.
            Иначе при стандартните наистина е 60:40 в полза на задния мост. Ролята на блокажа е просто да изравни въртящия момент към мостовете.
            Е, възможно е и да греша, разбира се...
            Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

            Коментар


            • #7
              прав си ,а наистина мoята вyрви само на заден диф
              абе чудна работа ,включен си беше ,като ме изтеглиха ,видях че носачите се бяха забили по 10 см в праста ,предно ляво на около 10 см над земята абе каша
              и аз си мисля че така трябва да вартят ама явно аз несъм видял някое колело че върти
              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

              Коментар


              • #8
                Според мен отговора ти не е в блокажа а във въпросната "джажа"....
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X