Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новата ми Лада Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от marione
    само няколко примера
    мои познат скоро си купи микробус газела
    че вози като жук това е ясно на всеки но от самото начало имаше някакьв шум по предницата и след няколко обстоини прегледа вьв сервиза се установи че проблема е вьв вратата и след сваляне на кората намериха празна бутилка от водка там
    ОСТАВЯМ КОМЕНТАРА ЗА ВАС
    ПИСАХ ТИ НЕ СЛУЧАИНО ДА Я КАЧИШ НА КАНАЛ ЗАЩОТО ПРЕДИ ГОДИНА И МАЛКО ДРУГ МОИ ПОЗНАТ ВЗЕ НОВА ЛАДА НА ЛИЗИНГ ЗА ТАКСИ
    и нещо пак тропаше но тоя пьт отзад
    накратко
    задния мост не беше стегнат и беше пред изпадане
    на 5000 км смени сьединител и за една година тая лада сигурно влиза вьв сервиза 40 пьти
    друг познат ловджия си взе като теб чисто нова нива
    изтрая я 8 месеца
    продаде я сьс 3000 назад
    продьлжи да залага на руската техника и си купи руска дьрворезачка нова
    ОЩЕ НЕ Е ОДРЯЗАЛА И ЕДНО ДЬРВО НЕ ПАЛИ
    нещо и за мен
    купих си преди 4 месеца мотор за лодката ми чисто нов
    вьв кашон
    НЕ РАБОТИ НЕ ПАЛИ А АКО ИМАШ КЬСМЕТ ДА ЗАПАЛИ ГЛЬХНЕ
    щях да го исхвьрля вьв ЛОБУШ
    аз преди време мислех да си купувам руска резачка за дърва и тъкмо бях в магазина и ги оглеждах и влезна един баш дървар от смаоков и ми каза - ей момчееееее че я земеш тая машина, че идеш у гората, че режеш 5 мин. и че я треснеш у земята и че си одиш. отказа ме и си взех щил
    drive alive

    Коментар


    • #17
      Мда. Пък аз навремето цяла година живях от една Дружба. Тунингована) Кутията на веригата е от Урал, та я маже.
      А за Нивата честито. От жената да не ти пука, само щраквай каишката на каската щом е толкоз нервна))

      Коментар


      • #18
        Честито! Преди няколко години и аз бях пощурял за "Нива". Ходих в Сей-хай, Хелис-кар, стигнах и до Лада-България в София, където ми дадоха най-добра цена. Съвсем случайно един познат от София ми каза, че тъст му има 4-5 годишна 'Нива' и че ще ми я продаде на полвин цена от тази на новата. Поблазних се и я взех да я покарам за един ден. Закарах я в един сервиз в Бистрица, собственика на който също има "Нива" за да я огледам. Отдолу беше изгнила, амортисьорите - за смяна, всички болтове по окачването също. Отказах се! Мисля, че ми стана ясно защо продавача от Сей-хай кара "Самурай", а собственика на Хелис-кар "Тойота". Тогава си купих "Витара" и явно сслучих на кола, защото я карах няколко години без големи главоболия. Желая ти успех, късмет и дано Нивата ти има серво на волана!
        NISSAN PATROL 2.8TD

        Коментар


        • #19
          лада

          Аз лично карам ваз 2105 произведен 1989, купен от магазин от баща ми и не помня някога да е имало проблеми с нея. Последните години я карам доста из София и на дълги разстояния и не сам имал неприятности. Мисля че по-старите лади които са поддържани добре са доста надеждни. Струва ми се че до 1990 ладите са с много добро качество, а след това сам съгласен с мнението на останалите
          [url]http://ftp.domainbg.com/rocko/[/url]

          Коментар


          • #20
            И аз познавам стари и нови , хората от старото са много доволни, а новото, е ... "вяла работа".

            Коментар


            • #21
              марионе,тва звучи като виц.дизанов,да си я карш със зраве и да нямаш главобиолия с нея

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от nasov
                И аз познавам стари и нови , хората от старото са много доволни, а новото, е ... "вяла работа".
                доволни са от старото, щото нямаха с какво да сравняват... сега има избор...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  ... хм ... серво немам , ама аз съм си яко копеле и го връткам здраво - волана.
                  Благодаря за всички поздравления.
                  То се е видяло само из калта я вкарвам , ама не ми дреме - затова съм я купил. Жената вси из калта иска да я кара , все по черно ме навира ... почвам да се замислям защо , ама то аз и без това късно зацепвам

                  Коментар


                  • #24
                    Стоянов-шефа на Хелис-кар ми беше казал, че Нивите ръждясват толкова бързо, защото след като ги карат в кал, собствениците им ги оставяли мръсни (не ги измивали веднага). Мисля, че има резон в това и който има условия не е зле да го прави (ръжда, вода и жена тръгнат ли.......). А за сервото - поне ще пестиш от фитнес.
                    NISSAN PATROL 2.8TD

                    Коментар


                    • #25
                      Верно нищо не вдявам. За кво може да и е серво на Нивата? Ако някой успее да ми обясни със сигурност ще съм научил нещо ново. И така се кара с два пръста. Или раждаме нова табелка за отзад на колата "Servo!!!". Ноо гъзарско.
                      Хидравлика много няма къде да се завре. А електрическия усилвател кво ще прави в брода, а? Стои под таблото и пие 50 ампера.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от petio-beliata
                        Стоянов-шефа на Хелис-кар ми беше казал, че Нивите ръждясват толкова бързо, защото след като ги карат в кал, собствениците им ги оставяли мръсни (не ги измивали веднага)...
                        ха-ха... другите марки сигурно ги държат само в автомивката

                        една кола веднъж накаля ли се хубаво, забрави да я измиеш с маркуч... точно на най-забутаните места остава кал.... тавана и да го миеш всеки ден, пак ще заприлича на колата на Флинтстоун отдолу...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          Лошото или никакво покритие е причина за ръждата.
                          Също и задържането на кал и влага по най-забутаните места. Пример за това е Исузуто ми, което е най-гнилата кола, която съм виждал.
                          В момента го кърпя и дотук в него влязоха 4 (четири) кв.м ламарина 1.2мм... и 3метра П-образен профил за шасито...
                          Проблемът е, че лепи по себе си всичката кал от пътя и че е от 84 г....
                          Колото до нивата - бившата ми служебна постигна почти същия резултат след 3 години експлоатация. Разликата е, че Исузуто е наистина безотказно, докато нивата ме е заебвала по най-невероятни места и най-невероятни причини. При това в качеството на нов автомобил... Иначе съвсем не е лишена от достойнства.
                          Съгласен съм със Стефан, че сервото на волана и е наистина ненужно.
                          Като изключим луфта на волана който се образува доста често, това е относително безпроблемен възел. Освен това воланът и е значително по-лек от този на обикновена лада.
                          Най-честите и неприятни проблеми бяха със скоростната кутия.
                          Веднъж късах и задна полуос. Колата в момента е на 70 000 км. и е с доста проблеми, но става за експлоатация.
                          Колегите са прави, че трябва да огледаш всичко, което се стяга по нея, вкл. и болтовете на картера. При моята течеше оттам, при това мноо яко. Провери и осите на чистачките дали се въртят леко във втулките, защото при моята блокираха за една година и скъсаха ламарината за която се захващат.
                          Съветвам те да напръскаш кухините на купето и вратите с Body 900, което е нещо на базата на парафин с антикорозионни добавки и наистина върши добра работа. Докато е нова има сериозен шанс да я запазиш от корозия по този начин.
                          Колкото до вибрациите и виенето - мисията невъзможна...
                          Просто трябва да се сведат до поносимо ниво...
                          Също така те съветвам в случай, че те дразни миризмата на бензин в купето да изведеш оттдушника на резервоара навън. Кой знае защо той е зад кората на задния десен калник
                          Приятно и безаварийно каране
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            Новите идват антикорозионно обработени и с опит (донякъде успешен) за обезшумяване на двигателя.

                            Дяволът не е чак толкова черен. Към края на модела вече доста са се постарали братушките.
                            В сравнение с приятните емоции, които носи този автомобил, няколкото незначителни проблемчета са нещо като солта на живота, без която не може.

                            Важното е душата да е на 6!

                            Коментар


                            • #29
                              Бе като рекохте за отдушника, някой да има резервоар за изхвърляне? Тъкмо от Нива. Там има няква много хитра система за защита при преобръщане, и много ми се иска да я разгледам. Ако може с флекса

                              Коментар


                              • #30
                                Почти всяка кола има подобна защита. Разглобявал съм такава на Шкода, Ланча и Ауди. Съвсем банален сачмен клапан
                                Преобръщал съм се при това с висока скорост и наистина върши работа))
                                Все-пак ти пожелавам да не се наложи да разчиташ на него
                                А по въпроса с флекса - Не ми се струва добра идеята да режеш резервоар с флекс))
                                Като дете един приятел остана без перчем защото хвърли клечка кибрит в един мотоциклетен резервоар, който от години не беше виждал бензин и си ръждясваше на спокойствие без капачка на дъжда, но... Освен това системата е отвън
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X