От: Ремонт на задна врата.
Ами просто смяната на детайл като удариш чертата - време/качество/цена и е най-евтино. Заварките има достатъчно начини как да се защитят - подзаваръчни грунтове, епоксид, уплътнители. Общо взет според мен ФВ груп, Волво, Мерцедес и Бмв само не може да им се достигне заводското качество при ремонт и то разбира се на по-новите (поцинковани модели) Всичко останало дори може да се направи по-добре... стига да има желание и средства
					Ами просто смяната на детайл като удариш чертата - време/качество/цена и е най-евтино. Заварките има достатъчно начини как да се защитят - подзаваръчни грунтове, епоксид, уплътнители. Общо взет според мен ФВ груп, Волво, Мерцедес и Бмв само не може да им се достигне заводското качество при ремонт и то разбира се на по-новите (поцинковани модели) Всичко останало дори може да се направи по-добре... стига да има желание и средства




 . Мога да покажа как изглежда Опел Астра от 96-та година, след пълно пребоядисване преди 6 години - като току-що излязъл от магазина на Булвариа
. Мога да покажа как изглежда Опел Астра от 96-та година, след пълно пребоядисване преди 6 години - като току-що излязъл от магазина на Булвариа .
.
							
						
Коментар