Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

    Колеги при пускането на парното моторчето вие и скърца даже по някой път не тръгва на бавна скорост.
    Въпроса ми е къде се намира и как се демонтира за да го смажа или евентуално сменя.

    И другия ми въпрос е парното на нивата силно ли е защото моето не е чак толкова.
    Има едно кранче където при мен на топлото е заяло но е почти във отворено положение за топлото не знам дали това има значение и за това да не духа толкова топло. По пътя на логиката би трябвало да духа защото е заяло на почти отворено. Макар , че не е толкова зле духа си топло но някъде четох че парното било доста силно пък като гледам това духане зимата може и да не загрява добре.

    За кранчето има теми , но не намерих за моторчето нищо из форума.

  • #2
    От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

    Моторчето се намира в кутията на парното ,под таблото. За да стигнеш до него трябва да свалиш парното и да махнеш металните щипки, които държат двете половини на кутията. Скърца ,защото е на втулки и затова така се получава. А иначе за топлото ,вероятно може да ти е запушен радиатора на парното ,като свалиш кутията тъкмо ще провериш ...смени си и кранчето ,вече има керамични кранчета и да се надяваме ,че ще тръгнат нещата.

    Коментар


    • #3
      От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

      Първоначално публикуван от karazaz Преглед на мнение
      Моторчето се намира в кутията на парното ,под таблото. За да стигнеш до него трябва да свалиш парното и да махнеш металните щипки, които държат двете половини на кутията. Скърца ,защото е на втулки и затова така се получава. А иначе за топлото ,вероятно може да ти е запушен радиатора на парното ,като свалиш кутията тъкмо ще провериш ...смени си и кранчето ,вече има керамични кранчета и да се надяваме ,че ще тръгнат нещата.
      А от къде се сваля парното и таблото бара ли се нещо. Радиатора може ли да се промие нещо или нов трябва да се слага.

      Коментар


      • #4
        От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

        От къде мога да взема това керамично кранче. Търсих из нета но не видях.

        Коментар


        • #5
          От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

          https://www.youtube.com/watch?v=wP262hnbjDo

          Ето намерих го нагледно

          Коментар


          • #6
            От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

            Кат' го свалиш радиаторчето, промий го хубаво отвън между ламелите (като ти чета постовете тая нива, много е била занемарена и най-вероятно питата на парното ще е пълна с боклуци) и вътре с маркуча. Може и с охубав оцет или химия някаква да го налееш и да го оставиш да попреседи, а после ако текне от някъде и не може да се запои - ново купуваш.... И ако направиш всичко как трябва - ще видиш що се казва парно - космите в носа почват да се къдрят и миришат на изгоряло ....
            Моторчето на много руски коли пищи първия път като се пусне - разглоби го внимателно и смажи с грес някаква оста при втулките - аз на уаз-ката ползвам грес на спрей - кат' пръскаш е течно и пропива дето трябва, после става грес... А покрай втулките може да има кече някакво (материя кат' цигарен филтър) и тя се напоява - да смазва по-дълго време, ама се съмнявам в ефекта й.... Все едно - напои и нея със смазка...
            Маркирай си и жилото за кранчето как е точно, да не стане после при наглобяването да не отваря до край или да не затваря както трябва. Демек - да си го регулираш хубаво накрая хода на плъзгача на таблото и положенията "отворено" и "затворено" на кранчето.
            С щипките пипай внимателно, че се чупят лесно пластмасите, а па като са и остарели....
            Хубавото при ремонта на руските машини е, че стумулират мозъка постоянно да измисля нови и нови псувни.. така, че действай смело...
            Don't hunt IF you can't kill
            първо 0883 после 333 накрая 448

            LZ1BGD

            Коментар


            • #7
              От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

              Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
              Кат' го свалиш радиаторчето, промий го хубаво отвън между ламелите (като ти чета постовете тая нива, много е била занемарена и най-вероятно питата на парното ще е пълна с боклуци) и вътре с маркуча. Може и с охубав оцет или химия някаква да го налееш и да го оставиш да попреседи, а после ако текне от някъде и не може да се запои - ново купуваш.... И ако направиш всичко как трябва - ще видиш що се казва парно - космите в носа почват да се къдрят и миришат на изгоряло ....
              Моторчето на много руски коли пищи първия път като се пусне - разглоби го внимателно и смажи с грес някаква оста при втулките - аз на уаз-ката ползвам грес на спрей - кат' пръскаш е течно и пропива дето трябва, после става грес... А покрай втулките може да има кече някакво (материя кат' цигарен филтър) и тя се напоява - да смазва по-дълго време, ама се съмнявам в ефекта й.... Все едно - напои и нея със смазка...
              Маркирай си и жилото за кранчето как е точно, да не стане после при наглобяването да не отваря до край или да не затваря както трябва. Демек - да си го регулираш хубаво накрая хода на плъзгача на таблото и положенията "отворено" и "затворено" на кранчето.
              С щипките пипай внимателно, че се чупят лесно пластмасите, а па като са и остарели....
              Хубавото при ремонта на руските машини е, че стумулират мозъка постоянно да измисля нови и нови псувни.. така, че действай смело...
              Позанемаренка е беше само наконтена отвънка като за продажба .
              За радиатора направо мисля да го сменя да не се разправям със стария. За моторчето това и смятах да направя доста моторчета на хладилни витрини са на тоя принцип както казваш със киче , та съм направил най малко 20. За жилото това е полезно да внимава. Днеска ако остане време може да я почна след обяда дано до събота я затворя да я въртя на лов. Благодаря за съвета.

              Коментар


              • #8
                От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                Цялата процедура по демонтажа и монтажа отнема пряко сили около час и половина.Това със чуденката,мамата и чесането.Може и по-бързо.
                Казанчето задължително промий със кислол.Сипваш вътре и оставяш да втаса,след като спре да реагира,изливаш и сипваш пак.Така докато не блесне жълт метал,средно на третото или на четвъртото наливане се измива перфектно,след това обилно миене с вода.Принципно не можеш да скапеш казанчето,но внимавай със шпилките като развиваш и завиваш.Добре е да си вземеш нови уплътнители за тръбичката и кранчето против течове.Смазването на моторчето е временно,след два-три месеца ще ревне пак,не се лекува...
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #9
                  От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                  Извинете за спама, - Petroffbg, тоя номер с кислола дали ще стане с друг радиатор - пр. с УАЗ-ов???
                  Don't hunt IF you can't kill
                  първо 0883 после 333 накрая 448

                  LZ1BGD

                  Коментар


                  • #10
                    От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                    Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                    Извинете за спама, - Petroffbg, тоя номер с кислола дали ще стане с друг радиатор - пр. с УАЗ-ов???
                    Само ако е меден.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #11
                      От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                      Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                      Извинете за спама, - Petroffbg, тоя номер с кислола дали ще стане с друг радиатор - пр. с УАЗ-ов???
                      Става ...лятото на УАЗа точно с кислол го промих. Сипах му 8 литра и да загрее хубаво , после точиш и гледаш каква чернилка изтича.
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #12
                        От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                        Става ...лятото на УАЗа точно с кислол го промих. Сипах му 8 литра и да загрее хубаво , после точиш и гледаш каква чернилка изтича.
                        Кислола(процентен р-р на солна к-на) е силно активен към чугуния в мотора(ризите на уаза) и не е целесъобразно да се налива във системата.Вадиш радиатора и промиваш(парно или големият).
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                          Кислола(процентен р-р на солна к-на) е силно активен към чугуния в мотора(ризите на уаза) и не е целесъобразно да се налива във системата.Вадиш радиатора и промиваш(парно или големият).
                          е...късно е
                          На нас клиренс ни трябва , не скорост

                          Коментар


                          • #14
                            От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                            Снощи след 5 часа я захванах до 12 я оправих много се мотах , но доста работи ме спъваха. Сменено е кранчето и радиатора , сега духа със 60% повече от преди като ми остане време ще опиша как точно се сваля имам и някоя снимка да приложа макар че ми падна батерията и не можах да снимам стъпка постъпка.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22831040_10209823798581485_2078584139_o.jpg
Прегледи:1
Размер:365.7 КБ
ID:5771321Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22850442_10209823798981495_681436616_o.jpg
Прегледи:1
Размер:360.4 КБ
ID:5771322

                            Коментар


                            • #15
                              От: МОТОРЧЕ ПАРНО ЛАДА НИВА

                              Имам един въпрос при разглобяването се наложи да сваля и таблото защото жилото на кранчето се беше измъкнало от горе.
                              И при свалянето свали едно копче по точно лампичка. Която си мислех че стои там да запуши дупката и след като я разглобих видях , че това е лампа за маслото.
                              Обаче отзад е с 2 крушки и букси за тях , но не беше вързана никъде нямаше и кабели там за нея. И останах учуден дали трябва тази лампа да е там да е вързана към някой кабел имаше само един кабел свободен веещ се но той беше по надолу към барчето черна жица.
                              Ето и въпросната лампа.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22833265_10209823797701463_486755005_o.jpg
Прегледи:1
Размер:140.6 КБ
ID:5771326Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22850536_10209823797301453_750432490_o.jpg
Прегледи:1
Размер:148.1 КБ
ID:5771327Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22879032_10209823798101473_1496836412_o.jpg
Прегледи:1
Размер:138.0 КБ
ID:5771328

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X