Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Преден диф
Свий
X
-
От: Преден диф
Тъй като до сега диференциал не бях отварял и дори не бях виждал се ръководех от тоя клип.
Петното съм го настроил,както е показано.Луфта го настройвах с индикатор.Лагерите на короната ги стегнах така,че телата да отворят с по 0.08 мм.Ако методиката е грешна,значи и аз грешно съм го събрал.Минал съм 70-80 км,дифа не вие,не трака и не е затегнал.
http://www.youtube.com/watch?v=K5V0E...e_gdata_playerРиболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
От: Преден диф
След такъв ремонт,на колко километра е хубаво да се смени маслото и дифа има ли нужда от пазене (разработване) или мога да вкарвам Нивата в приклюение?Последно редактирано от kameno karp; 08-08-16, 16:32.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
От: Преден диф
Аз поне не съм чул до сега някакви препоръки нито за едното, нито за другото. За твое лично успокоение, след около 1 000 км може да източиш маслото и да видиш какво се е събрало на пробката. Между другото, тия дни някъде прочетох, че оригиналната помпа за гуми на Ладата може да се ползва вместо шприц за наливане на масло.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Преден диф
Четеш тук - http://www.vazclub.com/niva/2121-213...shesterni.html
и го прилагаш тук - http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-niva/15-3-zamena-salnika-vedushhejj-shesterni.html
П.П. Преди да започнеш каквото и да е разглобяване провери дали отдушника на моста е читав. Ако е запушен ще надува и ще имаш теч без да е виновен семеринга.
Последно редактирано от коко келеша; 11-08-16, 22:24.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Преден диф
Снощи явно съм бил позаспал щом съм пуснал два еднакви линка. Та по-точно казано - четеш тук http://www.autoprospect.ru/vaz/21213...peredachi.html и го прилагаш и при предния мост. Важното е да спазиш усилията, които се замерват с динамометричния ключ. Ако са в допустимите граници не се налага смяна на разпорната втулка. Затова стягането и меренето трябва да стават много внимателно.
Последно редактирано от коко келеша; 12-08-16, 20:40.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Преден диф
Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение... тази инструкция не е коректна, липсват много важни елементи в нея...Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Преден диф
Не знам колко точно е това замерване на първоначалния момент на завъртане,все пак се въртят и полуоските.Не е ли по лесно да се стегне гайката на дадените от завода производител килограми ?Не съм срещал досега в каталозите моменти на стягане за резбови съединения на Нива.
Коментар
-
От: Преден диф
Ако си беше направил труда да прочетеш всичко, щеше да прочетеш още във второто изречение и това, че полуоските се отцепват преди меренето. Като стегнеш с предписания момент размазаната втулка имаш два варианта според това колко е била стегната преди това - или голям луфт, или пак да хвърлиш престегнатия диф след стотина километра.Последно редактирано от коко келеша; 16-08-16, 17:29.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар