Кабелите и свещите са на 8000км.Свещи NGK6BKR 6ES.Визуално са идеални,не мисля че им има нещо.Кабелите са здрави гладки нямат напуквания, гумените маншони са плътни.Още пари ли да пръскам на вятъра.Газаджията иска да разбере че двигателя е наред и тогава да търси проблеми по газовото.Не мога да отида при друг защото е гаранционно газовото.Ако са клапани или свещи и кабели няма ли да прекъсва и глъхне и на бензин?Обяснете ми защо при плавно и леко подаване на газ мотора се държи нормално,ускорява гладко и не прекъсва и глъхне във всички режими на работа а при рязко натискане на газта забива за секунда почти да изгасне и после ускорява.Без да имам претенции че разбирам за мен проблема е в газовото.
Кабелите и свещите са на 8000км.Свещи NGK6BKR 6ES.Визуално са идеални,не мисля че им има нещо.Кабелите са здрави гладки нямат напуквания, гумените маншони са плътни.Още пари ли да пръскам на вятъра.Газаджията иска да разбере че двигателя е наред и тогава да търси проблеми по газовото.Не мога да отида при друг защото е гаранционно газовото.Ако са клапани или свещи и кабели няма ли да прекъсва и глъхне и на бензин?Обяснете ми защо при плавно и леко подаване на газ мотора се държи нормално,ускорява гладко и не прекъсва и глъхне във всички режими на работа а при рязко натискане на газта забива за секунда почти да изгасне и после ускорява.Без да имам претенции че разбирам за мен проблема е в газовото.
И като почваме да гадаем, по проблема. Грешки в измерванията на датчика на дросела, могат да доведат до този проблем! Също и неизправен дебитомер/по малко вероятно/! Разтегната верига, не добре центрована, проблем в кабелите към датчик дросел и какво ли още не! А и прекъсващата свеш изглежда, като не прекъсващата, но по силно се проявява при топъл двигател! А и магьосниците по газта винаги може да са прецакали нещо!
След поредната сериозна диагностика по електрониката и датчиците всичко е в норми.Компресия в четерите цилиндъра 6.5-7 бара.При маслената проба вдига 12-13бара.Явно сегментите са заминали.Може и някой изпускателен клапан да е тръгнал защото леко припатква на аспуха.Вакуума в колектора към 0,30бара което било малко.Цялата тази ситуация влияела на променливите режими на работа както е потеглянето.За сега не искам да разбутвам двигателя.Като изключа заглъхването при потегляне на газ колата си върви съвсем нормално.Ще има ли ефект като сменя маслото да сложа някаква добавка да се вдигне малко компресията и да се опитат малко да пипнат газовото да намалее глъхненето?
Аз я имам от две години и нищо не съм пипал по двигателя.Като я взех километража беше на 65хил и нещо.Сега показва 75500,но почвам да се съмнявам дали е на толкова.Купена е декември 2005г.
Не искам да те отчайвам, но при такава компресия може да се каже, че е подминала отдавна границата за основен ремонт. От друга страна обаче, ако това беше истина, трябваше да пуши като трабант и свещите да са с топки нагар по тях. Я виж по-скоро още някой читав компресомер за повтаряне на замерването. Не знам дали знаеш, но компресия се мери на загрят двигател с махнат въздушен филтър и педала за газ натиснат до край, тоест с напълно отворени дроселови клапи, както и свалени свещи и на 4-те цилиндъра.
П.П. И ако имаш зарядно зареди акумулатора до горе.
П.П.2 Границата за основен ремонт на Лада е 9 атм.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Аз я имам от две години и нищо не съм пипал по двигателя.Като я взех километража беше на 65хил и нещо.Сега показва 75500,но почвам да се съмнявам дали е на толкова.Купена е декември 2005г.
Имам поглед от 4 ниви 2008г. със същият двигател, всичките са около 300000км. До сега никоя не е дала проблем със сигментите или нещо с буталата. Всички страдат от един основен проблем, запушване хидравличен обтегач от стружки дошли при плъзгане на веригата по пластмасовия успокоител, пластмасови стружки. Резултата е счупване на успокоителя и късане или откачане на веригата, следва нови клапани и водачи. И компресия след процедурата около 9 при 300000км.
Ако твоите измервания са верни, колата трябва да пуши бял дим и да харчи 1л. на 500км. масло.
По скоро си мисля за прегорели клапани и лоша центровка на веригата! Като отхвърлям вариант за не сменяне на масло или някакво менте!
Последно редактирано от grendo77; 28-03-18, 20:30.
А това къде го има черно на бяло? Не е заяждане. Питам, защото сега го чувам за пръв път. А уж съм изчел доста литература.
Черно на бяло го няма никъде,от стари специалисти го знам-действа.При нормален мотор и хубав стартер на 4-5удар става страшно,при калпав и десет удара са си все тая.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар