Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлични повдигачи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравлични повдигачи?

    Здравейте.Какво ви е мнението за преминаване от хидравлични на обикновени повдигачи?Сутрин или като не е палена няколко часа при палене се чува едно чаткане известно време (различно е) и после спира.Не знам може ли да се определи кой от всичките прави проблем или се сменят всички.

  • #2
    От: Хидраявлични повдигачи?

    Ако е за нива 1.7i с две ръце ЗА.Включително можеш и да изкорениш хидравличния обтегач на веригата, той е по-голям хемороид.Иначе състоянието се определя със сваляне на капака на клапаните и размърдване на кобиличките, не трябва да отдават много,но се иска усет.

    Коментар


    • #3
      От: Хидраявлични повдигачи?

      За смяна не си и помисляй! Все едно да смениш инжекцион с карбуратор! До 2008 г. Нивите имат проблем с маслената магистрала към обтегачите, налягането там не е желаното за без проблемна работа при първоначалния старт. При натрупване на утайки в обтегача, започва да почуква докато се напълни след което спира. Така че и при наличие на малко замърсяване първоначалното пълнене става бавно, затова и чукат. Ако се оправят в рамките на 5 минути след старта не е проблем за двигателя, а само дразнещ шум. Ако пък ти се занимава, сваляш ги, разглобяваш ги и ги почистваш. След тази процедура, ако е направена както трябва, и използваш масло 5W/40 в следващите 50000км няма да чуеш за тях.https://www.youtube.com/watch?v=ef_DpRAe9JM
      Само внимавай при затягането им, не се затягат силно а макс до 20 Nm, не се затягат и на ръка, защото в последствие се разхлабват и почват да чукат и при загрял двигател!

      Коментар


      • #4
        От: Хидравлични повдигачи?

        Хидравликата няма нито едно предимство пред механиката.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #5
          От: Хидраявлични повдигачи?

          Първоначално публикуван от grendo77 Преглед на мнение
          За смяна не си и помисляй! Все едно да смениш инжекцион с карбуратор! До 2008 г. Нивите имат проблем с маслената магистрала към обтегачите, налягането там не е желаното за без проблемна работа при първоначалния старт. При натрупване на утайки в обтегача, започва да почуква докато се напълни след което спира. Така че и при наличие на малко замърсяване първоначалното пълнене става бавно, затова и чукат. Ако се оправят в рамките на 5 минути след старта не е проблем за двигателя, а само дразнещ шум. Ако пък ти се занимава, сваляш ги, разглобяваш ги и ги почистваш. След тази процедура, ако е направена както трябва, и използваш масло 5W/40 в следващите 50000км няма да чуеш за тях.https://www.youtube.com/watch?v=ef_DpRAe9JM
          Само внимавай при затягането им, не се затягат силно а макс до 20 Nm, не се затягат и на ръка, защото в последствие се разхлабват и почват да чукат и при загрял двигател!
          Да ти кажа познавам доста хора с ниви сменили именно инжекцион с карбуратор, както моно, така и многоточкова, пък сега като се напъна за нито един не се сещам, дето да си е ъпгрейднал карбураторната нива до инджекция.Това чисто статистически.Това което съм написал за повдигачите и обтегача, не ми го говорят звездите, проверено е на практика.

          Коментар


          • #6
            От: Хидравлични повдигачи?

            Хидравликата, ако е направена читаво има много предимства пред механиката, но при руснаците за "читаво" може да се говори с много условности.

            Та аз съм за механични повдигачи. Хидравличните са измислени за обезшумяване, и за глезене на потребителя-не се налага да ходи в сервиз през 20 000 километра за регулиране на клапаните. Числото е измислено де.
            Обаче при добрите марки-хидравличните повдигачи не създават ядове, или поне не много.
            При руснаците.......

            Как се разбира кой повдигач не работи-ако феигателя е с кобилици, а не със закрити повдигачи става лесно. Трябва си достъп на пръст на ръката.
            Та махащ капака на клапаните, покриваш с парцали и вестници всичко в коша, щото хвърчи масло, и някой пали, а ти с пръст опипваш всички повдигачи.
            Тези които са в ред се усещат само като тласък по пръста, а този който не държи-откровено си "чука". Усеща се доста добре.
            Разбира се-може и да има такива които работят наполовина, и там "чукането" не се усеща толкова добре, но с малко проби започва да се усеща.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Хидраявлични повдигачи?

              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
              Да ти кажа познавам доста хора с ниви сменили именно инжекцион с карбуратор, както моно, така и многоточкова, пък сега като се напъна за нито един не се сещам, дето да си е ъпгрейднал карбураторната нива до инджекция.Това чисто статистически.Това което съм написал за повдигачите и обтегача, не ми го говорят звездите, проверено е на практика.
              За първите инжекциони Январ, съм съгласен. Там нещата са трудно управляйми. Но при Bosch контролерите нещата са си наред! Интересно ми е да видя само една такава нива, някой да е преправил на карбуратор?
              Относно хидравличните повдигвачи, до 2008 са проблемни. Но по проблемно е карането с ниско качествени масла, както е традиционно за карбураторната Нива. А в сравнение с механичната хидравличната Нива е много по тиха!

              Коментар


              • #8
                От: Хидраявлични повдигачи?

                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                Ако е за нива 1.7i с две ръце ЗА.Включително можеш и да изкорениш хидравличния обтегач на веригата, той е по-голям хемороид.Иначе състоянието се определя със сваляне на капака на клапаните и размърдване на кобиличките, не трябва да отдават много,но се иска усет.
                За хидравличният обрегач на веригата мога да препоръчам смяната му с новият вариант , който АВТОВАЗ прилага от 2 години. На мястото му вграждат механичен-автоматичен обтегач. Подобен е на класиките, само дето регулирането е на тресчотка-автоматично. Монтажа е лесен. Маха се трипътника на блока. На него е монтиран датчика за масло на контролната лампа и тръбичката която подава масло на хидрообтегача. На мястото на трипътника директно на блока се навива масления датчик. Автоматичният обтегач има шплент който освобождава вградената пружина на механичния обтегач. Този шплент се маха ЧАК СЛЕД като се монтира обтегача. Най-накрая има малка пробка която се навива на мястото на шплента за да пази обтегача от замърсяване.

                Коментар


                • #9
                  От: Хидравлични повдигачи?

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mehanichenen obtegach.jpg
Прегледи:1
Размер:60.6 КБ
ID:5818672

                  Това е снимка на механичният обтегач. Вижда се тресчотката и шплинта за които съм писал, както и винта който се навива на мястото на шплинта след като се извади.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хидравлични повдигачи?

                    https://www.youtube.com/watch?v=hSPTy6cbVOM
                    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хидравлични повдигачи?

                      По принцип във всяка моя кола с хидравличен обтегач по ангренажа гледам да се отърва от него.Това с тресчотката е добро като идея, изработката не знам как е.
                      Механичния стига да не е изработен от суров говнолин е перфектен, цангов захват, автоматично регулиране на натяга, работи с всякаква смазка, която тече при стайна температура, може да се подлага при износен ангренаж, и не на последно място цената.Единствените кусури, за които се сещам, е че трябва да се регулира(рядко) и че винаги омасляват от шапчицата и в комбинация с прахоляците от перката става ужасна гняс след няколко години.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хидравлични повдигачи?

                        За Лада основен показател би ми бил колко често трябва да се регулира това нещо. Ако съвпада със срока на нещо друго-примерно реглаж на клапани, е ОК. Ако трябва да се ръчка самостоятелно...зарежете тая работа.
                        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хидравлични повдигачи?

                          Срока за реглаж на клапаните на ладата е разтегливо понятие, предимно зависи от качеството на кобилиците и вала, случва се и самото стебло на клапана да се износи значително в горния си край.Може и на 10 000 да ти се наложи да правиш реглаж, с това, което се предлага на пазара и добро масло карат по 50-60 хиляди докато почне да се чува някой клапан.Реглажа на веригата е още по-разтегливо понятие, заводската инструкция казва на всеки 20 000, разбира се никой не го спазва, с плъзгач менте ми се е налагало да натягам веригата и на 1000км след основен ремонт.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X