Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Центровка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Центровка

    И на мен нещо такова ми се върти в главата 10-15 градуса.По-скоро 12-15 градуса.Това,че рядко ползвам бензин не значи,че съм го изключил като гориво.
    Ясене,би ли проговорил в цифри вече?
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #17
      От: Центровка

      Изобщо не съм гледал цифри. Въртя делкото така че в горещо време да е на границата на детонацията и толкова.

      Ако дадеш повече аванс ще тегли повече в ниските ама и ще чука във средни и високи. Ама с механичен аванс - толкова.

      Коментар


      • #18
        От: Центровка

        И такаааа,какво направих днес.Май най голяма полза от всичко имаше това,че си измих делкото.Освен всичко друго имаше и пашкул на някаква бубулечка.Та измих,смзах триещите се части на вакуумния и центробежния регулатор,сложих делкото и проблемите ми почнаха.
        Сложих една свещ на кабела на първи цилиндър,но въртейки коляновия вал с гаечен ключ искра посмъртно не прескочи.
        Минах на друга схема.
        Нагласих белега на шайбата на приблизително 15 градуса и въртях делкото,докато през въпросната свещ прескочи искра.Запалих колата.Завъртях делкото на предварение,докато започне да се чува препукване в двигатела(предполагам това е детонационното горене) .След това върнах,докато препукването спре.Оказа се,че съм завъртял делкото към предварение с още около 2.5 мм .На колко градуса преди ГМТ се подава искрата-нямам си на идея.Някъде бях чел,че 1мм завъртане на делкото,променя с 6 грдуса ъгъла на запалване,ама дали е така?!Това става на газ!Като обърна на бензин,двигатела работи с препуквания.
        Като,че ли сега колата е малко по чавръста,поне на първа,втора и трета.Ама може и да се заблуждавам де.Аванс не чука при никакви условия ни на бензин ни на газ.Делкото е с датчик на Хол.
        С тази центровка оборотите се вдигнаха с около 200.
        Та въпроса ми е:направил ли съм нещо смислено или просто съм си чоплил по колата и по-скоро съм и навредил?При променената центрока,трябва ли да се регулира въздуха под дроселовите клапи?
        Ако съм допуснал грешки,поправете ме.
        Последно редактирано от kameno karp; 09-04-17, 17:55.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #19
          От: Центровка

          Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
          Та въпроса ми е:направил ли съм нещо смислено или просто съм си чоплил по колата и по-скоро съм и навредил?При променената центрока,трябва ли да се регулира въздуха под дроселовите клапи?
          Ако съм допуснал грешки,поправете ме.
          Това е начинът,трябва си каране и местене докато ти хареса.При подаване на предварение оборотите на мотора се повишават и обратно,при закъснение падат.Регулирай си отново сместа.

          P.S.Като заклет лададжия мислех,че са ти познати тези чалъми.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #20
            От: Центровка

            Нищо заклето няма в мен.Нивата я имам от 2010 г и се самообучавам на нея.Чета,питам,човъркам и така.Механиката не ме притеснява и не ме плаши,незнайно защо,ми е като хоби,да са ми оплескани ръцете.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #21
              От: Центровка

              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
              Пробвай "проба-грешка" тогава! Ако ти кажа 8/9 градуса добре ли е?
              Та по метода на Стоян.
              Вчера и днес проби. Запалването регулирано на 7 градуса предварение с пробна лампа. Октан-коректора на 0.
              Според литературата едно деление на октан-коректора отговаря на 1 градус. 7, 8, 9 градуса предварение не намирам осезаема разлика. 10+ градуса - двигателя работи "по твърдо", пали с 1-2 завъртания на стартера повече и се появяват колебания на празен ход. Връщам на 9 градуса и заспа. Динамометричният ми баир /по Ясен/ показва отлично поведение като за Лада. Карбуратор и изпарител не съм пипал. Напълнил съм с газ догоре и ще зашлекам разхода. С карбуратора съм се справил /разбирам му като за мен/, купил съм си оригинален италиански комплект мембрани и "О" пръстени за "Ловато" и като ми дойде ищах за смяна ще питам тук във форума за инструкции .
              Това е от мен.
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #22
                От: Центровка

                Ако делкото е с датчик на Хол а не с чукче,къде се закача тая пробна лампа?
                И на кое казваш октанкоректор,на салата под делкото ли?
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • #23
                  От: Центровка

                  Делката на лада са три вида,с октан коректор(няма аванс-регулатор с мембрана) което представлява месингово накатено колело и чрез завъртане може финно да си коригираш аванса,монтира се до 1977-8г на жигули в комбинация с чукче.Другите два вариянта са със мембранен авансатор и в вариянт чукче и датчик на хол.Скалата във основата на делкото е чисто ориентировъчна.

                  P.S.Тези вариянти ги има и със различни дължини на стеблото което завърта делкото.На късите блокове(2101,2111,2105)стеблата са къси,а на 2103 и 2106 дълги и имат канал малко след шлица.
                  Последно редактирано от petroffbg; 09-04-17, 23:12.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Центровка

                    Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                    Ако делкото е с датчик на Хол а не с чукче,къде се закача тая пробна лампа?
                    И на кое казваш октанкоректор,на салата под делкото ли?
                    Дааа...добър въпрос.
                    Ще те трябва стробоскоп. С негова помощ ще можеш и да си провериш или преоразмериш скалата да ти е по-удобно като гледаш белезите на блока и ремъчната шайба. Със стробоскопа се виждат ясно.
                    Моето делко оригинално е било с вакуумен регулатор, но явно предишния собственик е сложил от първите делка с ръчен октан-коректор. Пламен е обяснил.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • #25
                      От: Центровка

                      То ясно,че стробоскопа е благинка,ама го нямам.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Центровка

                        Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                        Ще те трябва стробоскоп. С негова помощ ще можеш и да си провериш или преоразмериш скалата да ти е по-удобно като гледаш белезите на блока и ремъчната шайба.
                        Някъде в миналото и аз така си мислех. Докато не попаднах на ремъчна шайба с грешен белег. Забавление си е голямо.
                        GPS системи https://www.easytracking.bg/
                        Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                        Коментар


                        • #27
                          От: Центровка

                          https://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/...zazhig/dvr.htm
                          http://www.autoprospect.ru/vaz/21213...zhiganiya.html
                          Направия я статично, все едно, че проверяваш изправностт ана датчика. Ако много или малко и чука аванса при смачкване, врътни леко дэлкото, съответно -+. Ако не може да стане,, откачи и вакумния маркуч за проба и ако спре да чука трябва си стробоскоп. Само той може да каже пружини и мембрани как са в реални условия. Но с него трябва да върви и човека, или поне да се знае характеристиката на коректора. Иначе гледаш белези и дискотека.
                          пп ако е инж. статично и до там
                          Последно редактирано от veskov; 10-04-17, 07:41.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #28
                            От: Центровка

                            Петров горе е писал - делко което има маркуч за вакуум няма октан-коректор.

                            Всъщност цялата интрига с центровката започва с поставяне на делко с датчик на Хол и прилежащата му различна бобина и електрически сноп.

                            Без това фундаментално действие има да въртиш наляво и надясно и все нещо няма да е наред.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Центровка

                              Колеги аз нямам опит като вашия, но работата на двигателя чувствително се подобри като смених свещите, кабелите и монтирах електронно. Делкото ми е с вакум.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Центровка

                                Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                                ...Та измих,смзах триещите се части на вакуумния и центробежния регулатор,сложих делкото и проблемите ми почнаха
                                .........
                                Завъртях делкото на предварение,докато започне да се чува препукване в двигатела(предполагам това е детонационното горене) .След това върнах,докато препукването спре.Оказа се,че съм завъртял делкото към предварение с още около 2.5 мм .......Това става на газ!Като обърна на бензин,двигатела работи с препу
                                Като,че ли сега колата е малко по чавръста,поне на първа,втора и трета.Ама може и да се заблуждавам де.Аванс не чука при никакви условия ни на бензин ни нагазДелкото е с датчик на Хол
                                С тази центровка оборотите се вдигнаха с около 200.
                                Та въпроса ми е:направил ли съм нещо смислено или просто съм си чоплил по колата и по-скоро съм и навредил?При променената центрока,трябва ли да се регулира въздуха под дроселовите клапи?
                                Ако съм допуснал грешки,поправете ме.
                                Очевидно има достатъчно начално предварение. Но са се вдигнали оборотите, с една идея е по- динамична и на нищо никога не чука аванс. Или много грешно начално предварение, или не работят и двата коректора/регулатора центробежен и вакумен.
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X