Като значение терминът може да се сбърка с паралелна еволюция. Разликата между двете е, че паралелизмът се осъществява при родствени, а конвергенцията - при неродствени организми.[1]
Конвергентна еволюция или конвергенцията е термин в еволюционната биология. Конвергентна еволюция се нарича процесът на независимо развитие на сходни белези у неродствени организми.
В резултат на конвергентна еволюция са аналогните органи. Те възникват, когато неродствени организми обитават среда със сходни условия. По тази причина силно различни по устройство и произ*ход организми се приспособяват към условията на средата по сходен начин.
Конвергентната еволюция не се отразява върху общия план на устройс*тво, който запазва характера си при всяка от конвергиращите групи.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Аз доколкото разбрах, става дума за това новата Лада Нива да стане дериват на Дъстъра. Следейки внимателно тенденциите в техническите решения при автомобилите, нивата има много сериозни предимства пред всички масови модели. Ако щете вярвайте, ама касаят надеждноста и в това няма нищо учудващо-всички производители си гонят интереса и не им се правят вечни коли, докато интереса на Автоваз е да си използва отдавна изплатените и работещи на чиста печалба поточни линии, което обаче носи един многократно изчистван от грешки модел.
Рено отдавна искат да изринат всички собствени модели на Автоваз, за да произвеждат там модели, които са известни у нас с марка Дачия. Засега не им се получава.
Аз доколкото разбрах, става дума за това новата Лада Нива да стане дериват на Дъстъра. Следейки внимателно тенденциите в техническите решения при автомобилите, нивата има много сериозни предимства пред всички масови модели. Ако щете вярвайте, ама касаят надеждноста и в това няма нищо учудващо-всички производители си гонят интереса и не им се правят вечни коли, докато интереса на Автоваз е да си използва отдавна изплатените и работещи на чиста печалба поточни линии, което обаче носи един многократно изчистван от грешки модел.
Рено отдавна искат да изринат всички собствени модели на Автоваз, за да произвеждат там модели, които са известни у нас с марка Дачия. Засега не им се получава.
По скоро руснаците ще изринат Рено
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Аз доколкото разбрах, става дума за това новата Лада Нива да стане дериват на Дъстъра.
Лада Нива не съществува вече над десет години. Има Шеви Нива, която е дериват на ВАЗ 2121 и се произвежда от GM-АвтоВАЗ. Също така Лада 4х4, която е дериват на същата и се произвежда от Алианс Ростех авто. Производството и продажбите на Шеви Нива са горе-долу двойни на тези на Лада 4х4 (при все, че и цената е горе-долу двойна). Към момента, и двете компании са в криза, като това съотношение се запазва, но първата общо-взето задържа нивата, а тези на втората активно падат и от няколко години е на загуба (в интерес на обективността - другите модели имат повече "заслуги" за това състояние).
При това положение е явно, че развитието на Лада 4х4 по досегашната линия е абсолютно безперспективно и ако Рено-Нисан не се оттегли от Алианс Ростех авто, единствената перспектива за Лада 4х4 е да бъде аналог на наличните техни модели.
Има контра обяснение, но нямам източници, затова няма да го пиша.
ВАЗ-2123 беше разработка на Автоваз, съвместното предприятие и продажбата на модела донесе тогава свежи пари и спасиха кожите, след голямото грабене на Березовски.Лада 4х4 не е на загуба, продажбите и не са като едно време, но на нея не и трябват много продажби за да си покрие разходите.Рено-Нисан към момента май са замразили участието си в проекта, въпреки че се отрича.
Преди 15 години бяха достатъчни свежи пари, защото от 10-ина години преди това съществуваха свежи (относително) идеи. Сега няма нови идеи (справка - Лада 4х4 Ърбан) и само свежи пари за нищо не вършат работа.
Ако Рено Нисан (нещо като 75% от капитала) се оттеглят, общо-взето вариантите са два. 1. Да се включи някой друг, като от това последва съответен дериват на нещо негово. 2. Всичко окончателно да приключи.
Вариантът за национализация е само теоретичен и абстрактен, защото към момента държавата няма ресурс, а и понеже към момента в Русия, май само Мерцедес и Тойота не сглобяват коли - абсолютно безпредметен.
Всъщност в Русия освен Рено друг коли е прави. Така де, изключвам разни бутикови неща. И ако Рено си тръгне идват Чери и подобни със страшна сила
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар