Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

    Добър вечер колеги, казвам се Константин Костадинов на 28г. от Варна. Прочетох тема за младо момче с моите дертове и размисли и страсти и накрая маи се отказа. Закърмен съм съм тези автомобили и са ми доста интересни, защото сме имали нова Лада. Навремето Бащатко ми е имал щастието да подкара нова Лада 2106 1600 предвидена за износ за Франция, оранжева карал я е около месец и са я надраскали доколкото гласи историята. Той завършил Автотранспорт, намерил начин върнал я с рекламация за теч на масло и взима същата но бяла 1600, книжките бяха на Френски. 79та когато аз съм роден 86 та и имам снимка с нея на около 5,6 може би бяла с черни пластмаси около фаровете и хром като на 1500с на решетката . Страхотна здрава кола ,тогава не е имало газ , карана на бензин и в един слънчев ден решил че му е омръзнала и я продаде на един полицаи тук. Отиде до Русе и докара чисто нова Таврия 3 врата 1.1 или 1.3 не съм запознат но нова с найлони цялата беше пак бяла. Може би тогава някои му е дал тази идея ,но това беше най-ужасната нова кола в която сме се возили , ужасна и няма меката удобна Лада . Започнах работа 2006 та разнос в пицария , разнос на храна по домове като ме предупредиха че автомобилите са само Лади. Жигула на газ, една Самара 1300 на метан много слаба никога не успяха да я настроят да върви прилично, една бежова 2107 занемарена и 88 ма бежова 2105 на метан , като тогава не осъзнавах защо има 5ск , защото е 1500 с верига .Съвсем различно е от 4ск и ремък мотор . На метан се стреляше доста добре и тъй като аз от Лади и коли без хидравлики не се плаша я метнах да я карам. Много хубави моменти имах с тази рядка 2105 разбирайки сега. Така сме я тормозили тогава , караме на 5 та и направо и удряме 2 ра и пускаме рязко газта .Задницата ритваше както върви напред докато изравни голямата разлика обороти на колела и тези на мотора и се стабилизира без да строшим мотора кутията. От тогава насам гледам 5 тици и всички са 1300с . Явно малко са пуснали такива или са били доста скъпи .Така дядо ми има 2104 бяла 1300с 88 ма. То тя си е работна кола взела дала своето и не се дава да се рови безцелно .Но е от здравите купета мисля само калниците и предните тръгнаха и баща ми ги напълни с нещо негова технология и с валяка отгоре боя. Държи се докато съседа има синя 2105 1300 тя гние вече 3 път избиват ръжди по вратите, китва, маже, боядисва и пак избива а нашата си седи чиста. Гледахме и една др 2104 91 ва с черен салона като на 1500с много изгнила беше много зле, много по зле от нашата 88 ма . Затова си мисля че все пак е хубаво да е преди 90 та ако е 2105/4 за 2106 там е относително да излезе запазен модел . , 1600 я забравяме , много рядка и все пак с 4ск тези които са останали ги запукаха на части заради двигателя. До коя година според вас са били здравите купета 88 , 89 според мен, след това си мисля че ламарините стават по слаби. 76/ 79 2106 мисля са много стари купета, по скоро с повече проблеми от някоя след 85 до 90 та . Приемаме ,че може би 1600 е най-здравото и хубаво купе, някъде прочетох че 1500с била най-евтината алтернатива за 2106 , но изглежда много добре най-добре от 2106 е 1500с салон и отвън . това означава ли че като купе и сглобка ще е по слаба от 1600 ,само мотора ли би трябвало да е разликата . Харесал сам си една бяла 2106 1500с 94 та 90 000 починал първи собственик, дъщерята я карала малко и решила че не е за нея не може да се бори. Искаха и много 1500лв миналата година и аз изчаквам и умувам дали пък не е по добре 2105 до 90 та но всички са 1300с ки там филма ще е по голям , по добре да започна с 1500дв да мисля за 5ск кутия и после за др двигател нива 1.7 карбуратор 1.6 ако се намери и т,н , 2103 мисля са най-стари като купета и всички които се продават са с явните проблеми , ръжда прагове калници . Иначе отзад много ми допадат по прибрана е но линията отстрани не ми харесва по добре 6 тица . Тази бяла Лада има и газ, (на баща ми бяла е била, на дядото е бяла и аз съм си намерил тази, пак бяла, предната ми кола беше бяла Фиеста Xr2i 92 1.6 103hp преди нея бял форд ескорт Валфа ) Бяла май трябва да е.

  • #2
    От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

    Търси нещо корекомско, всичко друго е от мъртвец нагоре.И до 90-та гният та пушек се дига. Комшия си е заел един от гаражите с една такава "петица" и в момента май само огледалата са му здрави а не е мърдала повече от 5 години.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

      Абе, хората са казали Кола и жена--> На късмет Това в кръга на шегата, но може и да излезе вярно накрая
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • #4
        От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

        Разпарцалосвал съм от 2101 с броните от Фиат 124 до седаните 2110 или нещо такова беше последната "пациентка". Антикорозионна обработка на ниво имат само корекомските или "белгийските".
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

          Пет степенна скоростна кутия можеш да си сложиш на всяка Лада . Намираш читава с 4 скорости и скоростна кутия с 5 от някоя морга и си готов .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #6
            От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

            Лада преди ( а, май и сега) има два конвейера-за загниващия запад и за употреба от здравите сили
            Анти-корозионната обработка и сглобката са с огромна разлика. Имах Лада незнайно защо върната от Норвегия-съвсем друга бира! След удар от пиян дипломат словак се наложи да поиграе телоподаващото и се оказа, че фабричните заварки са правени с някакъв жълт метал...? Оригинално беше боядисана с боя "Папагал", която беше върхът в онези години
            Последно редактирано от mbenz; 17-11-14, 09:40. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #7
              От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              След удар от пиян дипломат словак се наложи да поиграе телоподаващото и се оказа, че фабричните заварки са правени с някакъв жълт метал...2
              На всички Вазове е така,но пропусна да споменеш,че е прихванат с припой(бронзов или меден) на четири места.Прави се с цел по-лесно припасване на детаила(калник,престилка) към купето,ако нещо не е наред,подгряваш с горелката до разтапяне на припоя и наместваш,останалото са точкови заварки.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #8
                От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Лада преди ( а, май и сега) има два конвейера-за загниващия запад и за употреба от здравите сили
                Анти-корозионната обработка и сглобката са с огромна разлика. Имах Лада незнайно защо върната от Норвегия-съвсем друга бира! След удар от пиян дипломат словак се наложи да поиграе телоподаващото и се оказа, че фабричните заварки са правени с някакъв жълт метал...? Оригинално беше боядисана с боя "Папагал", която беше върхът в онези години
                Има нещо вярно, нашата е била за Финландия, нищо общо няма с другите, нито един "болен" проблем го няма, корозиите, до толкова колкото ги има, са от друго, удари смачкване и т.н
                Чак имала и електрически огледала, но стоят само копчетата и сумати жици
                Така че по-добре някаква Лада предвидена за друг пазар, но не и за Нашите ширини
                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                Honda Dominator 650
                088ЧЧ93979-->Борис
                0878956Ч38-->Борис

                Коментар


                • #9
                  От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                  За ладите не знам ама аз имах Москвич 412 от първите купе на 408 мотор 412 правен вероятно за ГДР с всички табелки на немски . Нищо общо нямаше нито като сглобка нито като вървене .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                    За цветните заварки - месингов припой Л-63. Ползва се и боракс при заварката. А добре събран и добре разработен двигател на М-ч 412, можеше да изкара около 80 коня при заявени фабрични 72.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                      За цветните заварки - месингов припой Л-63. Ползва се и боракс при заварката. А добре събран и добре разработен двигател на М-ч 412, можеше да изкара около 80 коня при заявени фабрични 72.
                      A знаеш ли къде са гледали, като са го правели -БМВ.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        A знаеш ли къде са гледали, като са го правели -БМВ.
                        Бе, те са гледАли, ма не са видЕли !
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                          Месинговите заварки по онова време са стандартна практика на почти всички автомобилни производители .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                            Папагала маи само на износна 1600 . Бяла 2106 като видя и ме жегва някъде незнам защо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нова тема относно 2105/4 1300с ,2107 ,2103 , и 2106 1500с и 1600. Питанка ?

                              Салона е интересна тема, защо има толкова разновидности на кори спрямо седалки цвят и материал . 2106 да речем . Наи добре ми се вижда 1500с чисто черните кори даже и лаисните ако може да се махнат от корите с черни в основата си седалки като имитация на кожа със синьо покритие. Всичко останало светло на цвят не ми допада. А 1600 за износ маи само такива комбинации са били в салона!?!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X