До: Каква е тая дупка????!
По принцип тази тапичка при Нива не изкача ей така без повод-най-вероятната причина за това е частично или напълно запушена С-МА ЗА ВЕНТИЛАЦИЯ НА КАРТЕРА.За това според мен е много желателно да се провери тази с-ма,след като се запуши отвора.Между другото ако се налага често отпушване това свидетелства за вече значително износена цилиндрово-бутална група на двигателя.Ако с-мата не се отпушва своевременно други последици,които могат да възникнат са-изхвърляне на масломерната щека,протичане на семеринг на кол.вал.Именно затова на много износени двг тази с-ма се извежда директно в атмосферата с гумен маркуч и мотора продължава да работи така,докато собственикът се накани да му направи основен ремонт.НО колеги да не бъда разбран погрешно-съвсем не искам да кажа,че на който му е хвръкнала тапата и мотора му е за ремонт.Най вероятно само трябва да си почисти утайника и маркуча и нещата ще са добре.Просто посочих и какъв друг вариант е възможно да съществува.
По принцип тази тапичка при Нива не изкача ей така без повод-най-вероятната причина за това е частично или напълно запушена С-МА ЗА ВЕНТИЛАЦИЯ НА КАРТЕРА.За това според мен е много желателно да се провери тази с-ма,след като се запуши отвора.Между другото ако се налага често отпушване това свидетелства за вече значително износена цилиндрово-бутална група на двигателя.Ако с-мата не се отпушва своевременно други последици,които могат да възникнат са-изхвърляне на масломерната щека,протичане на семеринг на кол.вал.Именно затова на много износени двг тази с-ма се извежда директно в атмосферата с гумен маркуч и мотора продължава да работи така,докато собственикът се накани да му направи основен ремонт.НО колеги да не бъда разбран погрешно-съвсем не искам да кажа,че на който му е хвръкнала тапата и мотора му е за ремонт.Най вероятно само трябва да си почисти утайника и маркуча и нещата ще са добре.Просто посочих и какъв друг вариант е възможно да съществува.
Ставааа!
Коментар