Първоначално публикуван от marione
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Новата ми Лада Нива
Свий
X
-
аз преди време мислех да си купувам руска резачка за дърва и тъкмо бях в магазина и ги оглеждах и влезна един баш дървар от смаоков и ми каза - ей момчееееее че я земеш тая машина, че идеш у гората, че режеш 5 мин. и че я треснеш у земята и че си одиш. отказа ме и си взех щил
drive alive
-
Мда. Пък аз навремето цяла година живях от една Дружба. Тунингована
) Кутията на веригата е от Урал, та я маже.
А за Нивата честито. От жената да не ти пука, само щраквай каишката на каската щом е толкоз нервна
))
Коментар
-
Честито! Преди няколко години и аз бях пощурял за "Нива". Ходих в Сей-хай, Хелис-кар, стигнах и до Лада-България в София, където ми дадоха най-добра цена. Съвсем случайно един познат от София ми каза, че тъст му има 4-5 годишна 'Нива' и че ще ми я продаде на полвин цена от тази на новата. Поблазних се и я взех да я покарам за един ден. Закарах я в един сервиз в Бистрица, собственика на който също има "Нива" за да я огледам. Отдолу беше изгнила, амортисьорите - за смяна, всички болтове по окачването също. Отказах се! Мисля, че ми стана ясно защо продавача от Сей-хай кара "Самурай", а собственика на Хелис-кар "Тойота". Тогава си купих "Витара" и явно сслучих на кола, защото я карах няколко години без големи главоболия. Желая ти успех, късмет и дано Нивата ти има серво на волана!NISSAN PATROL 2.8TD
Коментар
-
лада
Аз лично карам ваз 2105 произведен 1989, купен от магазин от баща ми и не помня някога да е имало проблеми с нея. Последните години я карам доста из София и на дълги разстояния и не сам имал неприятности. Мисля че по-старите лади които са поддържани добре са доста надеждни. Струва ми се че до 1990 ладите са с много добро качество, а след това сам съгласен с мнението на останалите[url]http://ftp.domainbg.com/rocko/[/url]
Коментар
-
доволни са от старото, щото нямаха с какво да сравняват... сега има избор...Първоначално публикуван от nasovИ аз познавам стари и нови , хората от старото са много доволни, а новото, е ... "вяла работа".помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
... хм ... серво немам , ама аз съм си яко копеле и го връткам здраво - волана.
Благодаря за всички поздравления.
То се е видяло само из калта я вкарвам , ама не ми дреме - затова съм я купил. Жената вси из калта иска да я кара , все по черно ме навира ... почвам да се замислям защо , ама то аз и без това късно зацепвам
Коментар
-
Стоянов-шефа на Хелис-кар ми беше казал, че Нивите ръждясват толкова бързо, защото след като ги карат в кал, собствениците им ги оставяли мръсни (не ги измивали веднага). Мисля, че има резон в това и който има условия не е зле да го прави (ръжда, вода и жена тръгнат ли.......). А за сервото - поне ще пестиш от фитнес.NISSAN PATROL 2.8TD
Коментар
-
Верно нищо не вдявам. За кво може да и е серво на Нивата? Ако някой успее да ми обясни със сигурност ще съм научил нещо ново. И така се кара с два пръста. Или раждаме нова табелка за отзад на колата "Servo!!!". Ноо гъзарско.
Хидравлика много няма къде да се завре. А електрическия усилвател кво ще прави в брода, а? Стои под таблото и пие 50 ампера.
Коментар
-
ха-ха... другите марки сигурно ги държат само в автомивкатаПървоначално публикуван от petio-beliataСтоянов-шефа на Хелис-кар ми беше казал, че Нивите ръждясват толкова бързо, защото след като ги карат в кал, собствениците им ги оставяли мръсни (не ги измивали веднага)...
една кола веднъж накаля ли се хубаво, забрави да я измиеш с маркуч... точно на най-забутаните места остава кал.... тавана и да го миеш всеки ден, пак ще заприлича на колата на Флинтстоун отдолу...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Лошото или никакво покритие е причина за ръждата.
Също и задържането на кал и влага по най-забутаните места. Пример за това е Исузуто ми, което е най-гнилата кола, която съм виждал.
В момента го кърпя и дотук в него влязоха 4 (четири) кв.м ламарина 1.2мм... и 3метра П-образен профил за шасито...
Проблемът е, че лепи по себе си всичката кал от пътя и че е от 84 г....
Колото до нивата - бившата ми служебна постигна почти същия резултат след 3 години експлоатация. Разликата е, че Исузуто е наистина безотказно, докато нивата ме е заебвала по най-невероятни места и най-невероятни причини. При това в качеството на нов автомобил... Иначе съвсем не е лишена от достойнства.
Съгласен съм със Стефан, че сервото на волана и е наистина ненужно.
Като изключим луфта на волана който се образува доста често, това е относително безпроблемен възел. Освен това воланът и е значително по-лек от този на обикновена лада.
Най-честите и неприятни проблеми бяха със скоростната кутия.
Веднъж късах и задна полуос. Колата в момента е на 70 000 км. и е с доста проблеми, но става за експлоатация.
Колегите са прави, че трябва да огледаш всичко, което се стяга по нея, вкл. и болтовете на картера. При моята течеше оттам, при това мноо яко. Провери и осите на чистачките дали се въртят леко във втулките, защото при моята блокираха за една година и скъсаха ламарината за която се захващат.
Съветвам те да напръскаш кухините на купето и вратите с Body 900, което е нещо на базата на парафин с антикорозионни добавки и наистина върши добра работа. Докато е нова има сериозен шанс да я запазиш от корозия по този начин.
Колкото до вибрациите и виенето - мисията невъзможна...
Просто трябва да се сведат до поносимо ниво...
Също така те съветвам в случай, че те дразни миризмата на бензин в купето да изведеш оттдушника на резервоара навън. Кой знае защо той е зад кората на задния десен калник
Приятно и безаварийно каране
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Новите идват антикорозионно обработени и с опит (донякъде успешен) за обезшумяване на двигателя.
Дяволът не е чак толкова черен. Към края на модела вече доста са се постарали братушките.
В сравнение с приятните емоции, които носи този автомобил, няколкото незначителни проблемчета са нещо като солта на живота, без която не може.
Важното е душата да е на 6!
Коментар
-
Почти всяка кола има подобна защита. Разглобявал съм такава на Шкода, Ланча и Ауди. Съвсем банален сачмен клапан
Преобръщал съм се при това с висока скорост и наистина върши работа
))
Все-пак ти пожелавам да не се наложи да разчиташ на него
А по въпроса с флекса
- Не ми се струва добра идеята да режеш резервоар с флекс
))
Като дете един приятел остана без перчем защото хвърли клечка кибрит в един мотоциклетен резервоар, който от години не беше виждал бензин и си ръждясваше на спокойствие без капачка на дъжда, но... Освен това системата е отвън"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар