Привет колеги!
Имам следният проблем.
Карам Лада Нива 2006г. 90 000км. Аз съм първият собственик и съм си сменял редовно маслото.
Винаги слагах 15W-40.
В момента е пълно, даже долях над максимума.
От скоро като запаля колата лампичката за маслото загасва с 2-3секунди закъснение, това е ясно, от масления филтър, но след известно време пак светва.
Ходих да си премеря маслото и беше 0.8 на празен ход, точно на ръба на допустимото и горе/долу същото при високи обороти.
От прочетеното във форума разбрах, че без усилия мога да си сменя филтъра и датчика и да видя дали няма симптомите да се променят.
Също така мисля да помириша маслото за наличие на бензин в него.
Ако след всичко това няма промяна как мога да проверя дали цедката на филтъра на маслото е запушена без да стигам до него т.е. има ли лесен начин?
Също така някакви идеи какво друго може да причинява това освен най-лошото - лагери или маслото да изтича от някъде?
Поздрави,
Тони
Имам следният проблем.
Карам Лада Нива 2006г. 90 000км. Аз съм първият собственик и съм си сменял редовно маслото.
Винаги слагах 15W-40.
В момента е пълно, даже долях над максимума.
От скоро като запаля колата лампичката за маслото загасва с 2-3секунди закъснение, това е ясно, от масления филтър, но след известно време пак светва.
Ходих да си премеря маслото и беше 0.8 на празен ход, точно на ръба на допустимото и горе/долу същото при високи обороти.
От прочетеното във форума разбрах, че без усилия мога да си сменя филтъра и датчика и да видя дали няма симптомите да се променят.
Също така мисля да помириша маслото за наличие на бензин в него.
Ако след всичко това няма промяна как мога да проверя дали цедката на филтъра на маслото е запушена без да стигам до него т.е. има ли лесен начин?
Също така някакви идеи какво друго може да причинява това освен най-лошото - лагери или маслото да изтича от някъде?
Поздрави,
Тони
Коментар